Is het zo erg?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool, messen en pepperspray meenemen.
True! Maar daar ben ik niet zo goed inquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, op de terrassen van de Oude Markt valt het wel mee 's avonds, maar dat is ook niet echt stappen natuurlijk.
zitten op een terras niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
True! Maar daar ben ik niet zo goed in
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/
Ik ga alleen nog geen langdurige relatie aan met dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer dr steeds hierheen te lokken.
lange relaties zijn toch kutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog geen langdurige relatie aan met dit topic
Je moet kunnen stuiteren?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
True! Maar daar ben ik niet zo goed in
Is ook niet aan te raden, iedereen raakt hier uiteindelijk werkloos, doelloos thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanavond nog langs die nieuwe tent gelopen die er zit maar het nodigt ook totaal niet uitquote:
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook niet aan te raden, iedereen raakt hier uiteindelijk werkloos, doelloos thuis
Vindt mevrouw Koen dat ookquote:
Nou stuiteren niet maar ik vind een terras echt een moeilijk iets. Wilde je dat op de minimeet doen?quote:
gezien de discussies en ruzies dit weekend zou het me niet verbazenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou stuiteren niet maar ik vind een terras echt een moeilijk iets. Wilde je dat op de minimeet doen?
Straks maak ik je mijn fokman zo lekker meegaandquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]Nou, de minimeet was jouw idee. Ik had het verder niet ingevuld.
haha succes daarmeequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Straks maak ik je mijn fokman zo lekker meegaand
Vuurwerk? Waarvoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens afronden. Nog steeds vuurwerk hier
Je hebt één van mijn karaktertrekken al snel in de gaten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Straks maak ik je mijn fokman zo lekker meegaand
Er is een meet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt één van mijn karaktertrekken al snel in de gaten.
Mijn bed wordt op dit moment opgewarmd door de kat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor boeltje wordt al opgewamd
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt één van mijn karaktertrekken al snel in de gaten.
Oefquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de discussies en ruzies dit weekend zou het me niet verbazen
Een purrectrische dekenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn bed wordt op dit moment opgewarmd door de kat.Straks tussen de haren liggen.
Nou als ik eenmaal in bed lig ga ik slapen ookquote:
Deze is een beetje zurig, op zich niet verkeerd, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou kopen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo heel goed herinneren hoe dat smaakt.
Dan maar zonder gaan slapenquote:
Ja, nee, deels. Een beetje?quote:
Ik ga het een keer proberen voor de grap.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze is een beetje zurig, op zich niet verkeerd, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou kopen.
En er zit gerst in.
Gewoon mobiel?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je geen scheve nek van FOK!-en in bed?
Zoals het hoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |