SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee joh vrouwen lopen niet op industrieterreinen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LTVDK is eigenlijk een vrouw
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
2e lapo van vandaag en dan heb ik zo nog een boze Fles dat dit weer een matige TT is
dgfasojirewojiqfaewqfaewojirqfaewojifew~!!!
Heel soms loop ik ook op het industrieterrein, alleen niet dagelijksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh vrouwen lopen niet op industrieterreinen.
beetje lego lenen? brengt misschien het creatieve in je brein een beetje op gangquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
2e lapo van vandaag en dan heb ik zo nog een boze Fles dat dit weer een matige TT is
Lekker voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
Nee hoor skatjuhquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lap zeg... !
Is dit een uitdaging?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
GRMBL is nu een wandelende neusloze vrouw zonder handen, kan het nog vreemder.
Wie weet besta ik helemaal wel nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet met zekerheid te zeggen of hij wel een neus heeft.
Noh bjoetie is in die oog van de beholderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik hoor
[..]
ik ben gewoon realistisch
Vanmiddag nog gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh vrouwen lopen niet op industrieterreinen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
GRMBL is nu een wandelende neusloze vrouw zonder handen, kan het nog vreemder.
Spa rood is echt goorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar ging m'n spa rood.
Inb4: bahhhh spa rood is goor etc etc
Idc
Ik drink de laatste tijd Spa rood met citroenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar ging m'n spa rood.
Idc
En dan in de nacht per ongeluk met je blote voet op zo'n blokje gaan staanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje lego lenen? brengt misschien het creatieve in je brein een beetje op gang
spa roodquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar ging m'n spa rood.
Idc
Nou, dat is dan weer een meevallerquote:
Heb je daar ook zo'n mooi groots en open industrieterrein met kilometerslange wegen?quote:
als je wat laat vallen gewoon gelijk oprapen..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan in de nacht per ongeluk met je blote voet op zo'n blokje gaan staan
Nee, bedankt
quote:
quote:
Als je het roergebied mee telt welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo'n mooi groots en open industrieterrein met kilometerslange wegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |