Het is een half uur lopen. Als ik dat moet kruipen vind ik dat toch niks.quote:
Ik kwam er achter dat ik nog een paar bakjes hertog pecan ijs heb liggen, ook net een week geleden gekocht maar alweer vergeten dat ik het hadquote:
Is ze meerderjarig?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pril begin maar lief leuk meisje hoor dus ik koop me rot aan woondekens, onderbroeken, hippe badgeurtjes en sokken.
Kan ik inkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een half uur lopen. Als ik dat moet kruipen vind ik dat toch niks.
Dat is een belevenis die ik over sla
Oh ja, jij bent die zonder handenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik nog een paar bakjes hertog pecan ijs heb liggen, ook net een week geleden gekocht maar alweer vergeten dat ik het had
vakantie..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee man is weekend, blijf nog even
Ja osrry zusje, die waren in de aanbieding bij de aldiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, jij bent die zonder handen
Toch wel in flanellen pyjama he? Anders is het te seksy voor onsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantie..
en misschien, maar dan iig vanuit bed..
Rennen minderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel apart dat ze alleen keepers eet, hebben die malser vlees?
maak je geen zorgen, seksy ben ik niet, eerder je ergste nachtmerriequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toch wel in flanellen pyjama he? Anders is het te seksy voor ons
Zonder handen wacht wat?!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik inkomen
[..]
Oh ja, jij bent die zonder handen
Heb je niet van dat taaie uitgerekte spiervlees, slim wel jaquote:
Is al goed broer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja osrry zusje, die waren in de aanbieding bij de aldi
Ja, zulke grote gaten in z'n handen... dat hij geen handen meer heeft.quote:
4ebe overdrijft nogal graag over de gaten in mijn handenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, seksy ben ik niet, eerder je ergste nachtmerrie
met vuurwerk gestunt?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zulke grote gaten in z'n handen... dat hij geen handen meer heeft.
Misschien heb je ook geen armen.. gewoon alleen maar brede schoudersquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4ebe overdrijft nogal graag over de gaten in mijn handen
Hoe pint hij dan, met zijn neus?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zulke grote gaten in z'n handen... dat hij geen handen meer heeft.
LTVDK is eigenlijk een vrouwquote:
dat weet ik hoorquote:
ik ben gewoon realistischquote:niet zo negatief over jezelf
Ik had hier zo’n ander beeld bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4ebe overdrijft nogal graag over de gaten in mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |