quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen vrouw in heel Afrika die meer dan 100.000 Euro per jaar verdient, die niet AS WE SPEAK zwanger is van @:Uitstraling.
NOT ONE. Biljetje wedde.
Hij was toch doorgeknipt?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen vrouw in heel Afrika die meer dan 100.000 Euro per jaar verdient, die niet AS WE SPEAK zwanger is van @:Uitstraling.
NOT ONE. Biljetje wedde.
Momenteel heb ik lila haarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blonde godin is een prima beschrijving voor jou toch
Zo jetset is het helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen maar mooie vrouwen in de buurt met jouw jetset leven?
Niet? Heb zelf nooit een uitkering gehad dus ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo jetset is het helemaal niet.
Nee, want: wooooooondekensquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo jetset is het helemaal niet.
Slāinte.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOT ONE. Biljetje wedde.
Vlinder wil een electrische...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want: wooooooondekens
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder wil een electrische...
dus die krijgt ze
Klinkt als iets dat je in de caravan op het kamp hebt liggen voor de voordeurquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de schoenen die je moet uittrekken..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je in de caravan op het kamp hebt liggen voor de voordeur
Ah welnee, blaffende honden enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:39 schreef Senn88 het volgende:
Kijken hoelang het duurt voor ik afgeslacht word door us
Onklaar gemaakt y/n?quote:
Nog steeds niet gevonden, woondekentje van ex ligt hier te stinken op de bank en de volgende mevrouw UitStraling komt volgende week logeren, dit non-plezante beeld wil ik voor 100 procent zien te voorkomen, voor mezelf.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt dichtbij dit.quote:
Dat is dan op zich wel weer prettigquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de schoenen die je moet uittrekken..
quote:
Huh, heb je weer een mevrouw US ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden, woondekentje van ex ligt hier te stinken op de bank en de volgende mevrouw UitStraling komt volgende week logeren, dit non-plezante beeld wil ik voor 100 procent zien te voorkomen, voor mezelf.
Ik zit aan een Grimbergenquote:
Dan mag je wel met wat beters komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:39 schreef Senn88 het volgende:
Kijken hoelang het duurt voor ik afgeslacht word door us
Voordeel van een wachtlijst hé als superieure manquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, heb je weer een mevrouw US ?
Laat morgen dan maar zienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is nu niet te zien allen in daglicht
Nieuwe inschenken danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen de mijne is leeg.
[ afbeelding ]
Wauw je bent veranderd!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan mag je wel met wat beters komen
Pril begin maar lief leuk meisje hoor dus ik koop me rot aan woondekens, onderbroeken, hippe badgeurtjes en sokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, heb je weer een mevrouw US ?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-leven~ac7dbfb3/
idee goed, uitvoering minderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen de mijne is leeg.
[ afbeelding ]
Spuitje gehad?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingeslapen, zachtaardig en mild.
Dank je.quote:
In het rusthuis opgenomenquote:
Ook een belevenisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:45 schreef dud0r het volgende:
Wel de laatste van de avond. Anders kan ik kruipen naar huis
Affligem Blond nu.quote:
Ik zit aan het kraanwaterquote:
Ja schitterendquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:47 schreef Recce het volgende:
@:Dr_flash, wat zijn ze in Alkmaar allemaal aan het doen met het voetballe?
Ik vreet ze op.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:47 schreef Recce het volgende:
Tegen een bal aan het schoppen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:47 schreef Recce het volgende:
Puur natuur dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:48 schreef Senn88 het volgende:
Ijsdraakje je hebt poezelige handjes laat jij je nagels doen of is dat puur natuur?
Proostquote:
het is vrij ongebruikelijk wat daar gebeurt nu.quote:
Ja, goeie snackquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de keepers opgegeten? Het is 5-5 daar.
5-5, spelen ze allebei zonder keeper ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is vrij ongebruikelijk wat daar gebeurt nu.
Ja, die heeft Draakje dus opgegeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5-5, spelen ze allebei zonder keeper ofzo
geen idee. Bij rust was het al 3-3, en op zich gebeurt dat wel vaker, maar dan wordt het uiteindelijk meestal 4-3quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5-5, spelen ze allebei zonder keeper ofzo
Wel apart dat ze alleen keepers eet, hebben die malser vlees?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die heeft Draakje dus opgegeten.
Zijn die geheime lades voor goud en vlinder?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Leuk bureautje voor @:ettovanbelgie gevonden https://9gag.com/gag/aXnoDb6
Ja, was een beetje laat vandaagquote:
Ze zijn meestal wel groter. Misschien had ze gewoon honger en heeft ze de grootste porties gepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel apart dat ze alleen keepers eet, hebben die malser vlees?
Het is een half uur lopen. Als ik dat moet kruipen vind ik dat toch niks.quote:
Ik kwam er achter dat ik nog een paar bakjes hertog pecan ijs heb liggen, ook net een week geleden gekocht maar alweer vergeten dat ik het hadquote:
Is ze meerderjarig?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pril begin maar lief leuk meisje hoor dus ik koop me rot aan woondekens, onderbroeken, hippe badgeurtjes en sokken.
Kan ik inkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een half uur lopen. Als ik dat moet kruipen vind ik dat toch niks.
Dat is een belevenis die ik over sla
Oh ja, jij bent die zonder handenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik nog een paar bakjes hertog pecan ijs heb liggen, ook net een week geleden gekocht maar alweer vergeten dat ik het had
vakantie..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee man is weekend, blijf nog even
Ja osrry zusje, die waren in de aanbieding bij de aldiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, jij bent die zonder handen
Toch wel in flanellen pyjama he? Anders is het te seksy voor onsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantie..
en misschien, maar dan iig vanuit bed..
Rennen minderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel apart dat ze alleen keepers eet, hebben die malser vlees?
maak je geen zorgen, seksy ben ik niet, eerder je ergste nachtmerriequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toch wel in flanellen pyjama he? Anders is het te seksy voor ons
Zonder handen wacht wat?!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik inkomen
[..]
Oh ja, jij bent die zonder handen
Heb je niet van dat taaie uitgerekte spiervlees, slim wel jaquote:
Is al goed broer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja osrry zusje, die waren in de aanbieding bij de aldi
Ja, zulke grote gaten in z'n handen... dat hij geen handen meer heeft.quote:
4ebe overdrijft nogal graag over de gaten in mijn handenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, seksy ben ik niet, eerder je ergste nachtmerrie
met vuurwerk gestunt?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zulke grote gaten in z'n handen... dat hij geen handen meer heeft.
Misschien heb je ook geen armen.. gewoon alleen maar brede schoudersquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4ebe overdrijft nogal graag over de gaten in mijn handen
Hoe pint hij dan, met zijn neus?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zulke grote gaten in z'n handen... dat hij geen handen meer heeft.
LTVDK is eigenlijk een vrouwquote:
dat weet ik hoorquote:
ik ben gewoon realistischquote:niet zo negatief over jezelf
Ik had hier zo’n ander beeld bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4ebe overdrijft nogal graag over de gaten in mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |