Er is mij all you can vreet voorgehouden, dus vreten ga ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus allen, als je een totale lul wilt zijn blijf je lekker weg en zorg je dat ik helemaal alleen in Amersfoort in een sushitent zit. Geen idee wat je ermee wilt bereiken, maar een topdag heb ik sowieso wel
Zonde, heb wel wat mooie vrouwen-hoed-momentjes gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een petten-type
Misschien kun je @johannes_vermeer uitnodigen, die komt wel opdagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus allen, als je een totale lul wilt zijn blijf je lekker weg en zorg je dat ik helemaal alleen in Amersfoort in een sushitent zit. Geen idee wat je ermee wilt bereiken, maar een topdag heb ik sowieso wel
Nee jij bent eerder een mutsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een petten-type
Nou vooral leerzaamquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nawh dat zou echt heel gemeen zijn
Mijn opa zei altijd: pas op voor hoeden en petten in het verkeer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, heb wel wat mooie vrouwen-hoed-momentjes gehad.
Jij hebt toch alleen maar mooie vrouwen in de buurt met jouw jetset leven?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, heb wel wat mooie vrouwen-hoed-momentjes gehad.
Op pootjes...quote:
Jullie zie ik in een ander kippenrennetje welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kun je @:johannes_vermeer uitnodigen, die komt wel opdagen.
Ambassadeursdochters vooral.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen maar mooie vrouwen in de buurt met jouw jetset leven?
Nou ja dat dachten we vorig jaar ja. Nu is het vooral Monique van de Porsche garage.quote:
Ja precies, anders waren het wel steltenquote:
Rekbaar begripquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal super mooie dochters die precies in zijn leeftijdscategorie vallen
Niet zoals die hertmuis vanochtendquote:
Er is geen vrouw in heel Afrika die meer dan 100.000 Euro per jaar verdient, die niet AS WE SPEAK zwanger is van @Uitstraling.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal super mooie dochters die precies in zijn leeftijdscategorie vallen
Blonde godin is een prima beschrijving voor jou tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Senn88 het volgende:
O @:tamieke kan mij ook beschrijven hoor die heeft een week met mij gehokt op vakantie
Als je genoeg moeite doet, past alles.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: pas op voor hoeden en petten in het verkeer.
En hij had 100% gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |