Kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische fleecedeken das ook heerlijk
Een hartslag?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu gaat iedereen kijken wat dire drie gemeen hebben.
Mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu gaat iedereen kijken wat dire drie gemeen hebben.
Het kunnen er nog twee zijn dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn genoeg fokkers die di kunnen bevestigen @:koen66 @:fogel @:Cherrylips
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met een Dortdse aiijjjj?
@:LTVDK
Ja, weet ik niet meer.quote:
Met cl hem ik een romantische boottocht gemaakt en ben ik 2x uit eten geweest, met koen uit eten geweest met Fogel in de karaokebar gestaan of in de kroeg dat weet ik niet meerquote:
Dat zijn geen exen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het kunnen er nog twee zijn dus.
Oke Maaaaike/ meeeeeikequote:
Oh okee. Nou dat valt eigenlijk wel mee allemaal danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met cl hem ik een romantische boottocht gemaakt en ben ik 2x uit eten geweest, met koen uit eten geweest met Fogel in de karaokebar gestaan of in de kroeg dat weet ik niet meer
Zo gehandicapt ben je toch ook weer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef bitterbal het volgende:
ze maakte de gehandicapte weer belachelijk
nee dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo gehandicapt ben je toch ook weer niet
Je hebt gewoon wat meer uitdagingenquote:
Zulks een liefdequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat meer uitdagingen
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat meer uitdagingen
Je herkent het nu wel gelijk hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kijk Ik Vertrek en er kwam een dordtse Aijjjj voorbij![]()
Ik schrok ervan
quote:
Zo.. echt welquote:
Ja, kom ook vreten Lotquote:
Oh dat zal beslistquote:
Ik heb prachtige herinneringen aan die boottocht. Zo. Hard. Gelachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met cl hem ik een romantische boottocht gemaakt en ben ik 2x uit eten geweest, met koen uit eten geweest met Fogel in de karaokebar gestaan of in de kroeg dat weet ik niet meer
Ja ben blij dat ik hem niet constant heb, maar soms slipt die er wel eens tussendoorquote:
@Elviquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb prachtige herinneringen aan die boottocht. Zo. Hard. Gelachen.
Schrik je er dan ook van ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik hem niet constant heb, maar soms slipt die er wel eens tussendoor
Zo ja meld jij je meteen af zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal beslistKomt ze ook nar de meet?
Ja, dan ga ik in een hoekje staan en me schamenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schrik je er dan ook van ?
Naar het zusjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik sla nog de over. Hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen met groeps meets.
Vreten loopt niet wegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik sla nog de over. Hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen met groeps meets.
Ik vergeet die man zijn commentaar ook nooit meerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb prachtige herinneringen aan die boottocht. Zo. Hard. Gelachen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik in een hoekje staan en me schamen
Die jat ik even voor m'n miemfietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
zometeen weer slapen
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Waarom zou ikquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent Vlinder dus, had het moeten zien aan de dikke rups.
Klinkt ietwat verontrustend ditquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
uhhh je vind mij wel terug op de oude wie doet wie lijst
Wat ligt daar?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
zometeen weer slapen
[ afbeelding ]
Met z'n gentlemenhouses.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vergeet die man zijn commentaar ook nooit meer
*proest*quote:
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ligt daar?
Een blote egel of wat?
Ben niet echt een hoedentypequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Met of zonder ezelsoren - hoed ?
Nee dat goedkope "als jantje komt blijf ik weg" schoolpleingedrag ben ik echt al even voorbijquote:
Zo had ik je inderdaad niet ingeschatquote:
Sta je daar op ja?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
uhhh je vind mij wel terug op de oude wie doet wie lijst
Heb denk ik ook al 20 jaar geen pet meer op gehad ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo had ik je inderdaad niet ingeschat
schrikt die vast wakkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zijn onderkantje aaien.
Ik ben ook niet echt een petten-typequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb denk ik ook al 20 jaar geen pet meer op gehad ofzo
Nawh dat zou echt heel gemeen zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus allen, als je een totale lul wilt zijn blijf je lekker weg en zorg je dat ik helemaal alleen in Amersfoort in een sushitent zit. Geen idee wat je ermee wilt bereiken, maar een topdag heb ik sowieso wel
Euhmmmm oke.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus allen, als je een totale lul wilt zijn blijf je lekker weg en zorg je dat ik helemaal alleen in Amersfoort in een sushitent zit. Geen idee wat je ermee wilt bereiken, maar een topdag heb ik sowieso wel
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zijn onderkantje aaien.
quote:
Er is mij all you can vreet voorgehouden, dus vreten ga ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonde, heb wel wat mooie vrouwen-hoed-momentjes gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een petten-type
Misschien kun je @johannes_vermeer uitnodigen, die komt wel opdagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee jij bent eerder een mutsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een petten-type
Nou vooral leerzaamquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nawh dat zou echt heel gemeen zijn
Mijn opa zei altijd: pas op voor hoeden en petten in het verkeer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, heb wel wat mooie vrouwen-hoed-momentjes gehad.
Jij hebt toch alleen maar mooie vrouwen in de buurt met jouw jetset leven?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, heb wel wat mooie vrouwen-hoed-momentjes gehad.
Op pootjes...quote:
Jullie zie ik in een ander kippenrennetje welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kun je @:johannes_vermeer uitnodigen, die komt wel opdagen.
Ambassadeursdochters vooral.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen maar mooie vrouwen in de buurt met jouw jetset leven?
Nou ja dat dachten we vorig jaar ja. Nu is het vooral Monique van de Porsche garage.quote:
Ja precies, anders waren het wel steltenquote:
Rekbaar begripquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal super mooie dochters die precies in zijn leeftijdscategorie vallen
Niet zoals die hertmuis vanochtendquote:
Er is geen vrouw in heel Afrika die meer dan 100.000 Euro per jaar verdient, die niet AS WE SPEAK zwanger is van @Uitstraling.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal super mooie dochters die precies in zijn leeftijdscategorie vallen
Blonde godin is een prima beschrijving voor jou tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Senn88 het volgende:
O @:tamieke kan mij ook beschrijven hoor die heeft een week met mij gehokt op vakantie
Als je genoeg moeite doet, past alles.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: pas op voor hoeden en petten in het verkeer.
En hij had 100% gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |