Kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische fleecedeken das ook heerlijk
Een hartslag?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu gaat iedereen kijken wat dire drie gemeen hebben.
Mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu gaat iedereen kijken wat dire drie gemeen hebben.
Het kunnen er nog twee zijn dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn genoeg fokkers die di kunnen bevestigen @:koen66 @:fogel @:Cherrylips
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met een Dortdse aiijjjj?
@:LTVDK
Ja, weet ik niet meer.quote:
Met cl hem ik een romantische boottocht gemaakt en ben ik 2x uit eten geweest, met koen uit eten geweest met Fogel in de karaokebar gestaan of in de kroeg dat weet ik niet meerquote:
Dat zijn geen exen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het kunnen er nog twee zijn dus.
Oke Maaaaike/ meeeeeikequote:
Oh okee. Nou dat valt eigenlijk wel mee allemaal danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met cl hem ik een romantische boottocht gemaakt en ben ik 2x uit eten geweest, met koen uit eten geweest met Fogel in de karaokebar gestaan of in de kroeg dat weet ik niet meer
Zo gehandicapt ben je toch ook weer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef bitterbal het volgende:
ze maakte de gehandicapte weer belachelijk
nee dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo gehandicapt ben je toch ook weer niet
Je hebt gewoon wat meer uitdagingenquote:
Zulks een liefdequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat meer uitdagingen
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat meer uitdagingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |