Je herkent het nu wel gelijk hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kijk Ik Vertrek en er kwam een dordtse Aijjjj voorbij![]()
Ik schrok ervan
quote:
Zo.. echt welquote:
Ja, kom ook vreten Lotquote:
Oh dat zal beslistquote:
Ik heb prachtige herinneringen aan die boottocht. Zo. Hard. Gelachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met cl hem ik een romantische boottocht gemaakt en ben ik 2x uit eten geweest, met koen uit eten geweest met Fogel in de karaokebar gestaan of in de kroeg dat weet ik niet meer
Ja ben blij dat ik hem niet constant heb, maar soms slipt die er wel eens tussendoorquote:
@Elviquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb prachtige herinneringen aan die boottocht. Zo. Hard. Gelachen.
Schrik je er dan ook van ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik hem niet constant heb, maar soms slipt die er wel eens tussendoor
Zo ja meld jij je meteen af zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal beslistKomt ze ook nar de meet?
Ja, dan ga ik in een hoekje staan en me schamenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schrik je er dan ook van ?
Naar het zusjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik sla nog de over. Hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen met groeps meets.
Vreten loopt niet wegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik sla nog de over. Hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen met groeps meets.
Ik vergeet die man zijn commentaar ook nooit meerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb prachtige herinneringen aan die boottocht. Zo. Hard. Gelachen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik in een hoekje staan en me schamen
Die jat ik even voor m'n miemfietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef bitterbal het volgende:
zometeen weer slapen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |