Wel is jouw schuld :pquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik kan daar ook niets aan doen
Of je ogen... na het zien van dit filmpjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna gewoon je tanden ermee poetsen.
Heuleemaaal nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:senn88 loopt toch niet laatdunkend te doen over mensen die bij de Efteling werken?
De 2e en 1e wereldoorlog is zeker ook mijn schuld?quote:
Prima jonge. Ik serverr je 30 verse frietjes sneller dan datr jij ze op kunt eten en per keer een rondje in de Python kunt maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe mij een frietje met, beetje snel graag want ik wil nog zeker dertig keer in de Python.
Met de scherpe achterkant van de tandenborstel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of je ogen... na het zien van dit filmpje
Ja, waarom doe je zoiets?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik de wasmachine nog zo laat aangezet. Moet nog drie kwartier wachten tot die klaar is.
Hirlak.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de scherpe achterkant van de tandenborstel.
Ja! Blij dat je er zelf over begint. Net als de klimaatcrisisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De 2e en 1e wereldoorlog is zeker ook mijn schuld?
Dat is ietwat onhandig jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik de wasmachine nog zo laat aangezet. Moet nog drie kwartier wachten tot die klaar is.
Sars, Ebola, jeuk, elk dood hertje en het hoge Mexicaanse kindersterftegetal ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De 2e en 1e wereldoorlog is zeker ook mijn schuld?
Paarden zijn tot daar aan toe, maar dit is een volwassene die zich als een gek kind gedraagt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik droom eigenlijk niet zo vaak over paarden
Oh ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja! Blij dat je er zelf over begint. Net als de klimaatcrisis
Neuh, die hebben het destijds gewoon slim gespeeld en sparen nu een hoop belastingen en dergelijke uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ooohh de toekomstige Erin Brockovich situatie in NL. Leuk!
Wat is daar erg aan ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sars, Ebola, jeuk, elk dood hertje en het hoge Mexicaanse kindersterftegetal ook.
Nu komt de aap uit de mouw hè.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee en je hebt allang in mijn fobo gespiekt niet zo onschuldig
Maar vooral bambi!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sars, Ebola, jeuk, elk dood hertje en het hoge Mexicaanse kindersterftegetal ook.
Ik gok dat je het afgeschermd hebt voor anonieme gluurders.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee en je hebt allang in mijn fobo gespiekt niet zo onschuldig
Het was niet echt knulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Paarden zijn tot daar aan toe, maar dit is een volwassene die zich als een gek kind gedraagt.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gok dat je het afgeschermd hebt voor anonieme gluurders.
EDIT: Ja dus.Ik vroeg me al af waarom ik niet gekeken had, maar dat heb ik vast al gedaan dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |