quote:
Waar is hier dat er canadees grondgebied tussen zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het industrieterrein hier is gewoon letterlijk privégrond waar hekken omheen staan, het is alleen wel toegankelijk voor het gewone plebs. Zit ook nog een stuk Canadees grondgebied tussen, dat is op zich wel apart.
Volgende vriendin een iets actievere zoeken, deze ligt echt te vaak te niksen op de bank.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ligt als een rolmops op de bank en vindt alles best
Boom Shaka Laka hoorquote:
Ligt daar een beetje te verpoppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende vriendin een iets actievere zoeken, deze ligt echt te vaak te niksen op de bank.
Living the live.quote:
Constant negatief over jezelf praten is gewoon uiterst onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, wie doet dat ? Anky van Grunsven?
Ritchie Bros. Moerdijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar is hier dat er canadees grondgebied tussen zit?
Ben allang blij dat caafs dat niet doen.quote:
Nee moest ineens een carriereswitch maken waar ik niet op had gerekend. Waren zware tijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je droom in duigen.
Ben je dat ooit nog te boven gekomen?
Tja, ik kan daar ook niets aan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant negatief over jezelf praten is gewoon uiterst onaantrekkelijk.
Okee met jou ga ik geen vrienden wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Arggggh, hier krijg je toch nachtmerries van?
Doe mij een frietje met, beetje snel graag want ik wil nog zeker dertig keer in de Python.quote:
Ik zie al voor me dat ik heel positief over mezelf ben en dat mensen dan naar me kijken en lachen van "hahaha JIJ hahaha"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Constant negatief over jezelf praten is gewoon uiterst onaantrekkelijk.
Zie jij er ook zo uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Okee met jou ga ik geen vrienden worden
En daarna gewoon je tanden ermee poetsen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shake your moneymaker
Ik droom eigenlijk niet zo vaak over paardenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Arggggh, hier krijg je toch nachtmerries van?
Licht verontrustend ditquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shake your moneymaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |