abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 08:43:09 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207743511
LIVESTREAM:

https://www.twitch.tv/serpentgameplay

en

https://www.facebook.com/(...)nk&v=856812622276586


Plaats hier de laatste updates over de demo van Extinction Rebellion en aanhangers in Den Haag vandaag


quote:
Klimaatactiegroep Extinction Rebellion (XR) heeft vrijdag met het Openbare Ministerie (OM) overlegd over de aangekondigde snelwegblokkade in Den Haag. Volgens een woordvoerder van het OM is er niets veranderd aan de actie.
Het overleg was volgens de woordvoerder "een uitwisseling van standpunten". "We hebben over en weer onze zorgen aan elkaar geuit, en dat is ook het enige. Er is niets veranderd met het oog op hun actie."

Advocaat Willem Jebbink van Extinction Rebellion liet na het overleg weten dat hij nog niets wil vertellen over de inhoud, omdat er in de middag nog over gesproken moet worden. Extinction Rebellion heeft rond het overleg ook contact gehad met de gemeente Den Haag.

"We hebben een poging gedaan te bellen en deze keer werd de telefoon opgenomen", laat een woordvoerder van burgemeester Jan van Zanen laat weten. De gemeente heeft de actiegroep om informatie over de demonstratie gevraagd, zoals het aantal deelnemers, geluid en het aantal borden en vlaggen. "We zijn nu in afwachting van de reactie."

De actiegroep wil zaterdag de Utrechtsebaan in Den Haag blokkeren. Aan de ene kant van het stuk snelweg staat het gebouw van het ministerie van Economische Zaken, aan de overkant het tijdelijke gebouw van de Tweede Kamer.

Zeker zeven mensen zijn donderdagochtend opgepakt omdat ze anderen opriepen mee te doen aan de blokkade. Volgens het OM hebben ze zich daarmee schuldig gemaakt aan opruiing. Zij hebben een gebiedsverbod gekregen, waardoor ze de komende negentig dagen niet in de buurt van de Utrechtsebaan mogen komen.

Aanhoudingen zouden demonstratierecht inperken
Volgens de advocaat van de activisten zijn de aanhoudingen buitenproportioneel. Ook XR en andere klimaatorganisaties noemen het onterecht dat de activisten zijn opgepakt en zeggen dat de aanhoudingen het demonstratierecht inperken.

Demonstranten mogen volgens Jebbink niet van tevoren worden gediskwalificeerd. Ook zou alleen de burgemeester het demonstratierecht mogen inperken.

Een woordvoerder van het OM benadrukt dat het blokkeren van een snelweg voor een demonstratie strafbaar is. Daarom is er volgens hem "geen sprake van" dat het OM het demonstratierecht inperkt met de aanhoudingen.

Een van de activisten vocht het besluit van het OM vrijdagochtend aan met een kort geding bij de rechtbank in Den Haag. Tijdens die zitting kondigde advocaat Jebbink het gesprek aan. Volgens hem is het overleg met het OM bedoeld om "alles in goede banen" te leiden
https://www.nu.nl/binnenl(...)-overleg-met-om.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Paul op 28-01-2023 13:03:43 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 08:43:17 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207743514
twitter


twitter

twitter


twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207743537
Snelweg open houden en gas blijven geven zou een oplossing kunnen zijn.
U MAD?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 januari 2023 @ 08:45:55 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207743545
Hup ER *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207743594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:43 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
[ twitter ]

[ twitter ]

Die gasten zien er allemaal, stuk voor stuk, ongezond uit. Die kale in dat televisieprogramma kon wel ziek zijn -O-
U MAD?
pi_207743602
Het is wat met die te bang gemaakte kutkinderen die niet willen beseffen dat we nu eenmaal in een overgangsperiode zitten wat tijd kost en waar energiezekerheid ook een ding is.
pi_207743666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:54 schreef Dutchguy het volgende:
Het is wat met die te bang gemaakte kutkinderen die niet willen beseffen dat we nu eenmaal in een overgangsperiode zitten wat tijd kost en waar energiezekerheid ook een ding is.
Het is wat met die vooringenomen meningen die niet weten waar de miljarden subsidies op fossiel naar toe gaan en in ieder geval weinig met energiezekerheid te maken heeft. :D

Hier even een achtergrond artikel
pi_207743713
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is wat met die vooringenomen meningen die niet weten waar de miljarden subsidies op fossiel naar toe gaan en in ieder geval weinig met energiezekerheid te maken heeft. :D

Hier even een achtergrond artikel
Als je dat schrapt betekent dat ook weer allerlei bij-effecten. Vliegen wordt dan bijvoorbeeld totaal elitair en onbereikbaar voor gewone mensen die eens per jaar op vakantie willen. Bij Tata Steel werken ook mensen met gezinnen, bovendien moet er ook geld bij de staat binnen komen. Alsof het allemaal zo simpel is. We zitten in een transitie en die kost tijd en het heeft geen zin om meer olie (sic) op het vuur te gooien om het allemaal nog sneller te laten verlopen. 'Just stop oil'. Het is zo kinderlijk allemaal, was het maar zo eenvoudig.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 januari 2023 @ 09:24:47 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207743801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Als je dat schrapt betekent dat ook weer allerlei bij-effecten. Vliegen wordt dan bijvoorbeeld totaal elitair en onbereikbaar voor gewone mensen die eens per jaar op vakantie willen. Bij Tata Steel werken ook mensen met gezinnen, bovendien moet er ook geld bij de staat binnen komen. Alsof het allemaal zo simpel is. We zitten in een transitie en die kost tijd en het heeft geen zin om meer olie (sic) op het vuur te gooien om het allemaal nog sneller te laten verlopen. 'Just stop oil'. Het is zo kinderlijk allemaal, was het maar zo eenvoudig.
Als bijvoorbeeld TATA nou gewoon eerder begonnen was met vergroenen.... Maar nee, we wachten gewoon lekker tot het laatste moment en gaan dan schreeuwen dat het niet haalbaar is :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207743868
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Als je dat schrapt betekent dat ook weer allerlei bij-effecten. Vliegen wordt dan bijvoorbeeld totaal elitair en onbereikbaar voor gewone mensen die eens per jaar op vakantie willen. Bij Tata Steel werken ook mensen met gezinnen, bovendien moet er ook geld bij de staat binnen komen. Alsof het allemaal zo simpel is. We zitten in een transitie en die kost tijd en het heeft geen zin om meer olie (sic) op het vuur te gooien om het allemaal nog sneller te laten verlopen. 'Just stop oil'. Het is zo kinderlijk allemaal, was het maar zo eenvoudig.
Voor de jaren 80 was vliegen ook geen gemeengoed en gingen mensen ook op vakantie maar dan wat dichterbij, daar gaat geen mens dood aan. Het blijft belachelijk dat bijvoorbeeld een busbedrijf veel meer per liter betaald om mensen te vervoeren. Dat heeft niets met vrije marktwerking te maken. Hierdoor trekt de energie zuinigste methode niet meer klanten en zal de energietransitie alleen maar langer duren.

Tata steel wordt daar genoemd omdat ze samen met andere grootverbruikers veel minder voor energie betalen dan jij en ik, waardoor de zogeheten vrije markt waar onze VVD adepten altijd zo'n grote mond over hebben gewoon niet vrij is en bedrijven boven een bepaalde grote opeens voordelen krijgen.

Het bij effect dat er wat sierbloemen telers in het Westland failliet gaan en we hierdoor daar ruimte vrij krijgen en minder arbeidsmigranten nodig hebben.

Nou nou dat klinkt toch echt als radicale en onterechte eisen die deze klimaatdemonstranten hebben. :')
pi_207743877
quote:
84s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als bijvoorbeeld TATA nou gewoon eerder begonnen was met vergroenen.... Maar nee, we wachten gewoon lekker tot het laatste moment en gaan dan schreeuwen dat het niet haalbaar is :')
Daar zijn ze allang mee bezig. Maar het is een monsterklus.https://www.nu.nl/economi(...)e-te-vergroenen.html
pi_207743881
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Voor de jaren 80 was vliegen ook geen gemeengoed en gingen mensen ook op vakantie maar dan wat dichterbij, daar gaat geen mens dood aan. Het blijft belachelijk dat bijvoorbeeld een busbedrijf veel meer per liter betaald om mensen te vervoeren. Dat heeft niets met vrije marktwerking te maken. Hierdoor trekt de energie zuinigste methode niet meer klanten en zal de energietransitie alleen maar langer duren.

Tata steel wordt daar genoemd omdat ze samen met andere grootverbruikers veel minder voor energie betalen dan jij en ik, waardoor de zogeheten vrije markt waar onze VVD adepten altijd zo'n grote mond over hebben gewoon niet vrij is en bedrijven boven een bepaalde grote opeens voordelen krijgen.

Het bij effect dat er wat sierbloemen telers in het Westland failliet gaan en we hierdoor daar ruimte vrij krijgen en minder arbeidsmigranten nodig hebben.

Nou nou dat klinkt toch echt als radicale en onterechte eisen die deze klimaatdemonstranten hebben. :')
Lekker makkelijk zo'n race to the bottom. 'Just stop oil'. :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 januari 2023 @ 09:41:02 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207743912
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Daar zijn ze allang mee bezig. Maar het is een monsterklus.https://www.nu.nl/economi(...)e-te-vergroenen.html
In 2021 hebben ze pas deze beslissing genomen. Precies wat ik zeg dus.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 januari 2023 @ 09:41:34 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207743917
Lekker bezig! De echte radicalen zijn de lui die willens en wetens zo lang mogelijk doorgaan met het verstoken van fossiel, de toekomst en de leefbaarheid van de aarde be damned!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_207743976
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Lekker makkelijk zo'n race to the bottom.
Een race to the bottom omdat men een eerlijk speelveld van energie prijzen vraagt? En sommige mensen dan niet meer voor 10 euro naar Parijs kunnen vliegen?
pi_207744065
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een race to the bottom omdat men een eerlijk speelveld van energie prijzen vraagt? En sommige mensen dan niet meer voor 10 euro naar Parijs kunnen vliegen?
"We willen van de subsidies af, maar dat kan niet per direct", zei klimaatminister Rob Jetten vrijdag. Dat dus. Geef het nou gewoon wat meer tijd. We zitten met een electriciteitsnetwerk dat overbelast dreigt te raken. Hele wijken kunnen nu niet op het net omdat men niet op tijd uit kan breiden. De realiteit is dat we gewoon nog een tijdje aan fossiele brandstoffen vastzitten omdat we het anders niet redden qua energiezekerheid. Besef dat we nu eenmaal in een transitiefase zitten en dat tijd kost.
Niemand schiet er iets mee op als realisme het raam uit gegooid wordt en alles met hysterie benaderd wordt. Daar wil ik het eigenlijk bij laten.
pi_207744068
Vind het wel wat extreem en het is totaal niet mijn club maar ze hebben zeker een punt. Vind het dapper dat ze dit doen.
pi_207744153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
Lekker bezig! De echte radicalen zijn de lui die willens en wetens zo lang mogelijk doorgaan met het verstoken van fossiel, de toekomst en de leefbaarheid van de aarde be damned!
Trolololol
U MAD?
pi_207744251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:53 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
"We willen van de subsidies af, maar dat kan niet per direct", zei klimaatminister Rob Jetten vrijdag. Dat dus. Geef het nou gewoon wat meer tijd. We zitten met een electriciteitsnetwerk dat overbelast dreigt te raken. Hele wijken kunnen nu niet op het net omdat men niet op tijd uit kan breiden. De realiteit is dat we gewoon nog een tijdje aan fossiele brandstoffen vastzitten omdat we het anders niet redden qua energiezekerheid. Besef dat we nu eenmaal in een transitiefase zitten en dat tijd kost.
Niemand schiet er iets mee op als realisme het raam uit gegooid wordt en alles met hysterie benaderd wordt. Daar wil ik het eigenlijk bij laten.
nu quote je een stukje over de afbouw van de salderingsregels terwijl we het net over de grootverbruikers met korting op fossiele prijzen hebben. Van alles met elkaar gaan mixen om je punt te denken te maken dat fossiele subsidie niet sneller afgebouwd kunnen worden. :')
pi_207744289
jehova getuigen :r
pi_207744300
Deze kansloze nietsnutten hebben nu iets gevonden om hun leven wat 'zin' te geven kennelijk. En daar mag de rest voor boeten.
pi_207744304
*huurt stoomwals O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 10:53:06 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207744856
Ga gewoon werken voor je geld, stelletje lapzwansen.
pi_207744857
(gratis) brandstof uitdelen aan de automobilisten die hierdoor stilstaan op de A12.
gewoon, om de beroepsdemonstranten te fokken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 28 januari 2023 @ 10:54:08 #25
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207744874
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
Lekker bezig! De echte radicalen zijn de lui die willens en wetens zo lang mogelijk doorgaan met het verstoken van fossiel, de toekomst en de leefbaarheid van de aarde be damned!
Wat is raddicaal als je gewoon aan de wet houdt?.
Tot nooit .......
pi_207744897
Oproepjes om vol gas door te rijden zijn leuk, echter is er risico op een dure schade aan je auto.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207744909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
Lekker bezig! De echte radicalen zijn de lui die willens en wetens zo lang mogelijk doorgaan met het verstoken van fossiel, de toekomst en de leefbaarheid van de aarde be damned!
Zeg je hiermee dat het cremeren van oude mensen moet stoppen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207744923
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef GS-Raw het volgende:
Vind het wel wat extreem en het is totaal niet mijn club maar ze hebben zeker een punt. Vind het dapper dat ze dit doen.
Want het duurder maken van benzine en diesel, waardoor de prijzen in de supermarkt nog een keertje stijgen, is de oplossing?

Is het niet beter voor het milieu als autos met brandstofmotor een goede onderhoudsbeurt krijgen waardoor de uitstoot vandaag nog omlaag kan?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 28 januari 2023 @ 10:58:13 #29
22565 asco
Los in deze tent
pi_207744932
quote:
Mis ik iets of is het al zomer in de randstad?

Kan toch onmogelijk van nu zijn?
pi_207744944
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef GS-Raw het volgende:
Vind het wel wat extreem en het is totaal niet mijn club maar ze hebben zeker een punt. Vind het dapper dat ze dit doen.
Wat is dit nou weer voor genuanceerde mening :r

Kies een kant, je zit in NWS.
pi_207744965
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:56 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Zeg je hiermee dat het cremeren van oude mensen moet stoppen?
Inhoudelijk het over fossiele subsidie hebben waarom hun demonstreren is blijkbaar weer te moeilijkvoor jou en sommige anderen hier. :')
pi_207744992
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:58 schreef asco het volgende:

[..]
Mis ik iets of is het al zomer in de randstad?

Kan toch onmogelijk van nu zijn?
Dit vroeg ik mij ook af
Alius aliud dicit
pi_207744993
De juiste bandenspanning, daarmee spaar je het milieu. En brandstof. Slechts 11% van de automobilisten checkt zijn bandenspanning.

Maar wat doen die milieugekkies? Die laten banden leeglopen. Die ruftende onverzorgde nietsnutten zijn zelf een groot milieudilect.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207745003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:57 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Want het duurder maken van benzine en diesel, waardoor de prijzen in de supermarkt nog een keertje stijgen, is de oplossing?

Waar heb je het over hierboven staat een link waarbij het juist niet over duurder maken van benzine gaat maar het creëren van een eerlijk speelveld waardoor ijvoorbeeld vliegen duurder wordt en het kweken van sierbloemen in nederland met gas bijstoken onrendabel.
pi_207745006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef GS-Raw het volgende:
Vind het wel wat extreem en het is totaal niet mijn club maar ze hebben zeker een punt. Vind het dapper dat ze dit doen.
Dat vind ik ook van de terrorboeren en de blokkeerfriezen.

Die hebben ook 'zeker een punt'.

Keur ik het blokkeren van snelwegen goed? Nee, in alle gevallen nee.

We hebben afspraken gemaakt mbt het demonstratierecht, en daar hoort iedereen zich aan te houden, of je nou boer (sympathisant), Zwarte Piet lover, coronaprik tegenstander of klimaatactivist bent.

Snelwegen blokkeren, en het oproepen tot daarvan, behoort niet tot je demonstratie recht.

Aanpakken en veroordelen dus.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_207745021
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:58 schreef asco het volgende:

[..]
Mis ik iets of is het al zomer in de randstad?

Kan toch onmogelijk van nu zijn?
Gewoon een voorbeeldfoto. Het is ook een aankondiging voor straks, dus ze zitten er nog niet.
Maar maakt het iets uit?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 11:07:04 #37
22565 asco
Los in deze tent
pi_207745042
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:04 schreef Piles het volgende:

[..]
Gewoon een voorbeeldfoto. Het is ook een aankondiging voor straks, dus ze zitten er nog niet.
Maar maakt het iets uit?
Ahzo.
Neuh, maakt mij niks uit, viel me gewoon op.

We leven in een vrij land en als deze mensen denken iets goeds te doen moeten ze dat doen.
Als ze maar geen wetten overtreden. :)
pi_207745123
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dat vind ik ook van de terrorboeren en de blokkeerfriezen.

Die hebben ook 'zeker een punt'.

Keur ik het blokkeren van snelwegen goed? Nee, in alle gevallen nee.

We hebben afspraken gemaakt mbt het demonstratierecht, en daar hoort iedereen zich aan te houden, of je nou boer (sympathisant), Zwarte Piet lover, coronaprik tegenstander of klimaatactivist bent.

Snelwegen blokkeren, en het oproepen tot daarvan, behoort niet tot je demonstratie recht.

Aanpakken en veroordelen dus.
Ik zeg dan ook nergens dat je ze niet moet aanpakken/veroordelen.
pi_207745260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waar heb je het over hierboven staat een link waarbij het juist niet over duurder maken van benzine gaat maar het creëren van een eerlijk speelveld waardoor ijvoorbeeld vliegen duurder wordt en het kweken van sierbloemen in nederland met gas bijstoken onrendabel.
De uitstoot van mijn auto is niets in vergelijking met de uitstoot van een milieuactivist.
De mens ruft gemiddeld 5 tot 15 keer per dag. Methaan is 20 keer schadelijker voor het milieu dan co2, als het gaat om opwarming van de aarde.

Dus dat die mensen op de snelweg gaan staan is al een begin, maar de autos moeten niet stoppen. Is dat wat je zegt?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:26:54 #40
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745264
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:26 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Doel is al bereikt zonder op de snelweg te gaan zitten: aandacht genoeg
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:29:28 #42
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745292
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef Piles het volgende:

[..]
Doel is al bereikt zonder op de snelweg te gaan zitten: aandacht genoeg
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef Piles het volgende:

[..]
Doel is al bereikt zonder op de snelweg te gaan zitten: aandacht genoeg
denk dat het wel druk wordt hoor
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745338
Zitten ze er al?
pi_207745386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De uitstoot van mijn auto is niets in vergelijking met de uitstoot van een milieuactivist.
De mens ruft gemiddeld 5 tot 15 keer per dag. Methaan is 20 keer schadelijker voor het milieu dan co2, als het gaat om opwarming van de aarde.

Dus dat die mensen op de snelweg gaan staan is al een begin, maar de autos moeten niet stoppen. Is dat wat je zegt?
Een onsamenhangend verhaaltje, kun je door je emotionele boze tranen veroorzaakt door demonstranten die de wereld minder vuil willen maken opeens niets rationeel meer neerzetten. :D
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:38:31 #45
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745409
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745457
Is Hannah Prins al gespot of heeft die weer het vliegtuig naar Bali gepakt?
pi_207745467
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef Piles het volgende:

[..]
Doel is al bereikt zonder op de snelweg te gaan zitten: aandacht genoeg
Exact. Zoveel media aandacht.

Nu nog die weg blokkeren zal m.i. dan ook meer negatiever werken. Komt dan over als extremistisch provoceer gedrag, zoals bv ook de koran verbrandingen van pegida.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:43:18 #48
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745470
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745479
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:42 schreef Regilio_ het volgende:
Is Hannah Prins al gespot of heeft die weer het vliegtuig naar Bali gepakt?
Vakantiefotos van Hannah Prins in 3...2...1... :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:43:48 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745482
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:42 schreef Regilio_ het volgende:
Is Hannah Prins al gespot of heeft die weer het vliegtuig naar Bali gepakt?
Die moet er inmiddels zijn :Y

twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:44:32 #51
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745491
Hannah is wel knap :@

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oproepjes om vol gas door te rijden zijn leuk, echter is er risico op een dure schade aan je auto.
Snel een goedkoop barrel scoren op Marktplaats O-)
Bij voorkeur een rode O-) O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207745517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Paul het volgende:
Hannah is wel knap :@

[ afbeelding ]
Ja, dus?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:47:35 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745546
Vaaaaaaaaag........

twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 11:47:37 #55
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207745547
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, dat zou Hannah moeten doen.
Tot nooit .......
pi_207745586
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:47 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
kijk, dat zou Hannah moeten doen.
Ik zou ervoor naar Den Haag rijden.
Met mijn Mazda uit 2003,die 1 op 11 of 12 rijdt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207745621
Als 't maar goed gaat met die milieugekkies. Ik bedoel, die groep loopt als een kudde schaapjes achter elkaar aan. Als er eentje al met suicidale gedachten rondliep dan heb je kans op nare afloop.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 28 januari 2023 @ 11:52:49 #58
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207745622
Eigenlijk snap ik ER wel hoor.

Ik ben ook kleuter geweest. Alswas ik geen snoep bij AlbertHeijn mocht kopen ging ik ook in het gangpad op de grond liggen dreinen.

Ik ben er later over heen gegroeid omdat ik toch nooit mijn zin kreeg.
Tot nooit .......
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:53:34 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745627
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 11:53:56 #60
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207745635
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zou ervoor naar Den Haag rijden.
Met mijn Mazda uit 2003,die 1 op 11 of 12 rijdt :7
Ik ook, woon er om de hoek maar moet er nu 2500km voor rijden.
Tot nooit .......
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:54:27 #61
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745644
Is er geen livestream @FreshFruit
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 11:54:56 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207745649
Heeft iemand hier nou al de heldere geest gehad dat ER nu meer voor elkaar heeft gekregen dan als ze uit het niets even een kwartier die snelweg hadden geblokkeerd?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207745664
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:32 schreef -Sigaartje het volgende:
Zitten ze er al?
Rond een uurtje of 2 verwacht ik. Dat tuig moet natuurlijk eerst uitslapen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:57:51 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745684
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 11:58:11 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745688
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745705
Komt er ruzie met Omgedraaide vlaggen-wappies die willen zwaaien naar voorbijrijdend verkeer?
Die aandacht kunnen ze geen dag missen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:00:00 #67
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745711
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745717
Deze zogenaamde rebellen zijn de loopjongens van de elite.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_207745719
twitter


:|W Nederlandse politie ten top.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:03:03 #71
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745743
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745744
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef heiden6 het volgende:
Deze zogenaamde rebellen zijn de loopjongens van de elite.
Useful idiots
pi_207745751
Waarom zie je alleen witte mensen bij die demo?
pi_207745762
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Useful idiots
Precies.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_207745775
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef Homey het volgende:
Waarom zie je alleen witte mensen bij die demo?


Dit soort figuren?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:06:15 #76
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745785
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:07:31 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207745793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:06 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Dit immens noemen :')
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 28 januari 2023 @ 12:08:32 #78
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207745804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand hier nou al de heldere geest gehad dat ER nu meer voor elkaar heeft gekregen dan als ze uit het niets even een kwartier die snelweg hadden geblokkeerd?
En dan wordt uiteindelijk de weg afgesloten om een blokkade te voorkomen. Nederland :')
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_207745810
Ja, hallo, er zijn rode kruizen geplaatst boven de snelweg. Dat is niet eerlijk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207745822
Serpentgameplay is live op de snelweg
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:10:19 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207745832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, hallo, er zijn rode kruizen geplaatst boven de snelweg. Dat is niet eerlijk.
Verdient de politie er ook nog wat aan :Y

Er zijn altijd wel absolute teringmongolen die rode kruizen negeren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207745842
Deze locatie is ideaal om het hele zooitje in te sluiten en af te voeren, ipv staat de politie verveeld te kijken en koffie te drinken.
speak only if it improves the silence.
pi_207745876
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef TjjWester het volgende:
Deze locatie is ideaal om het hele zooitje in te sluiten en af te voeren, ipv staat de politie verveeld te kijken en koffie te drinken.
"De-escaleren"
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:13:55 #84
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207745877
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef TjjWester het volgende:
Deze locatie is ideaal om het hele zooitje in te sluiten en af te voeren, ipv staat de politie verveeld te kijken en koffie te drinken.
of van bovenaf gele verf te spuiten. Vinden ze zelf ook altijd leuk om te doen.
Tot nooit .......
pi_207745888
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit soort figuren?
Nee, die is blank.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:16:39 #86
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745916
NU WORDT HET LEUK

POLITIE GAAT MENSEN AANHOUDEN *O* *O* *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:18:02 #87
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745931
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745949
Haha nu gaan de schijters weer weg :D
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:20:35 #89
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745963
Nog ergens goede stream bij het slagveld? :@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207745984
Ik had in dit topic eigenlijk meer foto's van Hanna Prins in bikini verwacht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207745996
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:20 schreef Paul het volgende:
Nog ergens goede stream bij het slagveld? :@
https://www.facebook.com/(...)deos/856812622276586
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:22:55 #92
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745997
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207746000
Hopelijk laten ze de ME er zo op los.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:23:59 #94
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746011
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:24:00 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207746013
Wat willen deze mensen nou eigenlijk? Volgens mij is er in Nederland best veel aandacht voor 'het klimaat', wat sowieso een enorm containerbegrip is natuurlijk.
pi_207746023
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef TjjWester het volgende:
het hele zooitje in te sluiten en af te voeren
Waarom zouden ze dat doen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_207746027
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat willen deze mensen nou eigenlijk? Volgens mij is er in Nederland best veel aandacht voor 'het klimaat', wat sowieso een enorm containerbegrip is natuurlijk.
Vooral wat aandacht om hun troosteloze leventje wat kleur te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 28-01-2023 12:33:12 ]
pi_207746039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat willen deze mensen nou eigenlijk? Volgens mij is er in Nederland best veel aandacht voor 'het klimaat', wat sowieso een enorm containerbegrip is natuurlijk.
Er gaat nog steeds 17,5 miljard aan subsidie naar fossiele brandstoffen, daar doen ze huillie om.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:27:38 #99
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207746051
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:53 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Als er maar genoeg mensen komen kijken krijg je vanzelf een blokkade.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:28:13 #100
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_207746060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
Lekker bezig! De echte radicalen zijn de lui die willens en wetens zo lang mogelijk doorgaan met het verstoken van fossiel, de toekomst en de leefbaarheid van de aarde be damned!
_O-

Ja het zal wel druk zijn bij de Tesla superchargers omdat ieder ER-lid daar natuurlijk moet opladen.
pi_207746065
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef StephanL het volgende:

[..]
Er gaat nog steeds 17,5 miljard aan subsidie naar fossiele brandstoffen, daar doen ze huillie om.
Bron?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:29:54 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746083
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand hier nou al de heldere geest gehad dat ER nu meer voor elkaar heeft gekregen dan als ze uit het niets even een kwartier die snelweg hadden geblokkeerd?
Wat dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef StephanL het volgende:

[..]
Er gaat nog steeds 17,5 miljard aan subsidie naar fossiele brandstoffen, daar doen ze huillie om.
Hoeveel subsidie zullen de blokkeerders krijgen in de vorm van uitkeringen? zijn ze daar ook tegen?
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_207746102
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Bron?
Dat roepen zij. Heb geen bron
pi_207746138
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dat roepen zij. Heb geen bron
Ok. Voorzover ik weet is dit totale onzin.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_207746151
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Bron?
Waarom google jij niet zelf?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:36:24 #107
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746166
twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:36:58 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207746175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:36 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Knuppels in de nek, bitte.
pi_207746178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Bron?
https://www.mejudice.nl/a(...)offen-ongekend-groot
(via https://a12blokkade.nl)

quote:
Die ¤17,5 miljard, waar komt dat vandaan?
In 2020 heeft (oud) minister Wiebes, na een motie van de Tweede Kamer, via een Kamerbrief bekend gemaakt dat onze overheid via diverse financiële prikkels de fossiele industrie stimuleert. Een voormalig Europarlementariër lukte het op basis van openbare CBS data alle maatregelen door te rekenen, en zo aan te tonen dat het jaarlijks om ruim 17,5 miljard euro gaat.

In de definitie van subsidies die het kabinet hanteert, gaat het om gemiste staatsinkomsten, veelal belastingvoordelen. Het is in de meeste gevallen dus niet zo dat deze multinationals geld krijgen, maar korting op wat ze eigenlijk zouden moeten betalen. De daardoor gemiste opbrengsten voor de staatskas (5% van de totale begroting) moeten door ons burgers worden opgehoest. Daarnaast wordt er geen rekening gehouden met torenhoge externe kosten van fossiele brandstoffen, zoals milieu-, gezondheids- en klimaatschade. Het IMF berekende dat deze in 2020 wereldwijd 5,9 biljoen dollar bedroegen. Je kunt er dus van uitgaan dat de 17,5 miljard aan Nederlandse fossiele subsidies een grove onderschatting is.
pi_207746198
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom google jij niet zelf?
Ik weet dat het onzin is, maar heb het inderdaad wel even opgezocht - resultaten waren precies zoals verwacht. Daarom ben ik zeer benieuwd naar het bewijs voor deze stelling.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_207746208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Knuppels in de nek, bitte.
En hard ook graag.
pi_207746231
Zo oppakken die handel en als ze geen legtimatie bij zich hebben, lekker laten zitten, dan maar geen lattemaccflaccachinno op maandag.....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:42:19 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat dan?
Er is nu al dagen aandacht voor deze actie, de actie zelf is gigantisch opgehypet en is daardoor waarschijnlijk ook nog groter dan ie anders geweest was. Anders was alle aandacht hooguit een artikel op nos.nl en een plek in het 'kort nieuws'-blok.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207746255
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand hier nou al de heldere geest gehad dat ER nu meer voor elkaar heeft gekregen dan als ze uit het niets even een kwartier die snelweg hadden geblokkeerd?
Maar wat hebben ze nou concreet binnen gehaald? Aandacht voor een probleem waar al aandacht en geld voor in overvloed aanwezig is?
pi_207746258
Is vastlijmen een trend tegenwoordig??
speak only if it improves the silence.
pi_207746262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Ik weet dat het onzin is, maar heb het inderdaad wel even opgezocht - resultaten waren precies zoals verwacht. Daarom ben ik zeer benieuwd naar het bewijs voor deze stelling.
Google dan eens op "subsidie voor fossiele brandstoffen ongekend groot".
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:43:08 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746265
Ik wilde net een wandeling gaan maken, maar die stream is interessant :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207746268
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:42 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar wat hebben ze nou concreet binnen gehaald? Aandacht voor een probleem waar al aandacht en geld voor in overvloed aanwezig is?
Niet zo bijdehand ja, het is voor een goed doel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_207746270
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:42 schreef TjjWester het volgende:
Is vastlijmen een trend tegenwoordig??
Beetje CAT D11 heeft daar geen moeite mee O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:43:51 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746273
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is nu al dagen aandacht voor deze actie, de actie zelf is gigantisch opgehypet en is daardoor waarschijnlijk ook nog groter dan ie anders geweest was. Anders was alle aandacht hooguit een artikel op nos.nl en een plek in het 'kort nieuws'-blok.
Daarmee heb je nog niets bereikt

Ik weet alleen dat ze op de snelweg willen gaan, waarom geen idee

Iets met het klimaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746282
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is nu al dagen aandacht voor deze actie, de actie zelf is gigantisch opgehypet en is daardoor waarschijnlijk ook nog groter dan ie anders geweest was. Anders was alle aandacht hooguit een artikel op nos.nl en een plek in het 'kort nieuws'-blok.
Net als de coronoprotesten. Die gingen ook uit als een nachtkaars
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:44:30 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Daarmee heb je nog niets bereikt

Ik weet alleen dat ze op de snelweg willen gaan, waarom geen idee

Iets met het klimaat
Aandacht trekken is een heel belangrijk doel van demonstreren. Aandacht hebben ze wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:45:24 #123
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207746301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:42 schreef torentje het volgende:

[..]
Google dan eens op "subsidie voor fossiele brandstoffen ongekend groot".
marginaal in verhouding tot subsidies op niet fossiele energie.
Tot nooit .......
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:45:36 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746305
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Aandacht trekken is een heel belangrijk doel van demonstreren. Aandacht hebben ze wel.
Dat wel maar ze hebben nog niet zo heel veel bereikt volgens mij hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746307
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Ik weet dat het onzin is, maar heb het inderdaad wel even opgezocht - resultaten waren precies zoals verwacht. Daarom ben ik zeer benieuwd naar het bewijs voor deze stelling.
Precies wat ik bedoelde:

quote:
Als ik van andere mensen 100 euro steel maar van jou 'slechts' 80 euro, heb ik jou dan 20 euro gegeven?

De mensen die dit soort propaganda produceren zijn heus niet achterlijk, dus ik kan me niet voorstellen dat ze bovenstaande daadwerkelijk niet begrijpen - waarschijnlijk proberen ze mensen te misleiden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:46:35 #126
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746318
politie heeft veel geduld
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:46:45 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746325
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat wel maar ze hebben nog niet zo heel veel bereikt volgens mij hoor
Ze hebben alle aandacht die ze willen hebben, daar gaat het om, dus ze hebben weldegelijk wat bereikt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:48:28 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben alle aandacht die ze willen hebben, daar gaat het om, dus ze hebben weldegelijk wat bereikt.
Watte dan?????
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef Paul het volgende:
politie heeft veel geduld
Te veel, maar ja zullen wel weer niet mogen van de rest van de 3-hoek...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:48:51 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207746361
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben alle aandacht die ze willen hebben, daar gaat het om, dus ze hebben weldegelijk wat bereikt.
En wat is dat dan precies?
pi_207746366
quote:
quote:
In de definitie van subsidies die het kabinet hanteert, gaat het om gemiste staatsinkomsten
Wat een stelletje communisten. :r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_207746368
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Watte dan?????
Aandacht natuurlijk, en we weten toch allemaal dat aandacht er op magische wijze voor zorgt dat huizen geisoleerd worden en er panelen op de daken komen?
pi_207746376
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef AchJa het volgende:
Ik zie parallellen met de wappie demo's... _O-
Hoho, deze mensen staan aan "de goede kant van de geschiedenis".
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:50:08 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Watte dan?????
Aandacht
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:50:18 #136
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef spoilert het volgende:

[..]
Te veel, maar ja zullen wel weer niet mogen van de rest van de 3-hoek...
politie/ me weet dat als iemand begint met klappen dat het 1 grote chaos/gevecht wordt _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207746387
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef AchJa het volgende:
Ik zie parallellen met de wappie demo's... _O-
Radicaal blijft radicaal dus niet zo verwonderlijk.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:50:29 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207746388
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hoho, deze mensen staan aan "de goede kant van de geschiedenis".
Ik vind ze strontvervelend met hun gedram.
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:51:17 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746398
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Aandacht natuurlijk, en we weten toch allemaal dat aandacht er op magische wijze voor zorgt dat huizen geisoleerd worden en er panelen op de daken komen?
Schien moet ik ook maar eens op de weg gaan staan daar, kan ik van al die aandacht ook leuke dingetjes kopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Paul het volgende:

[..]
politie/ me weet dat als iemand begint met klappen dat het 1 grote chaos/gevecht wordt _O-
Die XR lui slaan echt niet terug, gewoon optillen, de bus in en naar een plek waar ze afgehandeld kunnen worden.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:51:50 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746407
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Aandacht
Wat koop je ervoor?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik vind ze strontvervelend met hun gedram.
Hopelijk snel een knuppel tegen hun naïeve drammerige harses.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:53:04 #143
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207746420
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hoho, deze mensen staan aan "de goede kant van de geschiedenis".
Dat dachten er in het verleden meer. Toch zijn ern hoop naar Argentinië gevlucht toen ze door hadden dat niet iedereen achter ze stond
Tot nooit .......
pi_207746426
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hopelijk snel een knuppel tegen hun naïeve drammerige harses.
Liever een emmer sop om die leuzen te verwijderen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:53:32 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat koop je ervoor?
Dat is waar demonstraties voor dienen; aandacht. Niets meer niets minder. Gezellig op het Malieveld staan zonder enige vorm van nieuwsaandacht had niets bereikt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:53:43 #146
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207746429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef spoilert het volgende:

[..]
Die XR lui slaan echt niet terug, gewoon optillen, de bus in en naar een plek waar ze afgehandeld afgeranseld kunnen worden.
Tot nooit .......
pi_207746435
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hopelijk snel een knuppel tegen hun naïeve drammerige harses.
Lijfelijk ondervinden dat je acties gevolgen kunnen hebben, helaas dat het zo moet maar wat moet je anders als de prinsjes en prinsesje dat van huis uit niet hebben mee gekregen.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:54:42 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is waar demonstraties voor dienen; aandacht. Niets meer niets minder. Gezellig op het Malieveld staan zonder enige vorm van nieuwsaandacht had niets bereikt.
Dit ook niet vermoed ik zomaar

Haha kijk al die gekkies gaan ... wat zullen we eten vanavond?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746448
Hekken eromheen en ze laten zitten tot zondagavond.
pi_207746453
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit ook niet vermoed ik zomaar

Haha kijk al die gekkies gaan ... wat zullen we eten vanavond?
Idd het merendeel van wat daar staat te kijken is gewoon ramptoerist, weer is wat anders dan een dagje Artis.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_207746457
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat koop je ervoor?
Credits bij het WEF.
pi_207746459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit ook niet vermoed ik zomaar

Haha kijk al die gekkies gaan ... wat zullen we eten vanavond?
Heb een collega die vaak meeloopt in klimaatdemonstraties. Die had "een leuke dag gehad". Zo staan ze er dus in :').
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:56:18 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746463
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit ook niet vermoed ik zomaar

Haha kijk al die gekkies gaan ... wat zullen we eten vanavond?
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:56:36 #154
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207746465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hekken eromheen en ze laten zitten tot zondagavond.
Tot maandag avond.. En dan maandag een boerenprotest organiseren!
Tot nooit .......
pi_207746466
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hopelijk snel een knuppel tegen hun naïeve drammerige harses.
Waarom trek jij niet zelf een politiepak aan? Of wil jij in de buurt waar jij woont niet bekend staan als iemand die met geweld zijn zin wil krijgen?
pi_207746467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef spoilert het volgende:

[..]
Lijfelijk ondervinden dat je acties gevolgen kunnen hebben, helaas dat het zo moet maar wat moet je anders als de prinsjes en prinsesje dat van huis uit niet hebben mee gekregen.
Wordt het ook niet eens tijd dan dat de politie al die demonstrerende boeren gaat neerknuppelen?
pi_207746476
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.
Dat is het 99 van de 100 keer toch ook?
pi_207746478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat koop je ervoor?
Niets, en dat is nou net hele probleem. Er is aandacht, vraag en geld in overvloed maar het ontbreekt domweg aan de handjes, aan arbeidsuren in zo'n beetje alle stadia van het proces (van het vergunningsproces tot het daadwerkelijke instaleren). Als je daadwerkelijk een verschil wil maken kun je je beter omscholen dan je aan de A12 vastlijmen.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:57:00 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207746479
Anyway, ze demonstreren maar een end weg, dat mogen de wappies, boeren en blokkeerfriezen van mij ook.

Maar goed, zeiken dat ze benadeeld worden is natuurlijk hypocrisie ten top. Dit is exact de pool volk die moord en brand liep te schreeuwen bij de blokkeerfriezen en boeren en dat ze maar keihard gestraft moesten worden...

Ben benieuwd of Alma "oorlogsslachtoffer" Mathijsen ook aanwezig is... :')
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:57:15 #160
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207746487
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.
Kijk, jij trekt de juiste conclusie.
Tot nooit .......
pi_207746491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom trek jij niet zelf een politiepak aan? Of wil jij in de buurt waar jij woont niet bekend staan als iemand die met geweld zijn zin wil krijgen?
Met alle plezier hoor.
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:57:47 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.
Nee maar de stelling dat je voor de demo al vanalles bereikt hebt omdat het op Twitter en in de krant staat lijkt me een beetje onzin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef AchJa het volgende:
Anyway, ze demonstreren maar een end weg, dat mogen de wappies, boeren en blokkeerfriezen van mij ook.

Maar goed, zeiken dat ze benadeeld worden is natuurlijk hypocrisie ten top. Dit is exact de pool volk die moord en brand liep te schreeuwen bij de blokkeerfriezen en boeren dat ze keihard gestraft moesten worden...

Ben benieuwd of Alma "oorlogsslachtoffer" Mathijsen ook aanwezig is... :')
Het is vrij duidelijk dat de politie een andere aanpak hanteert t.o.v. de boeren dan bij klimaatactivisten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 12:58:34 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207746507
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dat is het 99 van de 100 keer toch ook?
Nee. Die boeren hebben met hun terroristische acties (ok, niet echt protest, maar zelfde idee) echt wel wat voor elkaar gekregen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207746512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:58 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Het is vrij duidelijk dat de politie een andere aanpak hanteert t.o.v. de boeren dan bij klimaatactivisten.
Ze staan toch alsnog op die snelweg? :')
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:59:15 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746516
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Heb een collega die vaak meeloopt in klimaatdemonstraties. Die had "een leuke dag gehad". Zo staan ze er dus in :').
Lol, ik ook _O-

Lekker weer joh, gezellig, etc.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746519
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Wordt het ook niet eens tijd dan dat de politie al die demonstrerende boeren gaat neerknuppelen?
Ook prima ^O^ Het boeit mij echt geen reet of het een boer, pieten hater/liefhebber, XR, Milieudefensie, Greenpeace, Postcodeloterij deelnemer is. Blokkeren als doel is op bokken.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:00:18 #168
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207746533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lol, ik ook _O-

Lekker weer joh, gezellig, etc.
:D
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:01:18 #170
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207746549
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Niets, en dat is nou net hele probleem. Er is aandacht, vraag en geld in overvloed maar het ontbreekt domweg aan de handjes, aan arbeidsuren in zo'n beetje alle stadia van het proces (van het vergunningsproces tot het daadwerkelijke instaleren). Als je daadwerkelijk een verschil wil maken kun je je beter omscholen dan je aan de A12 vastlijmen.
Tekent ook wel de naïviteit van die demonstranten.
pi_207746565
Regio15 is ook live
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_207746568
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ze staan toch alsnog op die snelweg? :')
quote:
Een kwartier na de oproep van de politie, grepen agenten daadwerkelijk in. De politie heeft de eerste mensen weggehaald.
En boeren kunnen dit ongehinderd doen zonder politie ingrijpen :')
pi_207746570
Zijn de pantserwagens al gebruikt? Gewoon uit elkaar rijden die demonstranten :r
stupidity has become as common as common sense was before
pi_207746573
ze doen de wave :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207746586
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:03 schreef Breekfast het volgende:

[..]
[..]
En boeren kunnen dit ongehinderd doen zonder politie ingrijpen :')
"Zij mogen het wel en wij niet, boehoehoe :'( "

Totaal absurd wat die boeren deden trouwens.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 13:05:30 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746594
bljkbaar worden nu mensen afgevoerd
Waar is dit te zien?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 13:06:02 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207746598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:05 schreef Paul het volgende:
bljkbaar worden nu mensen afgevoerd
Waar is dit te zien?
Den Haag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207746605
Wat staat er nu? Stop de fossiele sudies? _O-
pi_207746612
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat staat er nu? Stop de fossiele sudies? _O-
Sgool is voor kapietalisten.
pi_207746629
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Tekent ook wel de naïviteit van die demonstranten.
XR krijgt alle aandacht die ze willen, het verloopt wellicht zelfs boven verwachting
pi_207746646
XR is zelf ook live, je ruikt de soja door het scherm..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 13:12:08 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746673
LIVE OPPAKKEN MENSEN!!!!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/(...)nk&v=856812622276586
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207746683
https://www.twitch.tv/serpentgameplay

die comments zijn goud :D

wachten op waterkanongenot
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207746689
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:04 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
"Zij mogen het wel en wij niet, boehoehoe :'( "

Totaal absurd wat die boeren deden trouwens.
Ja want nogal een verschil of je als boer van je bedrijf beroofd word of dat je vind dat er een brandnetel te veel staat op de veluwe.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:13:12 #185
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:13:34 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207746697
Kan er niet even een waterkanon ingezet worden om de boel te schonen of een peleton BraTra (bestaan die eigenlijk nog)?
pi_207746715
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Kan er niet even een waterkanon ingezet worden om de boel te schonen of een peleton BraTra (bestaan die eigenlijk nog)?
De NL kanonnen zijn kapot/versleten, als ze nodig zijn moet er geleend worden bij de Duitsers of Belgen, zal nu wel niet gedaan zijn.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_207746729
Is Greta al gespot?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_207746735
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:12 schreef Het_Bokje het volgende:
https://www.twitch.tv/serpentgameplay

die comments zijn goud :D

wachten op waterkanongenot
Al die "Karen" comments _O-
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 13:15:48 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207746737
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Kan er niet even een waterkanon ingezet worden om de boel te schonen of een peleton BraTra (bestaan die eigenlijk nog)?
Kan, maar politie houdt van rust dus pakt lekker rustig elke demostrant op en stopt hem in ddie bus erachter

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Beste debater 2022 zaterdag 28 januari 2023 @ 13:15:59 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207746743
Gooisch-Engelse slogans...

*huiver*
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207746745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Is Greta al gespot?
Nee die is onderweg met de G800, ff een ander marketing klusje doen.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_207746749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:14 schreef spoilert het volgende:

[..]
De NL kanonnen zijn kapot/versleten, als ze nodig zijn moet er geleend worden bij de Duitsers of Belgen, zal nu wel niet gedaan zijn.
Lease tanks, leen waterkanonnen.
Gaat goed *O* :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:16:13 #194
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207746751
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:14 schreef spoilert het volgende:

[..]
De NL kanonnen zijn kapot/versleten, als ze nodig zijn moet er geleend worden bij de Duitsers of Belgen, zal nu wel niet gedaan zijn.
Dan de brandweer maar met een paar wagens…
pi_207746761
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Lease tanks, leen waterkanonnen.
Gaat goed *O* :')
Prachtig land, een wat we leasen kunnen we ook wel weggeven, dan ons eigen huis maar niet op slot.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:17:13 #196
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207746764
Ennn de politie wordt door het slijk gehaald in 3... 2... 1....
With love :*
pi_207746766
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Kan er niet even een waterkanon ingezet worden om de boel te schonen of een peleton BraTra (bestaan die eigenlijk nog)?
Dat is best vriendelijk om 'terroristen' met alleen een waterkanon weg te jagen
pi_207746771
Tsja, als je op de snelweg protesteert dan heb je nu eenmaal de kans dat je opgepakt wordt. Dat is het risico, ongeacht voor welk doel je demonstreert.

Zolang het optreden van de politie proportioneel is, lijkt het mij een prima aanpak. Ik heb eigenlijk ook niet zo'n probleem met preventief oppakken als iemand heeft aangekondigd om een strafbaar feit te gaan plegen, want dan zou je er ook een probleem mee moeten hebben dat een boer die aankondigt om maandag de A12 te bezetten preventief wordt opgepakt. En dat heb ik niet, dus ja, gelijke monniken gelijke kappen.
pi_207746777
Hoe die beroepsdemonstranten zich ook laten afvoeren :') Zo doen mijn kinderen ook als ze niet naar bed willen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_207746778
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dan de brandweer maar met een paar wagens…
Wij noemen dat deel van de A12 "de Bak", vol pompen met 20cm water en kijken wat er gebeurt...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')