Snel een goedkoop barrel scoren op Marktplaatsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oproepjes om vol gas door te rijden zijn leuk, echter is er risico op een dure schade aan je auto.
Ik zou ervoor naar Den Haag rijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:47 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
kijk, dat zou Hannah moeten doen.
Ik ook, woon er om de hoek maar moet er nu 2500km voor rijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou ervoor naar Den Haag rijden.
Met mijn Mazda uit 2003,die 1 op 11 of 12 rijdt
Rond een uurtje of 2 verwacht ik. Dat tuig moet natuurlijk eerst uitslapenquote:
Deze is duidelijker: https://www.twitch.tv/serpentgameplayquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:01 schreef StephanL het volgende:
Livestream op insta
https://www.instagram.com/extinctionrebellionnl/live/
Useful idiotsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef heiden6 het volgende:
Deze zogenaamde rebellen zijn de loopjongens van de elite.
Precies.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef Homey het volgende:
Waarom zie je alleen witte mensen bij die demo?
En dan wordt uiteindelijk de weg afgesloten om een blokkade te voorkomen. Nederlandquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand hier nou al de heldere geest gehad dat ER nu meer voor elkaar heeft gekregen dan als ze uit het niets even een kwartier die snelweg hadden geblokkeerd?
Verdient de politie er ook nog wat aanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, hallo, er zijn rode kruizen geplaatst boven de snelweg. Dat is niet eerlijk.
"De-escaleren"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef TjjWester het volgende:
Deze locatie is ideaal om het hele zooitje in te sluiten en af te voeren, ipv staat de politie verveeld te kijken en koffie te drinken.
of van bovenaf gele verf te spuiten. Vinden ze zelf ook altijd leuk om te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef TjjWester het volgende:
Deze locatie is ideaal om het hele zooitje in te sluiten en af te voeren, ipv staat de politie verveeld te kijken en koffie te drinken.
https://www.facebook.com/(...)deos/856812622276586quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:20 schreef Paul het volgende:
Nog ergens goede stream bij het slagveld?
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef TjjWester het volgende:
het hele zooitje in te sluiten en af te voeren
Vooral wat aandacht om hun troosteloze leventje wat kleur te geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat willen deze mensen nou eigenlijk? Volgens mij is er in Nederland best veel aandacht voor 'het klimaat', wat sowieso een enorm containerbegrip is natuurlijk.
Er gaat nog steeds 17,5 miljard aan subsidie naar fossiele brandstoffen, daar doen ze huillie om.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat willen deze mensen nou eigenlijk? Volgens mij is er in Nederland best veel aandacht voor 'het klimaat', wat sowieso een enorm containerbegrip is natuurlijk.
Als er maar genoeg mensen komen kijken krijg je vanzelf een blokkade.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:41 schreef Perrin het volgende:
Lekker bezig! De echte radicalen zijn de lui die willens en wetens zo lang mogelijk doorgaan met het verstoken van fossiel, de toekomst en de leefbaarheid van de aarde be damned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |