Eens met dit statement, voor het format: er gaan vandaag 2 artiesten door en volgende week ook nog 2 en dan is er nog 1 wildcard.quote:
Diljá is m'n overall favoriet, en Celebs is lekker afwijkend. Ik vind ook dit jaar IJsland toch wel weer kwalitatief goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Eens met dit statement, voor het format: er gaan vandaag 2 artiesten door en volgende week ook nog 2 en dan is er nog 1 wildcard.
Je mag in conflict zijn met jezelf in dit subforumquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet niet of ik dit leuk vind of niet, kan dat ook?
Ik denk wel dat dit doorgaat ergens.
Het refrein is niet zo krachtig in elk geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Dit stukje voor het refrein is Problem van Ariana Grande, nog even bedenken wat het refrein is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij denken aan ook nog een ander nummer
Misschien, maar dit is wel het type nummer waarvoor ik het songfestival kijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Best mooi, maar zou niet in de buurt komen van de finale op het Eurovisie.
Die wildcard gaat wel over beide semi's zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
Is het format nog steeds 2 van elke semi + 1 wildcard?
Dan zou ik gaan voor die laaste, het duo, en het meisje.
Ja ik vermoed van wel met 5 kandidaten deze semiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
Is het format nog steeds 2 van elke semi + 1 wildcard?
Dan zou ik gaan voor die laaste, het duo, en het meisje.
Begrepen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die wildcard gaat wel over beide semi's zeg maar.
Eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Momo het volgende:
Celebs – "Dómsdagsdans"
Diljá – "Lifandi inni í mér"
Deze 2 vond ik potentie hebben voor een ESF
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben jij op het podium?
Had je het nog over Diljá, of heb ik een goeie interval gemist?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer wordt door het publiek beleefd
Een hele gezellige interval waarbij het hele publiek mee zongquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Had je het nog over Diljá, of heb ik een goeie interval gemist?
Ik vrees dat er niet veel meer te zien gaat zijn. Er zijn 2 nummers die naar de finale gaan, en die zijn zojuist aangekondigdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
IJsland is nog bezig? Dan schakel ik even in
Ik lees op internet van welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef Sableheart het volgende:
Domsdag Dans kwam langs, kreeg die de wild card?
quote:The second semi final of Söngvakeppnin 2023 has wrapped up with two more finalists chosen: Sigga Ózk with "Gleyma ţér og dansa" and Langi Seli & Skuggarnir with "OK"
After the second semi final tonight, the Icelandic broadcaster, RÚV has the opportunity to select a wildcard to also move onto the final.
With this, the broadcaster selected Celebs to advance as well.
Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef Nashipeer het volgende:
Volgens de bookmakers gaan Langi Seli & Sluggarnir winnen met OK
https://eurovisionworld.com/odds/iceland-songvakeppnin
Odds zijn inmiddels wel veranderd met 41% voor Dilja en 22% voor OK (de rockabilly)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef Nashipeer het volgende:
Volgens de bookmakers gaan Langi Seli & Sluggarnir winnen met OK
https://eurovisionworld.com/odds/iceland-songvakeppnin
Das waar, maar het is niet heel goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:10 schreef molloot200 het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat we hier weer een band krijgenAl is het wel in een stijl die we nog totaal niet hebben dit jaar.
Ik vind het op zich wel... OKquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Das waar, maar het is niet heel goed.
Denk dat ik alleen Kroatie en San Marino slechter vind, Ierland is zelfs nog beter te pruimen
Dat is echt iets wat ze alleen toeristen voeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
Iemand zin in een blokje hákarl?
[ afbeelding ]
Das toch gefermenteerde haai?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
Iemand zin in een blokje hákarl?
[ afbeelding ]
Puur op de naam gestemd op Celebsquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Ever Hatari gesproken, het schijnt dat Matthias (de ruige stem) eruit is gestapt
quote:
Hij heeft Hatari nog wel in zijn insta profiel staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Ever Hatari gesproken, het schijnt dat Matthias (de ruige stem) eruit is gestapt
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef koffieleuk het volgende:
die in die roze jurk heeft ook een best bultje botox gehad.
Oh, spuit 11.
Was het goed? Was niet te volgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels heeft Pasha gewonnen in Moldavië!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels heeft Pasha gewonnen in Moldavië!
Het geheel was best prima, maar misschien zijn een paar zanglessen en wat tweaks van de staging best wel handig.quote:
de zussen niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
ik kan me de ijslandse inzending van 2022 niet meer herinneren
Groep vrouwen met een zacht gitaartjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
ik kan me de ijslandse inzending van 2022 niet meer herinneren
oh ja.quote:
Daar heb ik een groot deel van de tijd niets gehoord. Of althans niet wat ik zou moeten horenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:56 schreef Sableheart het volgende:
We hebben nog niets gehoord, dus is het tijd voor reclame.
Dat deed Moldavie toch beter.
Ik heb het ook moeten opgeven na het eerste nummer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar heb ik een groot deel van de tijd niets gehoord. Of althans niet wat ik zou moeten horen
Daardoor hebben we wel tijd voor liedjes van bands uit Liverpool, zoals The Beatles en Creedence Clearwater Revivalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef Momo het volgende:
Wel leuk he 2 en half uur voor 5 nummers hier
Had het voorstukje gemist, maar waarom CCR erin zit is mij ook een raadselquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daardoor hebben we wel tijd voor liedjes van bands uit Liverpool, zoals The Beatles en Creedence Clearwater Revival
Ze zijn wel echt gek op ESF op IJslandquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is toch heerlijk kneuterig allemaal.
Dan is de kans dat je die in Liverpool tegenkomt toch wat kleinerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
Toch kan ik niet zeggen dat Liverpool me nou zo enorm trekt. Zal ook niet helpen dat waar ik woon al zo'n groot aantal mensen uit Liverpool huisvest.
Je haalt Songvakeppnin wel uit het buurthuis, maar het buurthuis niet uit Songvakeppnin.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is toch heerlijk kneuterig allemaal.
Dacht eerst aan Gru van Despicable me. Maar dit is beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
Fijn dat Kingpin toch het rechte pad op is gegaan
[ afbeelding ]
Ja, echt 99% van de tv-kijkers die het kijkt toch? Insane.quote:
De rest zit in de zaal, haha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, echt 99% van de tv-kijkers die het kijkt toch? Insane.
138,000 mensen keken vorig jaar naar Songvakeppnin, bijna helft van de bevolkingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, echt 99% van de tv-kijkers die het kijkt toch? Insane.
En ook bijvoorbeeld Estland heeft evenveel inwoners als Overijssel, zie dat ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vergeet ook wel eens dat er maar net zo veel mensen wonen als in Zeeland. En zie je die Zeeuwen zo'm show organiseren, nou?
Met wodka en met bokkingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vergeet ook wel eens dat er maar net zo veel mensen wonen als in Zeeland. En zie je die Zeeuwen zo'n show organiseren, nou?
Voor een land van een miljoen inwoners doet Estland het best knap eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
En ook bijvoorbeeld Estland heeft evenveel inwoners als Overijssel, zie dat ook niet gebeuren.
Ahaaaaaaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Met wodka en met bokking
Tussen reddingsbanden
Ik heb gisteren een stukje dorps-tv gekeken. Dan kwam San Marino er ook lang niet slecht vanaf!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
En ook bijvoorbeeld Estland heeft evenveel inwoners als Overijssel, zie dat ook niet gebeuren.
Die zongen alleen in het Engels? Ben verward nu.quote:
De televoting gaat wel heel lang duren als je de Tsjechische punten per kattebel door moet krijgenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die zongen alleen in het Engels? Ben verward nu.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De televoting gaat wel heel lang duren als je de Tsjechische punten per kattebel door moet krijgen
Niet heel brief neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De televoting gaat wel heel lang duren als je de Tsjechische punten per kattebel door moet krijgen
Eens inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Deze klinkt eigenlijk wel leuker in het Engels
Ohja, daarom klinkt het anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Deze klinkt eigenlijk wel leuker in het Engels
Alleen Engels, tenzij ze alleen een IJslandse versie hebben opgenomen.quote:
Oh, thanks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Alleen Engels, tenzij ze alleen een IJslandse versie hebben opgenomen.
Hij kan het wel schuddenquote:
Hahaha, schuddenbuiken!quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
De titel van het nummer van Birga vind ik een tikje cliché.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Dit nummer lijkt op heel veel andere nummers
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef koffieleuk het volgende:
Yes, saaiste nummer vanavond deze. Maar hij doet t prima verder.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Cirilico het volgende:
Nul komma nul karakter in dit nummer. Hoe dit erdoorheen is gekomen, God mag het weten.
Niet allemaal tegelijk je enthousiasme tonen, jongens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef usagi414 het volgende:
Bragi zingt prima maar het nummer is nogal standaard.
Celebs!quote:
Festival da cancao?quote:
And a burning fake pianoquote:
Ach ja, een beetje ESF-gek land heeft wel iets met camp.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
Caravans zijn populair in IJsland kennelijk.
Ik heb ze zelf zien hangen in de kassen daarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:35 schreef H_T het volgende:
IJsland claimt de grootste producent van Europese bananen te zijn
quote:
Dat is okquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Beste nummer van de avond is net bezig.
Hoop kleur, glitter en bewegingquote:
Neequote:
Ja, mee eens. Het is erg campy, maar op een eigen manier. Dat valt wel op tijdens het songfestival.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Cirilico het volgende:
Sorry hoor maar dit is gewoon geweldig. Doet me denken aan Electric Six - Danger.
Partysniper!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Zigsky het volgende:
in plaats van een gorilla dan maar dit rode... ding?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Cirilico het volgende:
Sorry hoor maar dit is gewoon geweldig. Doet me denken aan Electric Six - Danger.
Is Servië meer de moeite waard dan dit? Ik zit ff te peilen welke van de 2 ik blijf kijken want ik word gek van allebei tegelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik schakel hier even in tijdens het gelul in Servië
IJsland heeft nog 2 nummers te gaan, Servië nog 12quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Servië meer de moeite waard dan dit? Ik zit ff te peilen welke van de 2 ik blijf kijken want ik word gek van allebei tegelijk
IJsland is een uur eerder afgelopen dan Serviëquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Servië meer de moeite waard dan dit? Ik zit ff te peilen welke van de 2 ik blijf kijken want ik word gek van allebei tegelijk
ooooh dan blijf ik ff hier plakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
IJsland heeft nog 2 nummers te gaan, Servië nog 12
Deze volgens de bookiesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Moira het volgende:
Wat is hier de favoriet (geweest) trouwens?
Deze!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Moira het volgende:
Wat is hier de favoriet (geweest) trouwens?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Cirilico het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
Bij deze vond ik denk ik IJslandse versie leuker
Bij Servie werd er zojuist een heleboel gepraatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Ah hier zitten jullie. Vond het al zo rustig bij Servie
Kwebbelgradoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Bij Servie werd er zojuist een heleboel gepraat
Jawel hoor, even snel drie minuten bubble shooter doen voordat er weer een goed liedje komt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Zouden mensen in Europa hier de telefoon voor gaan pakken?
Hun systeembeheerderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
Barry Hay, die ouwe van de 3j's en nog iemand.
Vind het wel een molactie dat WIDM onder nationale finales wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb in de app gespiekt of dat mijn mol er nog in zit.
Tot nu toe vind ik het wel leuk, al is het maar voor de afwisselingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
Kijk, dit beginnetje is heel nice, maar dat is gelijk het interssantste stukje
Dat is het hele probleem een beetje voor mijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het wel leuk, al is het maar voor de afwisselingMaar het moet nog wel wat gaan doen
Me! Pick me!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
Dit is niet voor mij, maar er is vast een publiek voor.
Terug naar de donderdag!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind het wel een molactie dat WIDM onder nationale finales wordt uitgezonden
Ik snap je punt. Er kwam even een basriedeltje nog, maar verder was het veel herhaling. Toch zou ik niet heel rouwig zijn als dit op het ESF komt, want het blijft goed voor de afwisselingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem een beetje voor mij
Dit is zeker ook zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Er kwam even een basriedeltje nog, maar verder was het veel herhaling. Toch zou ik niet heel rouwig zijn als dit op het ESF komt, want het blijft goed voor de afwisseling
Retweetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
1. Celebs
2. Diljá
3. Sigga Ózk
4. Langi Seli og Skuggarnir
5. Bragi
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Verhuizen naar Servië of Portugaltopic?
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
1. Celebs
2. Diljá
3. Sigga Ózk
4. Langi Seli og Skuggarnir
5. Bragi
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
1. Celebs
2. Dilja
3. Sigga
4. OK
5. Bragi
quote:
Ik zat erover te denken om precies hetzelfde te posten. Dank je wel koffie!quote:
Uitstekende timing! Het laatste optreden is nčt klaar!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook mee, en val midden in een ellenlange reclame van iets.
Alle nummers zijn al geweestquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook mee, en val midden in een ellenlange reclame van iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |