Tot nu toe vind ik het wel leuk, al is het maar voor de afwisseling Maar het moet nog wel wat gaan doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
Kijk, dit beginnetje is heel nice, maar dat is gelijk het interssantste stukje
Dat is het hele probleem een beetje voor mijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het wel leuk, al is het maar voor de afwisseling Maar het moet nog wel wat gaan doen
Me! Pick me!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
Dit is niet voor mij, maar er is vast een publiek voor.
Terug naar de donderdag!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind het wel een molactie dat WIDM onder nationale finales wordt uitgezonden
Ik snap je punt. Er kwam even een basriedeltje nog, maar verder was het veel herhaling. Toch zou ik niet heel rouwig zijn als dit op het ESF komt, want het blijft goed voor de afwisselingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem een beetje voor mij
Dit is zeker ook zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Er kwam even een basriedeltje nog, maar verder was het veel herhaling. Toch zou ik niet heel rouwig zijn als dit op het ESF komt, want het blijft goed voor de afwisseling
Retweetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
1. Celebs
2. Diljá
3. Sigga Ózk
4. Langi Seli og Skuggarnir
5. Bragi
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Verhuizen naar Servië of Portugaltopic?
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
1. Celebs
2. Diljá
3. Sigga Ózk
4. Langi Seli og Skuggarnir
5. Bragi
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
1. Celebs
2. Dilja
3. Sigga
4. OK
5. Bragi
quote:
Ik zat erover te denken om precies hetzelfde te posten. Dank je wel koffie!quote:
Uitstekende timing! Het laatste optreden is nèt klaar!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook mee, en val midden in een ellenlange reclame van iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |