Hij kan het wel schuddenquote:
Hahaha, schuddenbuiken!quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
De titel van het nummer van Birga vind ik een tikje cliché.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Dit nummer lijkt op heel veel andere nummers
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef koffieleuk het volgende:
Yes, saaiste nummer vanavond deze. Maar hij doet t prima verder.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Cirilico het volgende:
Nul komma nul karakter in dit nummer. Hoe dit erdoorheen is gekomen, God mag het weten.
Niet allemaal tegelijk je enthousiasme tonen, jongens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef usagi414 het volgende:
Bragi zingt prima maar het nummer is nogal standaard.
Celebs!quote:
Festival da cancao?quote:
And a burning fake pianoquote:
Ach ja, een beetje ESF-gek land heeft wel iets met camp.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
Caravans zijn populair in IJsland kennelijk.
Ik heb ze zelf zien hangen in de kassen daarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:35 schreef H_T het volgende:
IJsland claimt de grootste producent van Europese bananen te zijn
quote:
Dat is okquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Beste nummer van de avond is net bezig.
Hoop kleur, glitter en bewegingquote:
Neequote:
Ja, mee eens. Het is erg campy, maar op een eigen manier. Dat valt wel op tijdens het songfestival.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Cirilico het volgende:
Sorry hoor maar dit is gewoon geweldig. Doet me denken aan Electric Six - Danger.
Partysniper!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Zigsky het volgende:
in plaats van een gorilla dan maar dit rode... ding?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Cirilico het volgende:
Sorry hoor maar dit is gewoon geweldig. Doet me denken aan Electric Six - Danger.
Is Servië meer de moeite waard dan dit? Ik zit ff te peilen welke van de 2 ik blijf kijken want ik word gek van allebei tegelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik schakel hier even in tijdens het gelul in Servië
IJsland heeft nog 2 nummers te gaan, Servië nog 12quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Servië meer de moeite waard dan dit? Ik zit ff te peilen welke van de 2 ik blijf kijken want ik word gek van allebei tegelijk
IJsland is een uur eerder afgelopen dan Serviëquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Servië meer de moeite waard dan dit? Ik zit ff te peilen welke van de 2 ik blijf kijken want ik word gek van allebei tegelijk
ooooh dan blijf ik ff hier plakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
IJsland heeft nog 2 nummers te gaan, Servië nog 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |