Ik lees op internet van welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef Sableheart het volgende:
Domsdag Dans kwam langs, kreeg die de wild card?
quote:The second semi final of Söngvakeppnin 2023 has wrapped up with two more finalists chosen: Sigga Ózk with "Gleyma þér og dansa" and Langi Seli & Skuggarnir with "OK"
After the second semi final tonight, the Icelandic broadcaster, RÚV has the opportunity to select a wildcard to also move onto the final.
With this, the broadcaster selected Celebs to advance as well.
Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef Nashipeer het volgende:
Volgens de bookmakers gaan Langi Seli & Sluggarnir winnen met OK
https://eurovisionworld.com/odds/iceland-songvakeppnin
Odds zijn inmiddels wel veranderd met 41% voor Dilja en 22% voor OK (de rockabilly)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef Nashipeer het volgende:
Volgens de bookmakers gaan Langi Seli & Sluggarnir winnen met OK
https://eurovisionworld.com/odds/iceland-songvakeppnin
Das waar, maar het is niet heel goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:10 schreef molloot200 het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat we hier weer een band krijgenAl is het wel in een stijl die we nog totaal niet hebben dit jaar.
Ik vind het op zich wel... OKquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Das waar, maar het is niet heel goed.
Denk dat ik alleen Kroatie en San Marino slechter vind, Ierland is zelfs nog beter te pruimen
Dat is echt iets wat ze alleen toeristen voeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
Iemand zin in een blokje hákarl?
[ afbeelding ]
Das toch gefermenteerde haai?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
Iemand zin in een blokje hákarl?
[ afbeelding ]
Puur op de naam gestemd op Celebsquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Ever Hatari gesproken, het schijnt dat Matthias (de ruige stem) eruit is gestapt
quote:
Hij heeft Hatari nog wel in zijn insta profiel staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef koffieleuk het volgende:
Ever Hatari gesproken, het schijnt dat Matthias (de ruige stem) eruit is gestapt
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef koffieleuk het volgende:
die in die roze jurk heeft ook een best bultje botox gehad.
Oh, spuit 11.
Was het goed? Was niet te volgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels heeft Pasha gewonnen in Moldavië!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels heeft Pasha gewonnen in Moldavië!
Het geheel was best prima, maar misschien zijn een paar zanglessen en wat tweaks van de staging best wel handig.quote:
de zussen niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
ik kan me de ijslandse inzending van 2022 niet meer herinneren
Groep vrouwen met een zacht gitaartjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
ik kan me de ijslandse inzending van 2022 niet meer herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |