Jeetje zegquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Zolang Schreuder er zit kijk ik geen minuut meer van Ajax. Klaar mee.
Dit zal AFC Ajax niet in de koude kleren gaan zitten zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Als hij dit overleeft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.
Stuntelaar zal wel een paar falende Schalleke trainers aandragenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Heeft H2 überhaupt een netwerk qua trainers ?
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.
Het zal ze leren!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zal AFC Ajax niet in de koude kleren gaan zitten zeg.
Kan ook, als ie maar kaal is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Waarom zou je een onervaren trainer als Guardialo voor de groep zetten? Past ook echt niet bij Ajax. Doe Marcel Keizer ofzo dan
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
In dit Ajax zou Eiting de beste zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Eiting wel een vrolijk ventje. Kwam wel te kort voor Ajax maar leuke gozer.
Dan is de club toch op elk facet failliet ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als hij dit overleeft.Tering.
De professor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Eiting wel een vrolijk ventje. Kwam wel te kort voor Ajax maar leuke gozer.
Scheld jij altijd zo geforceerd veel?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komen
Idd. Al heel wat gewoon een speler te zien die beetje leuk kan vertellen zonder alleen maar clichés uit te braken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
mag er nu een komen met haar?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef Dven het volgende:
Keizer na 17 wedstrijden ajax 38 punten, doelsaldo 51-15
Schreuder na 18 op 34 punten, doelsaldo 47-20
Ik geef gewoon heel realistisch en nuchter aan hoe de zaken er voor staan vriendelijke vriend. Door met dit primitieve taalgebruik te komen maakt je verweer niet bepaald sterk.....quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komen
Ajax betaalt 8 miljoen euro aan Villarreal, een bedrag dat door bonussen nog kan oplopen tot 10 miljoen euroquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Hoe duur was die kutkeeper eigenlijk?
Thank me laterquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.
Juist als het bestuur hardop het vertrouwen in je uitspreekt moet je je zorgen makenquote:
Zal het niet meer doen beloofdquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheld jij altijd zo geforceerd veel?
En die kutspits, en die kutlinksbuitenspeler, en die…quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Hoe duur was die kutkeeper eigenlijk?
Het zou hem sieren zelf op te stappen. Hij ziet toch ook wel in dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.
Twee maanden te laat om het seizoen nog glans te geven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist als het bestuur hardop het vertrouwen in je uitspreekt moet je je zorgen maken
Schreuder is wel klaar nu. Evenaring negatief record uit de jaren 60, daar kan maar 1 passend antwoord op komen en dat is hem en zijn assistent trainers wegsturen. Schoon schip, nieuw team, gebeurt zo vaak bij clubs.
Ik had begrepen dat Kuijt niet veel te doen heeft tegenwoordig.quote:
Alfred Afkoopsomquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou hem sieren zelf op te stappen. Hij ziet toch ook wel in dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden?
ron jans heeft nog wat haarquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Kuijt niet veel te doen heeft tegenwoordig.
Dan mogen we wel opschietenquote:
Ik heb niet met je geknikkerd vroeger chefquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon heel realistisch en nuchter aan hoe de zaken er voor staan vriendelijke vriend. Door met dit primitieve taalgebruik te komen maakt je verweer niet bepaald sterk.....
de troonopvolger alvast naast een wankele coach zetten op de bankquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Dat plan voor die assistent ligt er al, daar gaan ze na een gelijkspelletje nog niet vanaf stappen natuurlijk. Morgen Heitinga erbij en dan kijken ze het weer een paar weken aan. En als Schreuder dan alsnog ontslagen is maakt Heitinga het seizoen af.
Mocht dat dan redelijk gaan mag hij het komend jaar ook proberen.
Dromen mag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Dat plan voor die assistent ligt er al, daar gaan ze na een gelijkspelletje nog niet vanaf stappen natuurlijk. Morgen Heitinga erbij en dan kijken ze het weer een paar weken aan. En als Schreuder dan alsnog ontslagen is maakt Heitinga het seizoen af.
Ben je nog niet bij de Arena met je zakdoekje?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd vroeger chef
Rulli—> kan je nog niet objectief over oordelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef bbuddybb het volgende:
Wat zijn jullie weggezakt zeg. Ongelooflijk.
De keeper kan niet voetballen (toch heel belangrijk bij Ajax en onze competitie)
Rensch is een kneus.
Bassey kan niet voetballen. Daar geef je 20+ miljoen aan uit. Hoe verzin je het?
Klaassen die nog steeds minuten maakt.
Taylor. Het Talent.
Tadic die nog niet vervangen is.
Bergwijn. De grootste miskoop in de historie van de Eredivisie. Wat een nietsnut.
Conceicao speelt over een paar jaar bij een middenmotor in Spanje ofzo.
Brobbey... Tja. Gekke aankoop. En hij laat ook helemaal niets zien.
Die Italiaanse gast die is gehaald enkel en alleen om hoge ballen door te koppen...
Het is vaker gezegd, maar met Overmars hadden jullie in de Europese subtop kunnen meedoen/blijven. Met de combi Overmars/Ten Hag had Ajax echt goud in handen.
Met H2 daarentegen is Ajax een ploeg die hopelijk redelijk presteert in de EL.
Ik ben er ook bang voor, maar Heitinga als assistent naast bijvoorbeeld Peter Bosz zou gewoon prima zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Droom verder.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar Heitinga als assistent naast bijvoorbeeld Peter Bosz zou gewoon prima zijn...
Beetje keeper komt uit bij die 0-1, gewoon een blunderquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef freaky40 het volgende:
Rulli en Alvares de beste van het veld vanavond, Kudus vanwege zijn doelpunt.
Bron?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:23 schreef freaky40 het volgende:
Oh, lees net dat Schreuder zojuist tegen de groep zijn ontslag heeft genomen, maar dat is nog een erg vaag gerucht....
Hamstelaar kan wedijveren met Danny Blind als TD. Maar die haalde nog Chivu en Laudrupquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef bbuddybb het volgende:
Bergwijn ¤31,250,000
Wijndal ¤10,000,000
Bassey ¤23,000,000
Conceição ¤5,000,000
Brobbey ¤16,350,000
Sánchez ¤5,000,000
Kaplan ¤9,500,000
Grillitsch Free transfer
Rulli ¤8,000,000
Toch wel knap dat bijna 100 miljoen is weggegooid op deze manier.
Zou het dan toch nog een mooie avond worden?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:23 schreef freaky40 het volgende:
Oh, lees net dat Schreuder zojuist tegen de groep zijn ontslag heeft genomen, maar dat is nog een erg vaag gerucht....
Dat zou erg jammer zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:23 schreef freaky40 het volgende:
Twitter, maar goed dat neem ik niet al te serieus. Zou ook vreemd zijn omdat eerst tegen de groep te vertellen i.p.v de directie.quote:
Wie is die andere pinguin?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:24 schreef TLC het volgende:
Lopende pinguin hieronder = Alfred Schreuder
[ afbeelding ]
Dat zou ook nog wel eens heel anders kunnen uitpakken juist.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior uit wordt ook gewoon weer niks op deze manier.
Ja, wordt dat 0-6 met schitterende goals?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog wel eens heel anders kunnen uitpakken juist.
Ik sluit het echt niet uit.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, wordt dat 0-6 met schitterende goals?
0-6 dit weekend.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog wel eens heel anders kunnen uitpakken juist.
Post dan even de Twitterlink.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Twitter, maar goed dat neem ik niet al te serieus. Zou ook vreemd zijn omdat eerst tegen de groep te vertellen i.p.v de directie.
Weer verdwenen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Post dan even de Twitterlink.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Blijkbaar gaat poeperd zo voor de camera verschijnen.
Daar is nog nooit wat zinnigs uitgekomen. Hij zal eerst wel weer moeten poepen.quote:
Vage teksten over een nieuwe assistent ofzo . Je moet het maar zien als satirequote:
Of fietsen in de duinen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is nog nooit wat zinnigs uitgekomen. Hij zal eerst wel weer moeten poepen.
We mogen toch hopen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:35 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me niet dat een directeur een ontslag via een interview na de wedstrijd gaat aankondigen, dat doe je toch via een persco ofzo.
Gewoon een 1 of ander lulverhaal dat ze nog steeds achter de trainer staan bla bla bla.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
We weten allemaal dat hij vol op damagecontrol gaat. Gaat niks geks gebeuren denk ik.
Dit is een scenario waar ik ook mee kan leven, bonus zou zijn als hij gelijk zegt dat hij zelf ook opstapt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een 1 of ander lulverhaal dat ze nog steeds achter de trainer staan bla bla bla.
En morgen lezen we dat Schreuder de laan is uitgestuurd.
Dit lijkt me logischer:quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:39 schreef Scorpie het volgende:
Begin nou eens gewoon met wat logische beslissingen:
Rulli
Rensch - Timber - Bassey - Baas/Wijndal
Alvarez - Klaassen - Kudus/Berghuis
Conceiao - Brobbey - Tadic/Bergwijn
Achterin Bassey in de mandekking, Timber als voetballende verdediger, Rensch op rechts opkomend en op links wat hangend ter balans.
Klaassen de loper, Kudus of Berghuis op 10, Alvarez voor het verdedigen.
Voorin Brobbey als aanspeelpunt, Tadic of Bergwijn is lood om oud ijzer, en op rechts heb je een transfer nodig.
Ik ga er bijna in geloven dat ie weg isquote:
Valse hoopquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er bijna in geloven dat ie weg is
Overmars gaat nooit meer werken waarschijnlijk chefquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
Haal snel Overmars terug, onder voorwaarde dat hij niet meer dan 10 dickpics verstuurt per jaar.
Mediateam maakt eerst nog een filmpje klaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:43 schreef Scorpie het volgende:
Dit duurt wel langwtf zijn ze aan het doen
Zelfs dit kunnen ze niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon schijt hebben aan die hele beurs.
@:Scrummie
Die debiel van een @freaky40quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie was die simpele die zei dat het niet ging gebeuren?
Had dat twittermannetje toch gelijk.quote:
Ja blijkbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had dat twittermannetje toch gelijk.
Alles beter dan waterhoofdquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Frank de Boer wordt het met Heitinga.
Regen drupquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Dat denk je of..?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Die zat vanavond wel op de tribunequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Hoezo zou ik. Dit zag ik ook niet aan komen omdat de leiding nog hun vertrouwen had uitgesproken. Dus van der Sar moet ook zijn conclusies verbinden en vertrekken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je eens zeggen dat je het helemaal mis had chef?
Is goed jongequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik. Dit zag ik ook niet aan komen omdat de leiding nog hun vertrouwen had uitgesproken. Dus van der Sar moet ook zijn conclusies verbinden en vertrekken.
Niet voor niets dus.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zat vanavond wel op de tribune
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zat vanavond wel op de tribune
Die komt zo kut over voor de camera... begint altijd met een ingestudeerd statement en als er dan vragen komen moet ie improviseren en wordt het een konijn in de koplampenquote:
Dan ken je de voetbalwereld niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welke van de 2?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:50 schreef Middelpunt het volgende:
Dus nu kunnen ze Blind weer terug halen?
Inderdaad. Wat heeft een rasajacied en momenteel trainer van Jong Ajax nu bij een wedstrijd van Ajax te zoeken.quote:
Het blijft een keeper natuurlijk, daar moet je wel je verwachtingspatroon op aanpassen.quote:
Frank won wel wedstrijden..quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, Schreuder liet hetzelfde spelletje spelen als onder Frank.
Steun uitsprekken = Onmiddelijk verbeteren anders WIEBERENquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan ken je de voetbalwereld niet.
Heel goed, maar dit soort uitspraken zijn dus ridicuul na nu blijkt en daar moet van der Sar ook conclusies aan verbinden. Wat Perez ook net zei.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan ken je de voetbalwereld niet.
Sowieso onbegrijpelijk dat ze hem ooit gehaald hebben, overal waar ie gewerkt heeft zijn ze blij dat ie opgerot isquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef mrchlle het volgende:
Ik vind het zielig voor Schreuder.
De wedstrijdeditie van de Pantelic podcast is wel altijd leuk na puntverlies van Ajax.
Je kreeg alleen tranen in je ogen van het spel.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef henkklaas1994 het volgende:
Probleem is wel dat de vervanger waarschijnlijk Heitinga of Frank de Boer wordt… Schiet je echt helemaal niks mee op.
Het helpt al enorm als de sfeer en het vertrouwen onderling verbetert, daar ging het met Schreuder totaal verkeerdquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef henkklaas1994 het volgende:
Probleem is wel dat de vervanger waarschijnlijk Heitinga of Frank de Boer wordt… Schiet je echt helemaal niks mee op.
Een welbespraakte trainer die staat voor aanvallend voetbal. En 6-4 genot.quote:
quote:
Freaky.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie was die simpele die zei dat het niet ging gebeuren?
Overal gefaald na zijn periode bij ons.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Een welbespraakte trainer die staat voor aanvallend voetbal. En 6-4 genot.
Die zijn hun bron kwijtquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Nu al de beslissing genomen"
Verweij
hou opquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals inderdaad het halve topic toen al aangaf: "Dat wordt nog even aanmodderen in januari en dan alsnog ontslag..."quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:53 schreef BobW het volgende:
Achteraf had dit natuurlijk voor het WK moeten gebeuren, dan had je nog een mooie lange voorbereiding
Bosz is een pannenkoekquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Bosz gaat het nooit worden die kan niet met VdS.
Dus?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Overal gefaald na zijn periode bij ons.
Komt goed uit want die moet ook opsodemieteren!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Bosz gaat het nooit worden die kan niet met VdS.
Volgende coach lekker vanaf week 1 afbranden. Wat een heerlijk makkelijk baantje hebben ze toch bij de T.quote:
Maar wel met 7 punten achterstand..quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zoals inderdaad het halve topic toen al aangaf: "Dat wordt nog even aanmodderen in januari en dan alsnog ontslag..."
Je verwacht het niet.
Het is nu al begonnen richting Sarquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
God wat zullen ze boos zijn bij de Telegraaf.Dat wordt nog weken modder gooien van Schreuder via die krant.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:56 schreef bbuddybb het volgende:
Edje zegt heel vaak "inderdaad." Ook wanneer hij verwijst naar iets wat nog niet ter sprake is gekomen.
Jij hebt blijkbaar ook je verstand hebben liggen waar hij niet hoort te zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus?
Jij faalt ook al de hele avond en toch heb je nog een grandioos vertrouwen in jezelf
Bakermat van godenzonenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:56 schreef TLC het volgende:
en van Gaal is vrij, Truus wordt vast erg zenuwachtig dat ie nu de hele dag thuis zit daar in Portugal
Alleen in Europa wat hoge uitslagen, maar wel een finale gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Telegraaf gaat nu zeker met een hoop artikelen over Van der Sar komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
"Hoe reageerde Schreuder?"
Sar geeft aan dat niet te willen zeggen, dus we lezen het morgen in de T van Alfred zelf
Moest van ver komen natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen in Europa wat hoge uitslagen, maar wel een finale gehaald.
In de eredivisie minst gepasseerde verdediging.
Blind komt nú jullie kant op gerend.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:56 schreef Adames het volgende:
Kunnen we Blind weer terug halen? Die speelt daar toch niet.
Dat is een gemiddelde begrafenis ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:58 schreef aTypisch het volgende:
dit vind ik nog leuker dan de wedstrijd
(lol)
Misschien een optie?quote:Op 21 mei 2020 werd Stam aangesteld als trainer van het Amerikaanse Cincinnati. Na zijn voortijdige vertrek was dit het avontuur waar hij naar op zoek was. Said Bakkati, die al enkele jaren als zijn vaste assistent functioneerde, vertrok bij Feyenoord en volgde Stam naar Cincinnati. Op 27 september 2021 werd hij ontslagen bij Cincinnati.
Echt alles wat hij zegt is nietszeggend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Edwin een ontzettende flapdrol.
Altijd heel arrogant die wenkbrauwtjes omhoog.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Edwin een ontzettende flapdrol.
Met bovendien al die gekochte kutjes van zijn eigen zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Men gooit het nu op de mindere kwaliteit van de spelers. Je kunt inderdaad zeggen dat er kwaliteit is vertrokken, maar je staat verdomme slechts 5e. Met deze selectie had je nog steeds bovenaan moeten staan nu.
Huntelaar deed dat ook niet heel handig toen hij een keer een interview gaf laatst en die Hamstra deed het nog veel slechter bij die Europese wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe kan die Van der Sar ooit een plek in het bestuur gekregen hebben. Die man kan niet communiceren.
Als je 100 miljoen uitgeeft moet je altijd bovenaan staan. Ongeacht wie er vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Men gooit het nu op de mindere kwaliteit van de spelers. Je kunt inderdaad zeggen dat er kwaliteit is vertrokken, maar je staat verdomme slechts 5e. Met deze selectie had je nog steeds bovenaan moeten staan nu.
Hopelijk nu een trainer die in de reet van een Mendes zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Met bovendien al die gekochte kutjes van zijn eigen zaakwaarnemer.
Als iemand geen recht van spreken heeftquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:01 schreef freaky40 het volgende:
Het gedrag van Bergwijn na zijn wissel was tekenend....wederom.
Als je een trainer hebt die met de meest onzinnige opstellingen komt aanzetten gebeurt dat dus niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je 100 miljoen uitgeeft moet je altijd bovenaan staan. Ongeacht wie er vertrokken zijn.
Louis zou wel genot zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Van Gaal heeft as we speak nu ruzie met Truus denk ik...hij wil naar Ajax maar mag niet...
Dat zou leuk zijn, vooral voor de interviewsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef Maanvis het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Louis van Gaal al klaar staat
die hebben nu juist de mooiste verhalen..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef TheVulture het volgende:
De T drukt morgen af in het zwart denk ik
Ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt alles wat hij zegt is nietszeggend.
Zou ie zijn gedichtje al geschreven hebben ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, vooral voor de interviews
Die persconferentie was er anders gewoon met Schreuder geweest toch? Misschien had vd Sar daar geen zin in na deze beslissingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef AFCNiels het volgende:
Als je op geen een vraag een normaal antwoord geeft, houd dan geen persconferentie.
uhmmmquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Van Gaal voor de korte termijn en lopende dit seizoen zou een prima optie zijn. Heb niet zo veel zin in oud trainers die terug komen, en al helemaal niet in Heitinga.
Van Gaal is nooit trainer van Ajax geweest inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Van Gaal voor de korte termijn en lopende dit seizoen zou een prima optie zijn. Heb niet zo veel zin in oud trainers die terug komen, en al helemaal niet in Heitinga.
Idd, gewoon van Gaal ff voor tijdelijk en dan iemand anders inwerken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Dat is al zo lang geleden, en we hebben het wel over buitencategorie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Gaal is nooit trainer van Ajax geweest inderdaad
Log maar uit voor vanavond chefkequote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Lees eerst eens beter gast.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Log maar uit voor vanavond chefke
Of komt ie terug...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:09 schreef Maanvis het volgende:
Op deze manier met v Gaal zou Blind zelfs nog een afscheidswedstrijd kunnen krijgen
kan van gaal weer ff de held spelen met zijn contacten met bayrenquote:
die waren al bezig met iemand anders, kan niet anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:12 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens ik had echt niet verwacht dat Sar het gelijk vanavond zou doen, toch wel weer een verrassing.
Jij wel maar zonder dollen denk ik dat Frank het beter had gedaan dan Alfred, qua resultaten dan hè.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:11 schreef fetX het volgende:
Gefeliciteerd boys. Ik ken dit gevoel van opluchting.
Nu hopen op Frank
Zei hij dat ? Wat een faal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend dat die gewoon toegaf dat Bassie volledig uit de koker van Schreuder komt zonder ernaar te hebben gekeken.
Mijn overbuurvrouw ook denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij wel maar zonder dollen denk ik dat Frank het beter had gedaan dan Alfred, qua resultaten dan hè.
Is toch ook logisch, historisch slechtste resultaten ooit op een rij, ze hebben nog te lang gewacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die waren al bezig met iemand anders, kan niet anders.
Hij noemde geen naam maar wel een aankoop volledig op zijn conto dus dan weten we wel wie.quote:
Ging dat niet over Grillitsch?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend dat die gewoon toegaf dat Bassie volledig uit de koker van Schreuder komt zonder ernaar te hebben gekeken.
Dat denk ik dus ook, dat het sowieso wel was gebeurd na vanavond... denk alleen dat het daarom niet Peter Bosz gaat worden. Die is te goed met Schreuder om 'm zo een mes in de rug te steken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die waren al bezig met iemand anders, kan niet anders.
denk dat ze financieel nog niet rond warenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook logisch, historisch slechtste resultaten ooit op een rij, ze hebben nog te lang gewacht.
Ik denk dat het heel moeilijk is om het qua resultaten slechter te doen dan Alfred afgelopen weken, alhoewel het spelersmateriaal op bepaalde posities ook gewoon niet goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij wel maar zonder dollen denk ik dat Frank het beter had gedaan dan Alfred, qua resultaten dan hè.
Wordt Peter B. Kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:16 schreef fetX het volgende:
Pascal Jansen zou ik overigens ook best een begrijpelijke optie vinden al zal die vast niet instappen nu.
Het blijven van Van der Sar hangt ook aan zijden draadje dus daar heeft hij hoegenaamd niets over te vertellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Had Bosz geen ruzie met Sar? Die zal wel niet komen dan. Wel verreweg de meest logische optie.
Wat is er 'mes in de rug' aan een vacante positie overnemen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, dat het sowieso wel was gebeurd na vanavond... denk alleen dat het daarom niet Peter Bosz gaat worden. Die is te goed met Schreuder om 'm zo een mes in de rug te steken.
Overschatte trainer met zijn kamikazevoetbal. Wel leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wordt Peter B. Kan bijna niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |