Jeetje zegquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Zolang Schreuder er zit kijk ik geen minuut meer van Ajax. Klaar mee.
Dit zal AFC Ajax niet in de koude kleren gaan zitten zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Als hij dit overleeft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.
Stuntelaar zal wel een paar falende Schalleke trainers aandragenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Heeft H2 überhaupt een netwerk qua trainers ?
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.
Het zal ze leren!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zal AFC Ajax niet in de koude kleren gaan zitten zeg.
Kan ook, als ie maar kaal is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Waarom zou je een onervaren trainer als Guardialo voor de groep zetten? Past ook echt niet bij Ajax. Doe Marcel Keizer ofzo dan
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
In dit Ajax zou Eiting de beste zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Eiting wel een vrolijk ventje. Kwam wel te kort voor Ajax maar leuke gozer.
Dan is de club toch op elk facet failliet ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als hij dit overleeft.Tering.
De professor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Eiting wel een vrolijk ventje. Kwam wel te kort voor Ajax maar leuke gozer.
Scheld jij altijd zo geforceerd veel?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komen
Idd. Al heel wat gewoon een speler te zien die beetje leuk kan vertellen zonder alleen maar clichés uit te braken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
mag er nu een komen met haar?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef Dven het volgende:
Keizer na 17 wedstrijden ajax 38 punten, doelsaldo 51-15
Schreuder na 18 op 34 punten, doelsaldo 47-20
Ik geef gewoon heel realistisch en nuchter aan hoe de zaken er voor staan vriendelijke vriend. Door met dit primitieve taalgebruik te komen maakt je verweer niet bepaald sterk.....quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komen
Ajax betaalt 8 miljoen euro aan Villarreal, een bedrag dat door bonussen nog kan oplopen tot 10 miljoen euroquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Hoe duur was die kutkeeper eigenlijk?
Thank me laterquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.
Juist als het bestuur hardop het vertrouwen in je uitspreekt moet je je zorgen makenquote:
Zal het niet meer doen beloofdquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheld jij altijd zo geforceerd veel?
En die kutspits, en die kutlinksbuitenspeler, en die…quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Hoe duur was die kutkeeper eigenlijk?
Het zou hem sieren zelf op te stappen. Hij ziet toch ook wel in dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.
Twee maanden te laat om het seizoen nog glans te geven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist als het bestuur hardop het vertrouwen in je uitspreekt moet je je zorgen maken
Schreuder is wel klaar nu. Evenaring negatief record uit de jaren 60, daar kan maar 1 passend antwoord op komen en dat is hem en zijn assistent trainers wegsturen. Schoon schip, nieuw team, gebeurt zo vaak bij clubs.
Ik had begrepen dat Kuijt niet veel te doen heeft tegenwoordig.quote:
Alfred Afkoopsomquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou hem sieren zelf op te stappen. Hij ziet toch ook wel in dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden?
ron jans heeft nog wat haarquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Kuijt niet veel te doen heeft tegenwoordig.
Dan mogen we wel opschietenquote:
Ik heb niet met je geknikkerd vroeger chefquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon heel realistisch en nuchter aan hoe de zaken er voor staan vriendelijke vriend. Door met dit primitieve taalgebruik te komen maakt je verweer niet bepaald sterk.....
de troonopvolger alvast naast een wankele coach zetten op de bankquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Dat plan voor die assistent ligt er al, daar gaan ze na een gelijkspelletje nog niet vanaf stappen natuurlijk. Morgen Heitinga erbij en dan kijken ze het weer een paar weken aan. En als Schreuder dan alsnog ontslagen is maakt Heitinga het seizoen af.
Mocht dat dan redelijk gaan mag hij het komend jaar ook proberen.
Dromen mag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Dat plan voor die assistent ligt er al, daar gaan ze na een gelijkspelletje nog niet vanaf stappen natuurlijk. Morgen Heitinga erbij en dan kijken ze het weer een paar weken aan. En als Schreuder dan alsnog ontslagen is maakt Heitinga het seizoen af.
Mocht dat dan redelijk gaan mag hij het komend jaar ook proberen.
Ben je nog niet bij de Arena met je zakdoekje?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd vroeger chef
Rulli—> kan je nog niet objectief over oordelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef bbuddybb het volgende:
Wat zijn jullie weggezakt zeg. Ongelooflijk.
De keeper kan niet voetballen (toch heel belangrijk bij Ajax en onze competitie)
Rensch is een kneus.
Bassey kan niet voetballen. Daar geef je 20+ miljoen aan uit. Hoe verzin je het?
Klaassen die nog steeds minuten maakt.
Taylor. Het Talent.
Tadic die nog niet vervangen is.
Bergwijn. De grootste miskoop in de historie van de Eredivisie. Wat een nietsnut.
Conceicao speelt over een paar jaar bij een middenmotor in Spanje ofzo.
Brobbey... Tja. Gekke aankoop. En hij laat ook helemaal niets zien.
Die Italiaanse gast die is gehaald enkel en alleen om hoge ballen door te koppen...
Het is vaker gezegd, maar met Overmars hadden jullie in de Europese subtop kunnen meedoen/blijven. Met de combi Overmars/Ten Hag had Ajax echt goud in handen.
Met H2 daarentegen is Ajax een ploeg die hopelijk redelijk presteert in de EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |