Even doorwerken, dan is deze ook vol jaquote:
Geen idee, daar ga ik niet heen hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo de laatste? Is iedereen volgend jaar al overleden?
Degene die op de meet waren wel? Geschrokken van die clowns?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo de laatste? Is iedereen volgend jaar overleden?
Nou vooruit. Hier is de video:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hier is de video:Die zou je niet delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hier is de video:Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
![]()
Als dat echt isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarEr was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
Sorryquote:
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarEr was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
Dat mag ... sommige kippen zijn echter wel eens voorbij gekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik deel hier ook mijn kennis over kippen en uilen
Uilenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nee hoor, er komt er gewoon weer 1.quote:
Tis wat ...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Godver, ik zie nu dat ik langer op FOK! zit dan chufi!
In het Engels is het verschil tussen Last en Latest, dat "last" de allerlaatste aanduid, terwijl "latest" aangeeft dat er nieuwe kunnen volgen. Ik dacht dat je in het Nederlands ook gewoon laatste voor de vorige kon zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor, er komt er gewoon weer 1.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:26 schreef devzero het volgende:
Als jullie Mario begrijpen dan kunnen jullie mij ook wel begrijpen
Welja, rekenen we ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
In het Engels is het verschil tussen Last en Latest, dat "last" de allerlaatste aanduid, terwijl "latest" aangeeft dat er nieuwe kunnen volgen. Ik dacht dat je in het Nederlands ook gewoon laatste voor de vorige kon zeggen
Maar hoe heb jij je kip nou het liefst?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik eet geen kipquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe heb jij je kip nou het liefst?
Gebakken? Uit de frituur? Rauw?
geen probleemquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:26 schreef devzero het volgende:
Als jullie Mario begrijpen dan kunnen jullie mij ook wel begrijpen
quote:
Kippenborst vind ik ook een beetje saai, maar kippenbouten en dijen zijn lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou wel iets lekker is is het kip
Ik las vanmorgen dat de Chinese overheid de bevolking adviseert kippen potten te etenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog wel wat kiponderdelen hier in de vriezer liggen
Roti-kip is zo achterlijk lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou wel iets lekker is is het kip
Ik heb helaas geen uilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En hoe eet je jouw uil, rauw uit de boom?
Buffalo wingsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Kippenborst vind ik ook een beetje saai, maar kippenbouten en dijen zijn lekker.
Er zit ook weinig vlees aan een uil denk ik, als je de veren wegdenkt blijft er niet veel over.quote:
Dat gaat dan weer meer om de roti hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Roti-kip is zo achterlijk lekker.
Het heeft niet veel smaak en droogt snel uit. Maar als je het goed kruid en niet uren op een bbq laat ligen, dan kun je er vast wel iets mee doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buffalo wings
Kippenborst kan saai zijn ja, ligt er wel aan hoe je het klaar maakt.
Daar heb je dus die lading kruiden voor hequote:Op zondag 22 januari 2023 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Het heeft niet veel smaak en droogt snel uit. Maar als je het goed kruid en niet uren op een bbq laat ligen, dan kun je er vast wel iets mee doen.
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je dus die lading kruiden voor he
Ja tuurlijk, maar tis wel kippendij in de olie met masalakruiden. Je moet bijna altijd wel iets doen met vlees om het lekker te maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer meer om de roti he
Al is het wel lekker ja
Dat is dus echt de beste manier om kip klaar te maken! Echt enorm lekker! Zolang je maar wel kip met vel en botten hebtquote:Op zondag 22 januari 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
Ik gooi van de week wel weer eens een gekruide poot in de airfryert
Binnenkort maar weer eens wat Indiase curry's maken jaquote:Op zondag 22 januari 2023 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar tis wel kippendij in de olie met masalakruiden. Je moet bijna altijd wel iets doen met vlees om het lekker te maken.
Mwah, aan het spit kan ook heel ergquote:Op zondag 22 januari 2023 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is dus echt de beste manier om kip klaar te maken! Echt enorm lekker! Zolang je maar wel kip met vel en botten hebt
Klopt. Maar de airfryer kan heel krokante kip geven en als het een stukje met vel is, dan droogt het ook niet snel uit.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, aan het spit kan ook heel ergzijn.
Klopt. In mn combimagnetron heb ik er ook een programma voor..werkt ook primaquote:Op zondag 22 januari 2023 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar de airfryer kan heel krokante kip geven en als het een stukje met vel is, dan droogt het ook niet snel uit.
De frituur ook, die zal ook niet droog zijn danquote:Op zondag 22 januari 2023 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar de airfryer kan heel krokante kip geven en als het een stukje met vel is, dan droogt het ook niet snel uit.
Dat vervangt gewoon al het water in de kip met oliequote:Op zondag 22 januari 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De frituur ook, die zal ook niet droog zijn dan
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zit ook weinig vlees aan een uil denk ik, als je de veren wegdenkt blijft er niet veel over.
Nou ben benieuwd wat het gaat worden danquote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
Aoibhin heeft 10 ingrediënten meegenomen waar ik iets mee moet koken.
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ten shades of...quote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ja net even.quote:
Oh wat leuk. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Wat een rotzooi op het veld ...quote:Op zondag 22 januari 2023 14:35 schreef engine het volgende:
Hup Feyenoord![]()
De sfeer zit er al goed in met al dat vuurwerk. Nog over van nieuwjaar denk ik.
De rookwalm is ook nog steeds niet weggetrokken.quote:
Succesquote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Soepiequote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ah welke doelgroep moet nu weer voorzien worden van vuurwapens om zich te kunnen verdedigen?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef pullup het volgende:
OMG weer 10 mensen neergeschoten in de VS
Een Kasuaris, hij is nog link ookquote:
Aziaten zo te lezenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah welke doelgroep moet nu weer voorzien worden van vuurwapens om zich te kunnen verdedigen?
Ze zoeken het maar uit daar ik laat me dag er niet door verpestenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef pullup het volgende:
Ah zal wel weer een alt-right person zijn die Aziaten weer ergens de schuld van geeft. Zoals corona oidquote:
Ook mijn eerste reactie maar we gaan het vast nog horen, voorlopig is ie nog op de vluchtquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah zal wel weer een alt-right person zijn die Aziaten weer ergens de schuld van geeft. Zoals corona oid
Mischien is het een Indiaanquote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook mijn eerste reactie maar we gaan het vast nog horen, voorlopig is ie nog op de vlucht
Denken omdat je meer geld hebt, je ook meer ervaring en kennis hebtquote:
quote:
Wowquote:
Hmmm, 10 maarquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef pullup het volgende:
Ja het was echt slechtquote:Op zondag 22 januari 2023 17:13 schreef pullup het volgende:
Feyenoord denkt zeker slim te zijn, als ze wonnen was die Schreuder weg
Ik ben niet degene die je zoektquote:Op zondag 22 januari 2023 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand nog een hobby zoeken : ieniminimuis in ONZ / Vacature om in huize ieniminimuis te mogen werken
Man3quote:
Het ontbreekt je vast aan mouwen, handen of wapperen skills. Nouja tis je vergeven.quote:
Tof!quote:
Klopt. Weinig serieuze sollicitanten overigens.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan Tinder.
Yes, vooral zin er in ontbreekt watquote:Op zondag 22 januari 2023 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ontbreekt je vast aan mouwen, handen of wapperen skills. Nouja tis je vergeven.
Misschien moet je dan toch de beloning benoemen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Weinig serieuze sollicitanten overigens.
Ja die willen ze vooral in natura zo te zien. Vooral die vraag of ze wel lekker is is verdachtquote:Op zondag 22 januari 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch de beloning benoemen.
Dat zijn Rotterdammers dus sowieso niet erg serieus te nemenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
Wel mooie reactie van het publiek toen Ajax scoorde![]()
![]()
Ik geloof dat ik me toch eens over mijn principes heen moet zetten en een topic in ONZ moet lezenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die willen ze vooral in natura zo te zien. Vooral die vraag of ze wel lekker is is verdacht
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn Rotterdammers dus sowieso niet erg serieus te nemen
Sowiesoquote:Op zondag 22 januari 2023 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn Rotterdammers dus sowieso niet erg serieus te nemen
Ik heb er niets van gezien nogquote:
Dan had je naar de meet moeten komen, dan had je een Rotterdamse gezienquote:
Ja joh. Ik zet er soms nog wel eens wat leuks neer.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me toch eens over mijn principes heen moet zetten en een topic in ONZ moet lezen
Liefquote:Op zondag 22 januari 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Al houd ik niet van Metallica, maar ik ben blij dat jij blij bent!
Ben je er nou al achter?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja joh. Ik zet er soms nog wel eens wat leuks neer.
Zoals: ben ik een muis? En dat soort topics.
Ja welj ammerquote:Op zondag 22 januari 2023 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je naar de meet moeten komen, dan had je een Rotterdamse gezien
Ik ga er even over nadenken.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja joh. Ik zet er soms nog wel eens wat leuks neer.
Zoals: ben ik een muis? En dat soort topics.
Lijkt me een enge ervaring wel.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja welj ammer
Ooit een paar jaar daar gecoachtje kwam ze daar ook gewoon in het wild tegen
toen kwam je er achter dat ze een stuk minder eng waren dan gedacht.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja welj ammer
Ooit een paar jaar daar gecoachtje kwam ze daar ook gewoon in het wild tegen
Dat kan ik me wel voorstellen als je uit Friesland komt.quote:
Ze waren wel guitigquote:Op zondag 22 januari 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
toen kwam je er achter dat ze een stuk minder eng waren dan gedacht.
Nee. Ik twijfel nu tussen een sloddervos, Ma Flodder, of toch een muis.quote:
Verrassend genoeg nietquote:Op zondag 22 januari 2023 17:49 schreef pullup het volgende:
Zal eens checken of er al serieuzere reacties zijn bij Ienie haar topic
Terwijl ik nu toch wel een idee heb gegeven van hoe de schalen in elkaar zitten. De mensen van tegenwoordig willen ook niet meer.quote:
Geduld, komt vast wel iemand. Heb je al reisvergoeding geboden eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terwijl ik nu toch wel een idee heb gegeven van hoe de schalen in elkaar zitten. De mensen van tegenwoordig willen ook niet meer.
Klankschalenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terwijl ik nu toch wel een idee heb gegeven van hoe de schalen in elkaar zitten. De mensen van tegenwoordig willen ook niet meer.
Bijna mijn hele familie woont in de randstadquote:Op zondag 22 januari 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen als je uit Friesland komt.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat zo'n persoon wel op een luchtbedje op het balkon kan verblijven.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Geduld, komt vast wel iemand. Heb je al reisvergoeding geboden eigenlijk?
Mjah er was een tijd, in koloniaal Indonesie, dat je wellicht iemand had kunnen vindenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat zo'n persoon wel op een luchtbedje op het balkon kan verblijven.
Oh nee, hij ging echt uit de klerenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee, hij ging echt uit de kleren
Er zitten af en toe wel grappige topics tussen zoals het onderschriftenspel.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me toch eens over mijn principes heen moet zetten en een topic in ONZ moet lezen
Ja daar postte ik vaak in. Eén van de leuke topics in ONZquote:Op zondag 22 januari 2023 18:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zitten af en toe wel grappige topics tussen zoals het onderschriftenspel.
SF heeft pannenkoeken gebakken voor iedereen... daar neem ik er straks wel één van.quote:
Ja vind ik ook. Ik heb toevallig deze reeks al twee keer een winnend onderschrift gehad, maar ook genoeg keren niets. Ik vind het echt leuk om te zien hoe vindingrijk en grappig users uit de hoek kunnen komen bij zo'n foto.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar postte ik vaak in. Eén van de leuke topics in ONZ
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.quote:
Eens! Dat is een heel leuk topicquote:Op zondag 22 januari 2023 18:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja maar ik merk ook wel dat er soms wat "vriendjes politiek" is. Ik geef jou punten dus...... Maar het is grappig. Misschien kan het naar een ander sub forumquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik heb toevallig deze reeks al twee keer een winnend onderschrift gehad, maar ook genoeg keren niets. Ik vind het echt leuk om te zien hoe vindingrijk en grappig users uit de hoek kunnen komen bij zo'n foto.
En meer onpartijdig subforum bedoel je? Succes met zoekenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik merk ook wel dat er soms wat "vriendjes politiek" is. Ik geef jou punten dus...... Maar het is grappig. Misschien kan het naar een ander sub forum
Gebakken ei met ui en tomaat...quote:Op zondag 22 januari 2023 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Kipschnitzel en iets van groente uit een pot.
Jij?
Nee een sub waar ik wel mag postenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En meer onpartijdig subforum bedoel je? Succes met zoeken
Met stroopquote:Op zondag 22 januari 2023 18:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF heeft pannenkoeken gebakken voor iedereen... daar neem ik er straks wel één van.
Zit nu nog aan een borrel.
Ja, en met kaas. Schoonzoon met spek en kaas, dochter en oudste kleinzoon met kaas en de kleinste met stroopquote:
40 jaarquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.
Ik vind die paints altijd geweldig.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een sub waar ik wel mag postenKan ik niet gewoon een ban hebben in DTS (boeit me toch niet) en de rest wel
Soms duren ze wel heel lang.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.
Als het nou gas was ok. Maar het is een elektrische. Die kookplaat dus ook. Ik sta altijd te jongleren tussen te heet en te koudquote:
Maanvisquote:Op zondag 22 januari 2023 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.
Gewoon mailenquote:
En weer gelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk doelpunt voor Arsenal. Weer op voorsprong!
Ik heb net een nieuwe combi-magnetron gekocht, maar die is echt tien keer sneller warm dan de vorige van ook een 20 jaar oud.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het nou gas was ok. Maar het is een elektrische. Die kookplaat dus ook. Ik sta altijd te jongleren tussen te heet en te koud
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.
Die oude dingen slurpen meestal energie.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.
Ja daar kook je niet in he?quote:Op zondag 22 januari 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch andersquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef engine het volgende:
Ik heb net een bamischijf en een goulashkroket in de airfryer gedaan
Met ons energieverbruik kan dat er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Die oude dingen slurpen meestal energie.
Ja wel mee eens. Ga meestal gewoon naar de snackbar als ik zin heb in zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch anders
Hear Hear !!! Ouderwets frituren in ossewitquote:Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch anders
Er zijn inderdaad dagen bij dat we dat niet doen.quote:
Het grappige is dat er gewoon toegeven is dat mails over bans niet gelezen worden (te veel) en elke keer krijg je het advies om te mailenquote:
Zoveel dingen waar je nog op kan bezuinigen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met ons energieverbruik kan dat er ook nog wel bij.
Wij frituren nog ouderwets. We hebben de friteuse wel buiten op balkon staan, ik haat frituurluchtjes in huis.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Ga meestal gewoon naar de snackbar als ik zin heb in zoiets.
Elektrische koken is gewoon kut. Inductie heb ik nu en dat is best prettig. Die kan je net als gas snel lager of hoger zetten.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad dagen bij dat we dat niet doen.
+1quote:Op zondag 22 januari 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hear Hear !!! Ouderwets frituren in ossewit
Ohh lekker !!!quote:
Ik vind hem een beetje engquote:Op zondag 22 januari 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
Nou @:ieniminimuis Je hebt je handige Harrie gevonden heur
Er waren 4 plekken?quote:
Nog steeds het linker rijtjequote:
Wij moeten 's zomers altijd de airco's fullspeed laten draaien, anders is het in no time 40 graden met al dat glas.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoveel dingen waar je nog op kan bezuinigen.
Ja dat schiet dan niet op.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is dat er gewoon toegeven is dat mails over bans niet gelezen worden (te veel) en elke keer krijg je het advies om te mailen
Klopt, inductie is top.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Elektrische koken is gewoon kut. Inductie heb ik nu en dat is best prettig. Die kan je net als gas snel lager of hoger zetten.
Opgeven is de optiequote:
Ziet er goed uit.quote:
Ik heb bij mijn moeder voor een stukje vlees 3 pitten in gebruikquote:
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenquote:
Nee wennen was het niet. Ik ben er blij mee (toen ik het door had)quote:
Ik heb net een Smeg gasfornuis gekocht maar moet hem nog in elkaar draaien dus dat gaat ook magnetronnen wordenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenWerd maar niet warm en piep piep........
En zet vooral niet een lege pan eropquote:Op zondag 22 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenWerd maar niet warm en piep piep........
Nou ja honderd jaar op gas gekookt heb je inééns dat. Read the manual. Wat ik nooit doequote:
Klopt ja. Ik had er 2 pannen opstaan. 1 met aardappelen en een lege en toen onder de lege de pit aangedaanquote:Op zondag 22 januari 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja honderd jaar op gas gekookt heb je inééns dat. Read the manual. Wat ik nooit doe
Oh hier gaat ie piepen en uit en meestal allemaal. Maar deze is net 5 jaar oud ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik had er 2 pannen opstaan. 1 met aardappelen en een lege en toen onder de lege de pit aangedaan![]()
Ik had het nog net op tijd door, maar weet niet wat er gebeurd, als het langer had geduurd...
Ow jaquote:Op zondag 22 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een sub waar ik wel mag postenKan ik niet gewoon een ban hebben in DTS (boeit me toch niet) en de rest wel
Hier niet, zit gewoon een ster in het glas nu.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hier gaat ie piepen en uit en meestal allemaal. Maar deze is net 5 jaar oud ofzo.
Was een aardige wedstrijd ..quote:Op zondag 22 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Echt genieten dit. Arsenal scoort 3-2 in de 90ste minuut![]()
Oh dat is niet goed toch? Is het wel veilig om op te koken? Ik zie wel een dat ik een favourite pit heb en dat is rechts onder. Die is wat "gebruikt" Ik poets die plaat wel op met een microvezel doekje. Dan kan ik mijn make-up erop doenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet, zit gewoon een ster in het glas nu.
Maar werkt nog verder.
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........quote:Op zondag 22 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was leuk. Arsenal ook wel verdiend gewonnen. Precies de helft van de wedstrijden gespeeld nu.
[ afbeelding ]
Die zal wel woest op de bank zitten nuquote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........
Ik weet niet meer of hij een fan was of dat het kots geluid uit een andere hoek kwamquote:Op zondag 22 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die zal wel woest op de bank zitten nu
Gaat verder wel goed, schade viel mee.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed toch? Is het wel veilig om op te koken? Ik zie wel een dat ik een favourite pit heb en dat is rechts onder. Die is wat "gebruikt" Ik poets die plaat wel op met een microvezel doekje. Dan kan ik mijn make-up erop doen
Leg uit !!!quote:
Kokosroom, mango en chocola.quote:
Ohhh ik dacht dat het ei was. Dat klinkt goed.quote:
The Gunnersquote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........
quote:
Nee met een beetje roggel in je mondquote:
Ik weet wel dat er soms een enorme Welsh vlag van mijn balkon hing. Geen idéé wie die gasten waren qua voetbal.quote:
Dat zijn homosquote:Op zondag 22 januari 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er soms een enorme Welsh vlag van mijn balkon hing. Geen idéé wie die gasten waren qua voetbal. [ link | afbeelding ]
Ik dronk wel een biertje mee hoor
Oh vandaar dat we niet meer samen zijnquote:
Hoop vooral voor jullie dat het lekker wasquote:
Dat klinkt wat negatiefquote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop vooral voor jullie dat het lekker was
En anders was het leuk ze gekend te hebben.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop vooral voor jullie dat het lekker was
En dat hebben we !!quote:Op zondag 22 januari 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En anders was het leuk ze gekend te hebben.
Zekers, op naar de volgende meet.quote:
see yaquote:Op zondag 22 januari 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, op naar de volgende meet.
Altijd goed. Ik twijfel even om wat te eten of zo naar bed ga.quote:
Je gaat nu toch al niet naar bedquote:Op zondag 22 januari 2023 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd goed. Ik twijfel even om wat te eten of zo naar bed ga.
Ik heb nog drank.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je gaat nu toch al niet naar bed
Ik klik daar niet op hoorquote:
OK !!!quote:
Ik snap het nietquote:
Avond.quote:
Koen OLAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |