Klopt ja. Ik had er 2 pannen opstaan. 1 met aardappelen en een lege en toen onder de lege de pit aangedaanquote:Op zondag 22 januari 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja honderd jaar op gas gekookt heb je inééns dat. Read the manual. Wat ik nooit doe
Oh hier gaat ie piepen en uit en meestal allemaal. Maar deze is net 5 jaar oud ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik had er 2 pannen opstaan. 1 met aardappelen en een lege en toen onder de lege de pit aangedaan![]()
Ik had het nog net op tijd door, maar weet niet wat er gebeurd, als het langer had geduurd...
Ow jaquote:Op zondag 22 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een sub waar ik wel mag postenKan ik niet gewoon een ban hebben in DTS (boeit me toch niet) en de rest wel
Hier niet, zit gewoon een ster in het glas nu.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hier gaat ie piepen en uit en meestal allemaal. Maar deze is net 5 jaar oud ofzo.
Was een aardige wedstrijd ..quote:Op zondag 22 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Echt genieten dit. Arsenal scoort 3-2 in de 90ste minuut![]()
Oh dat is niet goed toch? Is het wel veilig om op te koken? Ik zie wel een dat ik een favourite pit heb en dat is rechts onder. Die is wat "gebruikt" Ik poets die plaat wel op met een microvezel doekje. Dan kan ik mijn make-up erop doenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet, zit gewoon een ster in het glas nu.
Maar werkt nog verder.
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........quote:Op zondag 22 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was leuk. Arsenal ook wel verdiend gewonnen. Precies de helft van de wedstrijden gespeeld nu.
[ afbeelding ]
Die zal wel woest op de bank zitten nuquote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........
Ik weet niet meer of hij een fan was of dat het kots geluid uit een andere hoek kwamquote:Op zondag 22 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die zal wel woest op de bank zitten nu
Gaat verder wel goed, schade viel mee.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed toch? Is het wel veilig om op te koken? Ik zie wel een dat ik een favourite pit heb en dat is rechts onder. Die is wat "gebruikt" Ik poets die plaat wel op met een microvezel doekje. Dan kan ik mijn make-up erop doen
Leg uit !!!quote:
Ohhh ik dacht dat het ei was. Dat klinkt goed.quote:
The Gunnersquote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........
quote:
Nee met een beetje roggel in je mondquote:
Ik weet wel dat er soms een enorme Welsh vlag van mijn balkon hing. Geen idéé wie die gasten waren qua voetbal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |