Er zit ook weinig vlees aan een uil denk ik, als je de veren wegdenkt blijft er niet veel over.quote:
Dat gaat dan weer meer om de roti hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Roti-kip is zo achterlijk lekker.
Het heeft niet veel smaak en droogt snel uit. Maar als je het goed kruid en niet uren op een bbq laat ligen, dan kun je er vast wel iets mee doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buffalo wings
Kippenborst kan saai zijn ja, ligt er wel aan hoe je het klaar maakt.
Daar heb je dus die lading kruiden voor hequote:Op zondag 22 januari 2023 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Het heeft niet veel smaak en droogt snel uit. Maar als je het goed kruid en niet uren op een bbq laat ligen, dan kun je er vast wel iets mee doen.
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je dus die lading kruiden voor he
Ja tuurlijk, maar tis wel kippendij in de olie met masalakruiden. Je moet bijna altijd wel iets doen met vlees om het lekker te maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer meer om de roti he
Al is het wel lekker ja
Dat is dus echt de beste manier om kip klaar te maken! Echt enorm lekker! Zolang je maar wel kip met vel en botten hebtquote:Op zondag 22 januari 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
Ik gooi van de week wel weer eens een gekruide poot in de airfryert
Binnenkort maar weer eens wat Indiase curry's maken jaquote:Op zondag 22 januari 2023 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar tis wel kippendij in de olie met masalakruiden. Je moet bijna altijd wel iets doen met vlees om het lekker te maken.
Mwah, aan het spit kan ook heel ergquote:Op zondag 22 januari 2023 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is dus echt de beste manier om kip klaar te maken! Echt enorm lekker! Zolang je maar wel kip met vel en botten hebt
Klopt. Maar de airfryer kan heel krokante kip geven en als het een stukje met vel is, dan droogt het ook niet snel uit.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, aan het spit kan ook heel ergzijn.
Klopt. In mn combimagnetron heb ik er ook een programma voor..werkt ook primaquote:Op zondag 22 januari 2023 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar de airfryer kan heel krokante kip geven en als het een stukje met vel is, dan droogt het ook niet snel uit.
De frituur ook, die zal ook niet droog zijn danquote:Op zondag 22 januari 2023 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar de airfryer kan heel krokante kip geven en als het een stukje met vel is, dan droogt het ook niet snel uit.
Dat vervangt gewoon al het water in de kip met oliequote:Op zondag 22 januari 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De frituur ook, die zal ook niet droog zijn dan
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zit ook weinig vlees aan een uil denk ik, als je de veren wegdenkt blijft er niet veel over.
Nou ben benieuwd wat het gaat worden danquote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
Aoibhin heeft 10 ingrediënten meegenomen waar ik iets mee moet koken.
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ten shades of...quote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ja net even.quote:
Oh wat leuk. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |