Even doorwerken, dan is deze ook vol jaquote:
Geen idee, daar ga ik niet heen hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo de laatste? Is iedereen volgend jaar al overleden?
Degene die op de meet waren wel? Geschrokken van die clowns?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo de laatste? Is iedereen volgend jaar overleden?
Nou vooruit. Hier is de video:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hier is de video:Die zou je niet delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hier is de video:Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
![]()
Als dat echt isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarEr was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
Sorryquote:
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarEr was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
Dat mag ... sommige kippen zijn echter wel eens voorbij gekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik deel hier ook mijn kennis over kippen en uilen
Uilenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nee hoor, er komt er gewoon weer 1.quote:
Tis wat ...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Godver, ik zie nu dat ik langer op FOK! zit dan chufi!
In het Engels is het verschil tussen Last en Latest, dat "last" de allerlaatste aanduid, terwijl "latest" aangeeft dat er nieuwe kunnen volgen. Ik dacht dat je in het Nederlands ook gewoon laatste voor de vorige kon zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor, er komt er gewoon weer 1.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:26 schreef devzero het volgende:
Als jullie Mario begrijpen dan kunnen jullie mij ook wel begrijpen
Welja, rekenen we ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
In het Engels is het verschil tussen Last en Latest, dat "last" de allerlaatste aanduid, terwijl "latest" aangeeft dat er nieuwe kunnen volgen. Ik dacht dat je in het Nederlands ook gewoon laatste voor de vorige kon zeggen
Maar hoe heb jij je kip nou het liefst?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik eet geen kipquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe heb jij je kip nou het liefst?
Gebakken? Uit de frituur? Rauw?
geen probleemquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:26 schreef devzero het volgende:
Als jullie Mario begrijpen dan kunnen jullie mij ook wel begrijpen
quote:
Kippenborst vind ik ook een beetje saai, maar kippenbouten en dijen zijn lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou wel iets lekker is is het kip
Ik las vanmorgen dat de Chinese overheid de bevolking adviseert kippen potten te etenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog wel wat kiponderdelen hier in de vriezer liggen
Roti-kip is zo achterlijk lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou wel iets lekker is is het kip
Ik heb helaas geen uilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En hoe eet je jouw uil, rauw uit de boom?
Buffalo wingsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Kippenborst vind ik ook een beetje saai, maar kippenbouten en dijen zijn lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |