Ja, en met kaas. Schoonzoon met spek en kaas, dochter en oudste kleinzoon met kaas en de kleinste met stroopquote:
40 jaarquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.
Ik vind die paints altijd geweldig.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zitten af en toe wel grappige topics tussen zoals het onderschriftenspel.
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een sub waar ik wel mag postenKan ik niet gewoon een ban hebben in DTS (boeit me toch niet) en de rest wel
Soms duren ze wel heel lang.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.
Als het nou gas was ok. Maar het is een elektrische. Die kookplaat dus ook. Ik sta altijd te jongleren tussen te heet en te koudquote:
Maanvisquote:Op zondag 22 januari 2023 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.
Gewoon mailenquote:
En weer gelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk doelpunt voor Arsenal. Weer op voorsprong!
Ik heb net een nieuwe combi-magnetron gekocht, maar die is echt tien keer sneller warm dan de vorige van ook een 20 jaar oud.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het nou gas was ok. Maar het is een elektrische. Die kookplaat dus ook. Ik sta altijd te jongleren tussen te heet en te koud
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.
Die oude dingen slurpen meestal energie.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.
Ja daar kook je niet in he?quote:Op zondag 22 januari 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch andersquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef engine het volgende:
Ik heb net een bamischijf en een goulashkroket in de airfryer gedaan
Met ons energieverbruik kan dat er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Die oude dingen slurpen meestal energie.
Ja wel mee eens. Ga meestal gewoon naar de snackbar als ik zin heb in zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch anders
Hear Hear !!! Ouderwets frituren in ossewitquote:Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch anders
Er zijn inderdaad dagen bij dat we dat niet doen.quote:
Het grappige is dat er gewoon toegeven is dat mails over bans niet gelezen worden (te veel) en elke keer krijg je het advies om te mailenquote:
Zoveel dingen waar je nog op kan bezuinigen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met ons energieverbruik kan dat er ook nog wel bij.
Wij frituren nog ouderwets. We hebben de friteuse wel buiten op balkon staan, ik haat frituurluchtjes in huis.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Ga meestal gewoon naar de snackbar als ik zin heb in zoiets.
Elektrische koken is gewoon kut. Inductie heb ik nu en dat is best prettig. Die kan je net als gas snel lager of hoger zetten.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad dagen bij dat we dat niet doen.
+1quote:Op zondag 22 januari 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hear Hear !!! Ouderwets frituren in ossewit
Ohh lekker !!!quote:
Ik vind hem een beetje engquote:Op zondag 22 januari 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
Nou @:ieniminimuis Je hebt je handige Harrie gevonden heur
Er waren 4 plekken?quote:
Nog steeds het linker rijtjequote:
Wij moeten 's zomers altijd de airco's fullspeed laten draaien, anders is het in no time 40 graden met al dat glas.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoveel dingen waar je nog op kan bezuinigen.
Ja dat schiet dan niet op.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is dat er gewoon toegeven is dat mails over bans niet gelezen worden (te veel) en elke keer krijg je het advies om te mailen
Klopt, inductie is top.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Elektrische koken is gewoon kut. Inductie heb ik nu en dat is best prettig. Die kan je net als gas snel lager of hoger zetten.
Opgeven is de optiequote:
Ziet er goed uit.quote:
Ik heb bij mijn moeder voor een stukje vlees 3 pitten in gebruikquote:
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenquote:
Nee wennen was het niet. Ik ben er blij mee (toen ik het door had)quote:
Ik heb net een Smeg gasfornuis gekocht maar moet hem nog in elkaar draaien dus dat gaat ook magnetronnen wordenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenWerd maar niet warm en piep piep........
En zet vooral niet een lege pan eropquote:Op zondag 22 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenWerd maar niet warm en piep piep........
Nou ja honderd jaar op gas gekookt heb je inééns dat. Read the manual. Wat ik nooit doequote:
Klopt ja. Ik had er 2 pannen opstaan. 1 met aardappelen en een lege en toen onder de lege de pit aangedaanquote:Op zondag 22 januari 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja honderd jaar op gas gekookt heb je inééns dat. Read the manual. Wat ik nooit doe
Oh hier gaat ie piepen en uit en meestal allemaal. Maar deze is net 5 jaar oud ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik had er 2 pannen opstaan. 1 met aardappelen en een lege en toen onder de lege de pit aangedaan![]()
Ik had het nog net op tijd door, maar weet niet wat er gebeurd, als het langer had geduurd...
Ow jaquote:Op zondag 22 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een sub waar ik wel mag postenKan ik niet gewoon een ban hebben in DTS (boeit me toch niet) en de rest wel
Hier niet, zit gewoon een ster in het glas nu.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hier gaat ie piepen en uit en meestal allemaal. Maar deze is net 5 jaar oud ofzo.
Was een aardige wedstrijd ..quote:Op zondag 22 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Echt genieten dit. Arsenal scoort 3-2 in de 90ste minuut![]()
Oh dat is niet goed toch? Is het wel veilig om op te koken? Ik zie wel een dat ik een favourite pit heb en dat is rechts onder. Die is wat "gebruikt" Ik poets die plaat wel op met een microvezel doekje. Dan kan ik mijn make-up erop doenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet, zit gewoon een ster in het glas nu.
Maar werkt nog verder.
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........quote:Op zondag 22 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was leuk. Arsenal ook wel verdiend gewonnen. Precies de helft van de wedstrijden gespeeld nu.
[ afbeelding ]
Die zal wel woest op de bank zitten nuquote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........
Ik weet niet meer of hij een fan was of dat het kots geluid uit een andere hoek kwamquote:Op zondag 22 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die zal wel woest op de bank zitten nu
Gaat verder wel goed, schade viel mee.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed toch? Is het wel veilig om op te koken? Ik zie wel een dat ik een favourite pit heb en dat is rechts onder. Die is wat "gebruikt" Ik poets die plaat wel op met een microvezel doekje. Dan kan ik mijn make-up erop doen
Leg uit !!!quote:
Ohhh ik dacht dat het ei was. Dat klinkt goed.quote:
The Gunnersquote:Op zondag 22 januari 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Arsenal mijn ex vriend sprak dat altijd apart uit ACHHHSSSSSSnal..........
quote:
Nee met een beetje roggel in je mondquote:
Ik weet wel dat er soms een enorme Welsh vlag van mijn balkon hing. Geen idéé wie die gasten waren qua voetbal.quote:
Dat zijn homosquote:Op zondag 22 januari 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er soms een enorme Welsh vlag van mijn balkon hing. Geen idéé wie die gasten waren qua voetbal. [ link | afbeelding ]
Ik dronk wel een biertje mee hoor
Oh vandaar dat we niet meer samen zijnquote:
Hoop vooral voor jullie dat het lekker wasquote:
Dat klinkt wat negatiefquote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop vooral voor jullie dat het lekker was
En anders was het leuk ze gekend te hebben.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop vooral voor jullie dat het lekker was
En dat hebben we !!quote:Op zondag 22 januari 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En anders was het leuk ze gekend te hebben.
Zekers, op naar de volgende meet.quote:
see yaquote:Op zondag 22 januari 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, op naar de volgende meet.
Altijd goed. Ik twijfel even om wat te eten of zo naar bed ga.quote:
Je gaat nu toch al niet naar bedquote:Op zondag 22 januari 2023 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd goed. Ik twijfel even om wat te eten of zo naar bed ga.
Ik heb nog drank.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je gaat nu toch al niet naar bed
Ik klik daar niet op hoorquote:
OK !!!quote:
Ik snap het nietquote:
Avond.quote:
Koen OLAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |