Ja, en met kaas. Schoonzoon met spek en kaas, dochter en oudste kleinzoon met kaas en de kleinste met stroopquote:
40 jaarquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.
Ik vind die paints altijd geweldig.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er zitten af en toe wel grappige topics tussen zoals het onderschriftenspel.
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een sub waar ik wel mag postenKan ik niet gewoon een ban hebben in DTS (boeit me toch niet) en de rest wel
Soms duren ze wel heel lang.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.
Als het nou gas was ok. Maar het is een elektrische. Die kookplaat dus ook. Ik sta altijd te jongleren tussen te heet en te koudquote:
Maanvisquote:Op zondag 22 januari 2023 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maanvis had laatst wel een oproep gedaan om de bans voor ONZ op te heffen.
Gewoon mailenquote:
En weer gelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk doelpunt voor Arsenal. Weer op voorsprong!
Ik heb net een nieuwe combi-magnetron gekocht, maar die is echt tien keer sneller warm dan de vorige van ook een 20 jaar oud.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het nou gas was ok. Maar het is een elektrische. Die kookplaat dus ook. Ik sta altijd te jongleren tussen te heet en te koud
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten gekookt bij moeder. Aardappeltjes uit de over, salade met zelf gemaakte dressing (honing/mosterd) en een cordon bleu. Was wel lekker de piepers waren niet zoals hier uit de oven. Tering oud kut ding van 40 jaar oud.
Die oude dingen slurpen meestal energie.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.
Ja daar kook je niet in he?quote:Op zondag 22 januari 2023 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben in de berging nog een oude koelkast voor de wijn, een Indesit van meer dan 50 jaar oud. Draait nog als een tierelier.
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch andersquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef engine het volgende:
Ik heb net een bamischijf en een goulashkroket in de airfryer gedaan
Met ons energieverbruik kan dat er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Die oude dingen slurpen meestal energie.
Ja wel mee eens. Ga meestal gewoon naar de snackbar als ik zin heb in zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch anders
Hear Hear !!! Ouderwets frituren in ossewitquote:Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op snacks uit de airfryer. Smaakt toch anders
Er zijn inderdaad dagen bij dat we dat niet doen.quote:
Het grappige is dat er gewoon toegeven is dat mails over bans niet gelezen worden (te veel) en elke keer krijg je het advies om te mailenquote:
Zoveel dingen waar je nog op kan bezuinigen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met ons energieverbruik kan dat er ook nog wel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |