Wij frituren nog ouderwets. We hebben de friteuse wel buiten op balkon staan, ik haat frituurluchtjes in huis.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Ga meestal gewoon naar de snackbar als ik zin heb in zoiets.
Elektrische koken is gewoon kut. Inductie heb ik nu en dat is best prettig. Die kan je net als gas snel lager of hoger zetten.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad dagen bij dat we dat niet doen.
+1quote:Op zondag 22 januari 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hear Hear !!! Ouderwets frituren in ossewit
Ohh lekker !!!quote:
Ik vind hem een beetje engquote:Op zondag 22 januari 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
Nou @:ieniminimuis Je hebt je handige Harrie gevonden heur
Er waren 4 plekken?quote:
Nog steeds het linker rijtjequote:
Wij moeten 's zomers altijd de airco's fullspeed laten draaien, anders is het in no time 40 graden met al dat glas.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoveel dingen waar je nog op kan bezuinigen.
Ja dat schiet dan niet op.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is dat er gewoon toegeven is dat mails over bans niet gelezen worden (te veel) en elke keer krijg je het advies om te mailen
Klopt, inductie is top.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Elektrische koken is gewoon kut. Inductie heb ik nu en dat is best prettig. Die kan je net als gas snel lager of hoger zetten.
Opgeven is de optiequote:
Ziet er goed uit.quote:
Ik heb bij mijn moeder voor een stukje vlees 3 pitten in gebruikquote:
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenquote:
Nee wennen was het niet. Ik ben er blij mee (toen ik het door had)quote:
Ik heb net een Smeg gasfornuis gekocht maar moet hem nog in elkaar draaien dus dat gaat ook magnetronnen wordenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenWerd maar niet warm en piep piep........
En zet vooral niet een lege pan eropquote:Op zondag 22 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een weekend magnetron maaltijden gegeten omdat ik dacht dat het stuk was. Maar je moet er wel een pan opzettenWerd maar niet warm en piep piep........
Nou ja honderd jaar op gas gekookt heb je inééns dat. Read the manual. Wat ik nooit doequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |