quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zit ook weinig vlees aan een uil denk ik, als je de veren wegdenkt blijft er niet veel over.
Nou ben benieuwd wat het gaat worden danquote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
Aoibhin heeft 10 ingrediënten meegenomen waar ik iets mee moet koken.
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ten shades of...quote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ja net even.quote:
Oh wat leuk. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Wat een rotzooi op het veld ...quote:Op zondag 22 januari 2023 14:35 schreef engine het volgende:
Hup Feyenoord![]()
De sfeer zit er al goed in met al dat vuurwerk. Nog over van nieuwjaar denk ik.
De rookwalm is ook nog steeds niet weggetrokken.quote:
Succesquote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Soepiequote:Op zondag 22 januari 2023 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Mystery box![]()
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd…
Ah welke doelgroep moet nu weer voorzien worden van vuurwapens om zich te kunnen verdedigen?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef pullup het volgende:
OMG weer 10 mensen neergeschoten in de VS
Een Kasuaris, hij is nog link ookquote:
Aziaten zo te lezenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah welke doelgroep moet nu weer voorzien worden van vuurwapens om zich te kunnen verdedigen?
Ze zoeken het maar uit daar ik laat me dag er niet door verpestenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef pullup het volgende:
Ah zal wel weer een alt-right person zijn die Aziaten weer ergens de schuld van geeft. Zoals corona oidquote:
Ook mijn eerste reactie maar we gaan het vast nog horen, voorlopig is ie nog op de vluchtquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah zal wel weer een alt-right person zijn die Aziaten weer ergens de schuld van geeft. Zoals corona oid
Mischien is het een Indiaanquote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook mijn eerste reactie maar we gaan het vast nog horen, voorlopig is ie nog op de vlucht
Denken omdat je meer geld hebt, je ook meer ervaring en kennis hebtquote:
quote:
Wowquote:
Hmmm, 10 maarquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef pullup het volgende:
Ja het was echt slechtquote:Op zondag 22 januari 2023 17:13 schreef pullup het volgende:
Feyenoord denkt zeker slim te zijn, als ze wonnen was die Schreuder weg
Ik ben niet degene die je zoektquote:Op zondag 22 januari 2023 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand nog een hobby zoeken : ieniminimuis in ONZ / Vacature om in huize ieniminimuis te mogen werken
Man3quote:
Het ontbreekt je vast aan mouwen, handen of wapperen skills. Nouja tis je vergeven.quote:
Tof!quote:
Klopt. Weinig serieuze sollicitanten overigens.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan Tinder.
Yes, vooral zin er in ontbreekt watquote:Op zondag 22 januari 2023 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ontbreekt je vast aan mouwen, handen of wapperen skills. Nouja tis je vergeven.
Misschien moet je dan toch de beloning benoemen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Weinig serieuze sollicitanten overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |