SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
ik vind dit filmpje meer interresantquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:55 schreef bleiblei het volgende:
Dat filmpje van Medvedev heeft net zoon lange baard als de filmpjes van Zelenskyy waar ie op danst. Dat die kerel een kille droplul is, is waar. Maar janken over de filmpjes van Zelenskyy uit het jaar kruik die te pas en te onpas uit de wappie-archieven getrokken worden maar vervolgens lol hebben over Medvedev is wel wat hypocriet.
idd, er is maar een klein verschil tussen Lenin en Stalin, beide maakte slachtoffers, de een werkte voor de Duitsers tijdens WW1 en maakte enkele miljoenen slachtoffers, de ander werkte met de Duitsers in WW2 en maakte vele, vele miljoenen slachtoffersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:39 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat is Lenin. Niet Stalin. Klein verschilletje, zeg maar.
Stalin was gek aan het worden , die zou de brandslang nog naar de gulag gestuurd hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
idd, er is maar een klein verschil tussen Lenin en Stalin, beide maakte slachtoffers, de een enkele miljoenen, de ander vele, vele miljoenen
De opa van Poetin was toch kok van Stalin?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Stalin was gek aan het worden , die zou de brandslang nog naar de gulag gestuurd hebben
Hij heeft iedereen om zich heen naar de gulag gestuurd, inclusief bedienden , schoonfamilie en de tuinman
Ik kan iedereen de GestapoMedvedev van harte aanbevelenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:55 schreef bleiblei het volgende:
Dat filmpje van Medvedev heeft net zoon lange baard als de filmpjes van Zelenskyy waar ie op danst. Dat die kerel een kille droplul is, is waar. Maar janken over de filmpjes van Zelenskyy uit het jaar kruik die te pas en te onpas uit de wappie-archieven getrokken worden maar vervolgens lol hebben over Medvedev is wel wat hypocriet.
Stalin heeft iedereen om zich heen naar de Gulag gestuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De opa van Poetin was toch kok van Stalin?
Langzaam mag wel eens tot op de bodem uitgezocht worden waarom Duitsland niet wil leveren en waar zij bang voor zijn.quote:
Kan.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan.
Maar het zou mij niks verbazen. Het is toch parate kennis om te weten wat je infanterie, artillerie, cavelerie bestand is?
Mevrouw Lambrecht heeft vanaf het begin weinig indruk gemaakt. Ze werd volgens mij minister rond dezelfde tijd als Ollongren, maar Ollongren is toch een stuk vaardiger gebleken dan mevrouw Lambrecht. Ik denk zelfs dat ze het zolang heeft uitgehouden omdat Nederland forse druk heeft uitgeoefend op Duitsland vanaf het begin en daardoor bepaalde besluiten zijn genomen die achteraf verstandig bleken. In het jaar 2023 zou je inderdaad verwachten dat alle NAVO-landen een goed beeld hebben van hun materiaal en het belang daarvan voor hun land en hun NAVO-rol.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan.
Maar het zou mij niks verbazen. Het is toch parate kennis om te weten wat je infanterie, artillerie, cavelerie bestand is?
Zelfs in de VS weten ze niet precies welke eenheden gestript kunnen worden van materiaal om naar Oekrane te sturen. Dingen gaan wel eens stuk en zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan.
iedere vrouw kan normaal gesproken minister van defensie worden, ze hebben toch niets in te brengen bij de defensie topquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:50 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw Lambrecht heeft vanaf het begin weinig indruk gemaakt. Ze werd volgens mij minister rond dezelfde tijd als Ollongren, maar Ollongren is toch een stuk vaardiger gebleken dan mevrouw Lambrecht. Ik denk zelfs dat ze het zolang heeft uitgehouden omdat Nederland forse druk heeft uitgeoefend op Duitsland vanaf het begin en daardoor bepaalde besluiten zijn genomen die achteraf verstandig bleken. In het jaar 2023 zou je inderdaad verwachten dat alle NAVO-landen een goed beeld hebben van hun materiaal en het belang daarvan voor hun land en hun NAVO-rol.
Poetin heeft nooit het woord vrede gebruiktquote:
Denk uberhaupt niet dat hij Nederlands spreektquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Poetin heeft nooit het woord vrede gebruikt
God mag weten wat de industrie allemaal aan het doen is ergens in Siberi. Laten we niet vergeten dat hij nu de macht heeft om man en macht te mobiliseren. Op een gegeven moment is vrees ik de Russische beer wakker en zal het snel gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl hij allemaal Iraanse troep gebruikt.
En door wie denk jij dat te laten doen? OP1 of zo? Doe toch normaal, man, je praat over een onafhankelijk democratisch land wat zelf wel kan bepalen wat ze wel of niet ergens heen sturen en om welke redenen ze dat wel of niet doen. Het heeft gewoon een werkende democratie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Langzaam mag wel eens tot op de bodem uitgezocht worden waarom Duitsland niet wil leveren en waar zij bang voor zijn.
Historische angst om wederom een vergissing te begaan door tanks te leveren aan een land dat zich verdedigd geloof ik niet. Het is een van de grootste producenten en exporteurs van zware wapens. Het beeld dat DE pacifistisch is een mythe.
En de Ramstein daarna kunnen we niet meer verticaal opschalen.quote:
Die mensen hebben er dus wel ervaring mee....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee joh
Kom jij uit een ex ussr land?
Dan moeten ze gewoon duidelijk zijn en nee zeggen. Niet eerst beloven en dan in 100000 smoesjes verzinnen om het niet te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En door wie denk jij dat te laten doen? OP1 of zo? Doe toch normaal, man, je praat over een onafhankelijk democratisch land wat zelf wel kan bepalen wat ze wel of niet ergens heen sturen en om welke redenen ze dat wel of niet doen. Het heeft gewoon een werkende democratie.
Tegenwerkend kan ook nog, maar ja, democratie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En door wie denk jij dat te laten doen? OP1 of zo? Doe toch normaal, man, je praat over een onafhankelijk democratisch land wat zelf wel kan bepalen wat ze wel of niet ergens heen sturen en om welke redenen ze dat wel of niet doen. Het heeft gewoon een werkende democratie.
Week geleden een gerucht van 4 apaches van de UK. Maar zou wel sterk zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:03 schreef sp3c het volgende:
gevechtshelikopters horen we nog niemand over
en daarom zijn ze ook tegen kernenergie , dat is een keer besloten en men heeft niet het benul om iets te heroverwegenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Duitsland dat helemaal niet beloofd maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon duidelijk zijn en nee zeggen. Niet eerst beloven en dan in 100000 smoesjes verzinnen om het niet te doen.
Lijkt me ook een nice to have voor oekraine, geen must have.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:03 schreef sp3c het volgende:
gevechtshelikopters horen we nog niemand over
Dat is een hele interessante thread, btwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:25 schreef Slayage het volgende:
Abrams gaat hem echt niet worden als ik deze thread zo lees.
[ twitter ]
Ja inderdaad een fittie van 2 guys die veel te zeggen hebben over het conflictquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is een hele interessante thread, btwHele coole twitter fittie
Jouw optimisme is lief doch naef.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat inderdaad, openheid van zaken en helder communiceren (diplomatiek) naar Oekraiene. Het lijden moet de moeite waard zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon duidelijk zijn en nee zeggen. Niet eerst beloven en dan in 100000 smoesjes verzinnen om het niet te doen.
Vooralsnog zet ik me geld op David de vage intel guy:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja inderdaad een fittie van 2 guys die veel te zeggen hebben over het conflict
Ligt eraan welke assumpties je maakt in hoeverre het Westen kwalitatieve wapens wil leveren in voldoende volumes.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanaf het begin volg ik de (vreemde) Arestovich met verbazing.
Hij gaat nu de kant op van een Russische winst, is inmiddels verbannen door Zelensky.
[ twitter ]
Hij praat hier ook Russisch.
Ik hoop dat David gelijk heeft natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vooralsnog zet ik me geld op David de vage intel guy:
[ twitter ]
USMC - heeft al zijn tanks ingeleverd; ligt voor dat hand deze zo goed als gevechtsklaar waren, dit klopt, en is bekend
Diego Garcia - Hier houd de VS inderdaad bizarre hoeveelheden materiel aan, die altijd op een boot staan, ready to go, ook dat lijkt correct.
Your move Hertling.
Het hele kanaal waar deze clip vandaan komt praat Russisch.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij gaat nu de kant op van een Russische winst, is inmiddels verbannen door Zelensky.
[ twitter ]
Mij wel, Apache is 100% gemaakt voor dit gevechtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lijkt me ook een nice to have voor oekraine, geen must have.
Was hij degene die alles juist voorspeld had?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Je weet dat rus dingen zoals igla's en strela's heeft h?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mij wel, Apache is 100% gemaakt voor dit gevecht
Het is wel een beetje gek dat Arestovich ineens op de hand van Rusland is h.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het hele kanaal waar deze clip vandaan komt praat Russisch.
Het doet er niet toe wat er in dit filmpje te zien is, alles wat van dit kanaal komt is irrelevant.
En nee, de waarheid ligt niet in het midden.
Doordat vrijwel alle informatie uit Rusland en aanverwante kanalen een complete leugen is, schuurt het midden tegen waanzin en bestaat uit grove leugens. Besteed geen aandacht aan dit soort twitter accounts.
Volgens mij is dat ook een hele rationele overweging. Mja, dat mag natuurlijk hier niet en Rob de Wijk is een vieze Poetin apologeet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan welke assumpties je maakt in hoeverre het Westen kwalitatieve wapens wil leveren in voldoende volumes.
Maar mij bekruipt het gevoel enigszins dat de Oekraieners dapper en effectief vechten, maar niet zo effectief als eerder geschetst/gedacht dat het een verhouding van 1/3 zou zijn. Het zal eerder 1/1,5 zijn. Na gisteren vraag ik mij ook hardop af of DE en FR berhaupt wel bereid zijn om eventueel alles te leveren wat nodig is.
Mijn stemming is in elk geval stukken pessimistischer geworden.
NB: je merkt ook niet dat er echt acties worden ondernomen zoals opstarten productie, aankoop wapens. Ik snap dat niet alles direct kan, maar we hangen in een sleur van moeilijk, duurt lang. Beetje de stemming van Rob in zijn dagelijkse postcast.
Wat is een rationele overweging?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een hele rationele overweging. Mja, dat mag natuurlijk hier niet en Rob de Wijk is een vieze Poetin apologeet.
Wat wel zo is, is dat er een grote fog of war heerst rondom Oekrane. Heel veel dingen weten wij gewoon niet. We weten zelfs sommige dingen nog steeds niet in Bosni, 25 jaar later.
Wanneer je op dat twitter kanaal klikt, weet je al genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gek dat Arestovich ineens op de hand van Rusland is h.
Heb het kanaal verder niet bekeken, maar het verbaast me wel dat Arestovich ineens in ongenade is gevallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wanneer je op dat twitter kanaal klikt, weet je al genoeg.
Wat die Arestovich ook zegt, uit een (mogelijk) ge-edit filmpje van dit twitter kanaal kun je geen zinnige conclusies trekken. Je wordt gemanipuleerd, hoe dan ook, dat is het enige doel van dit kanaal, twijfel zaaien. Dat hele kanaal is een grote drek aan Kremlin napraterij
De Iraanse amfetaminen hebben een prima reputatiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is dat dan zo eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heb het kanaal verder niet bekeken, maar het verbaast me wel dat Arestovich ineens in ongenade is gevallen.
Een 'Arestovich' die naar de pijpen danst van Rusland n Russisch spreekt...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Nato zal winnen conventioneel en Nuclear of Nato en Poetin gaan allebei verliezen , maar daar houd Poetin niet zo van , hij is niet gek zegt iequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een 'Arestovich' die naar de pijpen danst van Rusland n Russisch spreekt...
Stichting open deur is ook weer binnen hoor![]()
Heb je in dat losse brein van je ook een scenario waarin dat dus niet gaat gebeuren? Volgens mij is de NAVO daar vrij helder in. Of denk je dat de NAVO niet kan 'winnen' tegen Rusland?
die dingen houden geen 5 raketten tegelijk tegenquote:
Iedereen verliest. Dat is de definitie van oorlog. Het gaat erom wie harder verliest... Wat mij betreft was deze hele klerezooi vandaag nog afgelopen. Wat is dit voor een waanzin anno 2023quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nato zal winnen conventioneel en Nuclear of Nato en Poetin gaan allebei verliezen , maar daar houd Poetin niet zo van , hij is niet gek zegt ie
Nee, dat doet geen enkel systeem.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef michaelmoore het volgende:
die dingen houden geen 5 raketten tegelijk tegen
Sinds het begin van de mensheid is er al oorlog. Het zit in ons. Chimpanzee tribes moorden elkaar ook soms uit. Ik denk niet dat het ooit weg zal gaan. In 2150 zal er ook nog wel oorlog zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iedereen verliest. Dat is de definitie van oorlog. Het gaat erom wie harder verliest... Wat mij betreft was deze hele klerezooi vandaag nog afgelopen. Wat is dit voor een waanzin anno 2023![]()
![]()
![]()
Veel te korte clip om te interpreteren wat hij bedoelt, wordt letterlijk halverwege een zin afgekapt, maar Russisch is geen verboden taal in Oekrane. Je gelooft teveel in de Russische propaganda.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
En Pantsirs en Tunguska's en Shilka's en etc...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef ExTec het volgende:
Je weet dat rus dingen zoals igla's en strela's heeft h?
Kan ook Pools natuurlijk, maar gezien de opgevangen Oekraners in dit kleine dorp.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef ExTec het volgende:
Wat jij omschrijft is bij mij in de buurt een typische pool, maar dat terzijde.
Nou ja, ik weet wel hoe Pools fonetisch verschild met Russisch/Oekrains natuurlijk. Het was n van de twee gezien hoe hij praatte tegen het kassameisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want hij had een vlaggetje boven z'n hoofd, of je hebt 'toevallig' een praatje met em aangeknoopt en toen heeft hij z'n nationaliteit verteld?
Wat jij omschrijft is bij mij in de buurt een typische pool, maar dat terzijde.
Het staat op 100en kanalen, toevallig deze toont de clip?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het hele kanaal waar deze clip vandaan komt praat Russisch.
Het doet er niet toe wat er in dit filmpje te zien is, alles wat van dit kanaal komt is irrelevant.
En nee, de waarheid ligt niet in het midden.
Doordat vrijwel alle informatie uit Rusland en aanverwante kanalen een complete leugen is, schuurt het midden tegen waanzin en bestaat uit grove leugens. Besteed geen aandacht aan dit soort twitter accounts.
En hij hield dagelijkse briefings over de oorlog? Aparte vent wel.quote:In 2005, Arestovych joined the far-right Brotherhood political party, led by Dmytro Korchynsky.[22][23] In that period, he repeatedly took part in conferences and events of the Eurasia Movement of Aleksandr Dugin, where he actively opposed the Orange Revolution.[24][25]
Was vanaf 2018 de belangrijkste adviseur voor Zelensky.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
Over Arestovych (https://en.wikipedia.org/wiki/Oleksii_Arestovych)
[..]
En hij hield dagelijkse briefings over de oorlog? Aparte vent wel.
quote:
Dit is echter ook gewoon in de bekende Duitse media te lezen:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:45 schreef Panthera. het volgende:
Inderdaad Visegrad niet te serieus nemen, is geen officieel nieuws kanaal, bij mijn weten wat hobbyisten zonder netwerk of infrastructuur die hun vaak grote claims onderzocht hebben.
Neeeeeee. Putin is pas bij de rakettenfabriek in St. Petersburg geweest en zei dat hij meer spul heeft dan EU en USA.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor diepgravend onderzoek. Dit is gewoon ondermijning zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:30 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Dit is echter ook gewoon in de bekende Duitse media te lezen:
[ twitter ]
Allemaal weer woorden in mijn mond leggen. Het was puur een observatie. Niets meer, niets minder. Jij verzint er weer van alles bij over hoe ik daar normatief over zou denken. Dat is jouw probleem, jij windt je op.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Allereerst, alle lof aan mensen die zichzelf, in makkelijke kleding weliswaar, met alle moeite op vrijdagavond nog naar de supermarkt weten te slepen om alcohol, peuken en wat te nassen te halen.
Dat jij deze herosche daad uitsluitend toeschrijft aan n volk in het bijzonder, en een bijzonder volk hebben de Oekraners natuurlijk bewezen te zijn...
... betekent niet dat je mensen uit andere landen die deze moeite k nemen, tekort mag doen met simpele stereotyperingen.
En dt, Discombobulate, zorgde voor enige ergenis mijnerzijde.
Die clip toont niets.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het staat op 100en kanalen, toevallig deze toont de clip?
Gelukkig liegt hij nogal vaak(lees:altijd), no worries dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Neeeeeee. Putin is pas bij de rakettenfabriek in St. Petersburg geweest en zei dat hij meer spul heeft dan EU en USA.
Ik had het al weggehaald, omdat ik wist dat iets luchtigs niet zou landen bij jou, en verder is het off topicquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Allemaal weer woorden in mijn mond leggen. Het was puur een observatie. Niets meer, niets minder. Jij verzint er weer van alles bij over hoe ik daar normatief over zou denken. Dat is jouw probleem, jij windt je op.
Wat de fok maakt het nou uit wat ie haalt en draagt.
Dat gaan we snel genoeg zien. Ben ook wel benieuwd die Iraanse raketten ergens opgeslagen liggen. Je zou toch verwachten dat het helemaal los gaat met het aankomende offensief. Want na die ene update hebben we los van drones helemaal niets meer daarover gehoord.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Neeeeeee. Putin is pas bij de rakettenfabriek in St. Petersburg geweest en zei dat hij meer spul heeft dan EU en USA.
Maar die Russische armata supertenks…. Die hebben we ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat gaan we snel genoeg zien. Ben ook wel benieuwd die Iraanse raketten ergens opgeslagen liggen. Je zou toch verwachten dat het helemaal los gaat met het aankomende offensief. Want na die ene update hebben we los van drones helemaal niets meer daarover gehoord.
Geen zorgen, het duurt nog wel even voordat de Europeanen en Amerikanen zich gedwongen voelen Lethal Ninja's naar Oekrane te sturen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
Nog even en Oekrane gaat dus ook tanks krijgen. Mensen die dit aanmoedigen moeten er niet vreemd van op kijken als er straks een raket wordt afgevuurd richting een NAVO land. Hopelijk geen "huh hoe kan dat nou? dit is toch tussen Rusland en Oekrane? waarom ineens een aanval op een stad in Polen of zelfs op Amsterdam"?
Putin wordt hierdoor alleen maar in de kaart gespeeld. Die kan nu zeggen "zie je wel, tanks van Engeland schieten Russen dood"... Het is niet meer verkapt.. En dan ook nog een bericht over een Navy seal die is gedood in Oekrane.
https://edition.cnn.com/2(...)March%2011%2C%202019.
Lijkt me ook sterk als het eerste bericht daarover een aantal dagen geleden was. Misschien in Februari of Maart.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar die Russische armata supertenks…. Die hebben we ook nog niet gezien.
Oh gut daar is er weer eentjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
Nog even en Oekrane gaat dus ook tanks krijgen. Mensen die dit aanmoedigen moeten er niet vreemd van op kijken als er straks een raket wordt afgevuurd richting een NAVO land. Hopelijk geen "huh hoe kan dat nou? dit is toch tussen Rusland en Oekrane? waarom ineens een aanval op een stad in Polen of zelfs op Amsterdam"?
Putin wordt hierdoor alleen maar in de kaart gespeeld. Die kan nu zeggen "zie je wel, tanks van Engeland schieten Russen dood"... Het is niet meer verkapt.. En dan ook nog een bericht over een Navy seal die is gedood in Oekrane.
https://edition.cnn.com/2(...)March%2011%2C%202019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |