SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
ik vind dit filmpje meer interresantquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:55 schreef bleiblei het volgende:
Dat filmpje van Medvedev heeft net zoon lange baard als de filmpjes van Zelenskyy waar ie op danst. Dat die kerel een kille droplul is, is waar. Maar janken over de filmpjes van Zelenskyy uit het jaar kruik die te pas en te onpas uit de wappie-archieven getrokken worden maar vervolgens lol hebben over Medvedev is wel wat hypocriet.
idd, er is maar een klein verschil tussen Lenin en Stalin, beide maakte slachtoffers, de een werkte voor de Duitsers tijdens WW1 en maakte enkele miljoenen slachtoffers, de ander werkte met de Duitsers in WW2 en maakte vele, vele miljoenen slachtoffersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:39 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat is Lenin. Niet Stalin. Klein verschilletje, zeg maar.
Stalin was gek aan het worden , die zou de brandslang nog naar de gulag gestuurd hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
idd, er is maar een klein verschil tussen Lenin en Stalin, beide maakte slachtoffers, de een enkele miljoenen, de ander vele, vele miljoenen
De opa van Poetin was toch kok van Stalin?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Stalin was gek aan het worden , die zou de brandslang nog naar de gulag gestuurd hebben
Hij heeft iedereen om zich heen naar de gulag gestuurd, inclusief bedienden , schoonfamilie en de tuinman
Ik kan iedereen de GestapoMedvedev van harte aanbevelenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:55 schreef bleiblei het volgende:
Dat filmpje van Medvedev heeft net zoon lange baard als de filmpjes van Zelenskyy waar ie op danst. Dat die kerel een kille droplul is, is waar. Maar janken over de filmpjes van Zelenskyy uit het jaar kruik die te pas en te onpas uit de wappie-archieven getrokken worden maar vervolgens lol hebben over Medvedev is wel wat hypocriet.
Stalin heeft iedereen om zich heen naar de Gulag gestuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De opa van Poetin was toch kok van Stalin?
Langzaam mag wel eens tot op de bodem uitgezocht worden waarom Duitsland niet wil leveren en waar zij bang voor zijn.quote:
Kan.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan.
Maar het zou mij niks verbazen. Het is toch parate kennis om te weten wat je infanterie, artillerie, cavelerie bestand is?
Mevrouw Lambrecht heeft vanaf het begin weinig indruk gemaakt. Ze werd volgens mij minister rond dezelfde tijd als Ollongren, maar Ollongren is toch een stuk vaardiger gebleken dan mevrouw Lambrecht. Ik denk zelfs dat ze het zolang heeft uitgehouden omdat Nederland forse druk heeft uitgeoefend op Duitsland vanaf het begin en daardoor bepaalde besluiten zijn genomen die achteraf verstandig bleken. In het jaar 2023 zou je inderdaad verwachten dat alle NAVO-landen een goed beeld hebben van hun materiaal en het belang daarvan voor hun land en hun NAVO-rol.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan.
Maar het zou mij niks verbazen. Het is toch parate kennis om te weten wat je infanterie, artillerie, cavelerie bestand is?
Zelfs in de VS weten ze niet precies welke eenheden gestript kunnen worden van materiaal om naar Oekraïne te sturen. Dingen gaan wel eens stuk en zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan.
iedere vrouw kan normaal gesproken minister van defensie worden, ze hebben toch niets in te brengen bij de defensie topquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:50 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw Lambrecht heeft vanaf het begin weinig indruk gemaakt. Ze werd volgens mij minister rond dezelfde tijd als Ollongren, maar Ollongren is toch een stuk vaardiger gebleken dan mevrouw Lambrecht. Ik denk zelfs dat ze het zolang heeft uitgehouden omdat Nederland forse druk heeft uitgeoefend op Duitsland vanaf het begin en daardoor bepaalde besluiten zijn genomen die achteraf verstandig bleken. In het jaar 2023 zou je inderdaad verwachten dat alle NAVO-landen een goed beeld hebben van hun materiaal en het belang daarvan voor hun land en hun NAVO-rol.
Poetin heeft nooit het woord vrede gebruiktquote:
Denk uberhaupt niet dat hij Nederlands spreektquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Poetin heeft nooit het woord vrede gebruikt
God mag weten wat de industrie allemaal aan het doen is ergens in Siberië. Laten we niet vergeten dat hij nu de macht heeft om man en macht te mobiliseren. Op een gegeven moment is vrees ik de Russische beer wakker en zal het snel gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl hij allemaal Iraanse troep gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |