jaquote:Op zondag 15 januari 2023 00:42 schreef mario390 het volgende:
zijn du nog gezond gisteren 13 topics?
geen zin in Marioquote:Op zondag 15 januari 2023 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
en in de and. cos 2 topics en je
bent niet
Nee hoor, je kunt gewoon afsluiten, als je wiltquote:Op zondag 15 januari 2023 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet ik weer dezes affengezicht kijken
Ik vraag het me afquote:Op zondag 15 januari 2023 00:48 schreef spapaars het volgende:
Marciano nu de hele nacht achter de computer voor een eventueel nieuwe ontwikkeling?
Meer alles uit martin trekken wat er onder gebeurt..zijn tips en tricks gisteren tegen Bep en Wendy.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:48 schreef spapaars het volgende:
Marciano nu de hele nacht achter de computer voor een eventueel nieuwe ontwikkeling?
jaquote:Op zondag 15 januari 2023 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah nur wegen deze idioten in
de loods?
Zit je dan alleenquote:Op zondag 15 januari 2023 00:56 schreef greysbones het volgende:
licht is gewoon nog aan in de loods
ook bijzonder
en esther alleen op de bank
quote:Op zondag 15 januari 2023 00:57 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, Esther ging wel op Sasha wachten had ze gezegd
just me myself and Iquote:
Schakeltieeeeeequote:Op zondag 15 januari 2023 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pitt bier voor de echte liefhebber
[..]
jammer kusje kroel
Ze pesten onsquote:Op zondag 15 januari 2023 00:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
just me myself and I
wel lullig voor ons
ja Esther streamquote:
Zie haar ervoor aanquote:Op zondag 15 januari 2023 00:59 schreef D. het volgende:
Mag Esther 'bericht voor de manageeeeeeeer' schreeuwen straks
Erik kan ik beter hebben dan Estherquote:Op zondag 15 januari 2023 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja Esther stream
kan bijna niet erger
oh wacht
wel
Erik streams
Erik is een wandelende verkapte Streamlockquote:Op zondag 15 januari 2023 01:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik kan ik beter hebben dan Esther
en slikt de boer weer in en laat nog een boerquote:Op zondag 15 januari 2023 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Baalt als een stekker van haar belofte.
GADVERDAMME, ze laat vette boeren!
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Baalt als een stekker van haar belofte.
GADVERDAMME, ze laat vette boeren!
via de slaapkamerdeur buiten kwam ze binnenquote:Op zondag 15 januari 2023 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij is Sas ergens anders binnen gesneaked ? Esther zit nog steeds te wachten ?![]()
[ afbeelding ]
dat gebeurd ook nur in zo en projekt dat jemand opquote:Op zondag 15 januari 2023 01:04 schreef greysbones het volgende:
ze verteld het morgen
pijnstillers heeft ze
Ja, ze ziet er redelijk stressig uit ook.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:08 schreef greysbones het volgende:
ze heeft dus nog steeds pijn
haar goed aan te zien
Absoluut.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:08 schreef greysbones het volgende:
haar goed aan te zien
heeft zij ook overgegeven?quote:Op zondag 15 januari 2023 01:08 schreef greysbones het volgende:
haar goed aan te zien
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gebeurd ook nur in zo en projekt dat jemand op
selfde dag terugkomt
ze is naar het ziekenhuis geweestquote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde je een slokje of gewoon de beelden?
ja zien we niet waar zij precies wasquote:Op zondag 15 januari 2023 01:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is naar het ziekenhuis geweest
diclofenac zei ze..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:11 schreef greysbones het volgende:
ze zal wel pittige pijnstillers hebben
niks van deze 2quote:Op zondag 15 januari 2023 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde je een slokje of gewoon de beelden?
in Lelystad in het ziekenhuisquote:Op zondag 15 januari 2023 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zien we niet waar zij precies was
ik vertrouw niks meer
die heb je ook in vele sterktes maar met mogelijke darmproblemen wel de meest veiligequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh ja?quote:Op zondag 15 januari 2023 01:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb je ook in vele sterktes maar met mogelijke darmproblemen wel de meest veilige
quote:Diclofenac is een niet-steroïde anti-inflammatoir geneesmiddel (NSAID) dat kan worden gebruikt om pijn, ontsteking en koorts te verminderen. Bij gebruik van diclofenac kan darmbeschadiging optreden, waardoor symptomen zoals diarree, bloed in de ontlasting en buikpijn kunnen ontstaan.
ja alle andere pijnstillers zijn nog ergerquote:
ze filteren de ruis niet wegquote:
kan het even niet goed horenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo ook nog even de terugkeer monteren, maar nu eerst een biertje ....
weet niet..hoorde niks meer..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan het even niet goed horen
ondernemersbal
vrouw in gala jurk
heb 2 oortjes inquote:
Ik denk het niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
Ze is wel een beetje wazig af en toe. Krijg je dat van diclofenac?
2 dagen gedronken..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
om zo 11 was zij weg en om 1 weer terugquote:
mwaah nee meestal nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
de Martins bvquote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hadden heel veel bewoners niet eens door dat Sasha was afgevoerd ....
daar ben je voor verzekerd in NL Marioquote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
om zo 11 was zij weg en om 1 weer terug
normal kann je niet weer zo straks weg
heeft febo veel de ziekenhuis betalt, hoe lopt
dat overhaupt zij heeft toch niks met in ziek.huis
mak je daar niet druk om Mario ...quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
om zo 11 was zij weg en om 1 weer terug
normal kann je niet weer zo straks weg
heeft febo veel de ziekenhuis betalt, hoe lopt
dat overhaupt zij heeft toch niks met in ziek.huis
nee maar de e-card had zij toch in de loodsquote:Op zondag 15 januari 2023 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ben je voor verzekerd in NL Mario
dat hoeft ook nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar de e-card had zij toch in de loods
niet bij of wel ?
Is haar natuurlijke staat.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
heb zo,n JBL box..dit is ook erg duidelijk..maar soms versta ik gewoon het dialect of binnenmonds niet en het gefluister natuurlijk..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb 2 oortjes in
dan hoor je net iets meer
als bij bijna 30 mensen wat met eten gebeurd dat allequote:Op zondag 15 januari 2023 01:29 schreef greysbones het volgende:
volgende keer geen pesto eten zegt Bern
Hmm, ja, dat had ik al gezien, maar er was nu iets vaags in haar mimiek. Alsof haar mond later reageerde dan haar ogen of andersom. Maar misschien heeft ze dat ook altijd.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Is haar natuurlijke staat.
Ook die manier van communiceren met elkaar. Blijft bizar.
neee komt niet door de pestoquote:Op zondag 15 januari 2023 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bij bijna 30 mensen wat met eten gebeurd dat alle
bw in ziekenhuis kommen is dat projekt vorbij
ze is moequote:Op zondag 15 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat had ik al gezien, maar er was nu iets vaags in haar mimiek. Alsof haar mond later reageerde dan haar ogen of andersom. Maar misschien heeft ze dat ook altijd.
dat gebeurt nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik zeg nur wanneer en keer daar wat
gebeurd
niet hoe is het sas??quote:
Ze is niet het scherpste gereedschap in de schuur, maar wel lief.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Janet zei : wat beweeg je veel tegen Zoe, denkend dat Sas daar lag
Zoe heeft haar bed afgestaan aan Sas zodat Sas beneden kan liggen en zoveel kan bewegen als ze maar wil, met haar eigen kussen en knuffel
Lief van Zoe
[ afbeelding ]
beneden in verband met hoogslaper ... want ze lag al niet op K3quote:Op zondag 15 januari 2023 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Janet zei : wat beweeg je veel tegen Zoe, denkend dat Sas daar lag
Zoe heeft haar bed afgestaan aan Sas zodat Sas beneden kan liggen en zoveel kan bewegen als ze maar wil, met haar eigen kussen en knuffel
Lief van Zoe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een pil dwars en moet ze even iets eten om het naar beneden te krijgen.
die was erbijquote:Op zondag 15 januari 2023 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat Wanda er niks van heeft meegekregen, die sliep al vroeg
Wanda wist vast ook van niks want die ging vroeg naar bed ... zonder Jappquote:Op zondag 15 januari 2023 01:38 schreef Silves het volgende:
Nu zijn ze ff aan het praten op de wc..wanda en Sas
nope Wanda was bij Sasquote:Op zondag 15 januari 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda wist vast ook van niks want die ging vroeg naar bed ... zonder Japp
geeft nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet meer ,,,, sorry
Wanda had nog paracetamol voor haar gehaald en een kruik gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda wist vast ook van niks want die ging vroeg naar bed ... zonder Japp
same herequote:Op zondag 15 januari 2023 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet meer ,,,, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Sasha is terug in de loods - 15 januari 2023.topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
kruip er naast .... BH is uit .. lekker koezen en dan slapenquote:Op zondag 15 januari 2023 01:45 schreef Flow3r het volgende:
Sas : wil je nog even bij me blijven tot ik slaap ?
Bern : ik blijf wel even bij je zitten
[ afbeelding ]
Boven op de corridor van de managerquote:Op zondag 15 januari 2023 01:53 schreef Flow3r het volgende:
Bern moet iets zoeken voor Sas, geen idee wat, maar hij gaat kijken of hij het kan vinden
Weten ze nog niet, maar in ieder geval was er niets met haar blindedarm, nieren of alvleesklier zei Sas. Heeft een spuit Diclofinac gehad en krijgt morgen ABkuur.quote:Op zondag 15 januari 2023 03:05 schreef Sestra666 het volgende:
wat heeft ze nou? Kan t niet verstaan int filmpje en tis laatttttttt
quote:Op zondag 15 januari 2023 03:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Weten ze nog niet, maar in ieder geval was er niets met haar blindedarm, nieren of alvleesklier zei Sas. Heeft een spuit Diclofinac gehad en krijgt morgen ABkuur.
En een zwarte onderbroek en donker(blauwe?)jeans. Ik weet niet welke kleur sokken hij aan heeftquote:Op zondag 15 januari 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Voor het douchen op de weegschaal na het douchen op de weegschaal
Erik heeft wel netjes de douchevloer droog gemaakt
Beetje deodorant rolt hij ook onder zijn armen en de kleren gaan aan.
EeN groen shirt voor Erik vandaag met een gestreept overhemd er over
En zijn neus van vorenquote:Op zondag 15 januari 2023 08:33 schreef tonja het volgende:
Hij heeft een zwarte riem om en zijn oren zitten aan de zijkant van zijn hoofd
Misschien moet je even in zijn dm slidenquote:Op zondag 15 januari 2023 08:17 schreef tonja het volgende:
Wat een bikkel, onze Erik!
Welke vrouw kan dat nou weerstaan!!![]()
TEAM ERIK!!!![]()
![]()
![]()
Kom op! Erik is echt veel te hoog gegrepen voor mij! No way dat zo'n geweldige man iets in mij ziet!quote:Op zondag 15 januari 2023 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet je even in zijn dm sliden![]()
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zondag 15 januari 2023 08:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Kom op! Erik is echt veel te hoog gegrepen voor mij! No way dat zo'n geweldige man iets in mij ziet!
We moeten wel een beetje realistisch blijven hier
Dat blauw van die stoel past perfect bij de blauwe streepjes op zijn overhemd. Die man heeft gevoel voor kleur en compositie!!quote:Op zondag 15 januari 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
En Erik zit met een bakkie warme thee op de blauwe stoel
Wat heb jij gehad en is er nog wat over?quote:Op zondag 15 januari 2023 08:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat blauw van die stoel past perfect bij de blauwe streepjes op zijn overhemd. Die man heeft gevoel voor kleur en compositie!!
quote:Op zondag 15 januari 2023 08:46 schreef engine het volgende:
[..]
Wat heb jij gehad en is er nog wat over?
Nee joh dat is zijn taak niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 08:43 schreef Silves het volgende:
kom op Erik je kunt eens pap proberen te maken!! of het ontbijt klaar zetten..
Toch heeft hij wel gelijk, regels zijn regelsquote:Op zondag 15 januari 2023 09:08 schreef Silves het volgende:
Erik heeft een burn-out..hij kan niks meer aan die ouwe gozer.
Gaat over izeik dacht ik, heeft gisteren woorden met hem gehad..quote:Op zondag 15 januari 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Erik aan het mopperen over Martin
Dat Martin en Marciano tijdens het verhaal doorvertellen aan het fluisteren waren
Erik had gezegd sssttt want zo zegt Erik weet Martin echt wel dat je niet mag praten tijdens een opdracht.
Martin zegt dan wel dat hij manager is geweest en de mazen van de wet kent
Kan wel zijn zegt Erik maar gewoon stil tijdens een opdracht
O ik dacht over Martin, sorry danquote:Op zondag 15 januari 2023 09:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Gaat over izeik dacht ik, heeft gisteren woorden met hem gehad..
Tijd dat hij de zaak overneemt, net zoals ice gisteren voorstelde..dan mag je zelf alles eens regelen.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt dat er telkens een andere manager zit die alles anders doet en geen rekening houdt met Erik zijn suiker behoefte en Bep haar koffie behoefte.
Ik heb er maar ??? van gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2023 09:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook daar heeft hij een probleem mee.
Ice heeft geholpen dit was wel later toen er sl..maar Erik zit vol wrok omdat ice hem gisteren de waarheid vertelde..dat gaat erik nooit vergeten en vergeven..quote:Op zondag 15 januari 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Ja hij heeft het over isaac
Hij had ook conflict tussen Zoë en Martin kunnen voorkomen
Als je Paris Hilton mag beveiligen dan kan je dit ook kunnen voorkomen ook het gedoe met Martin en Mexx
Hoor Erik de laatste tijd toch meer commentaar op dingen geven.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Ice heeft geholpen dit was wel later toen er sl..maar Erik zit vol wrok omdat ice hem gisteren de waarheid vertelde..dat gaat erik nooit vergeten en vergeven..
Dit masker heeft hij lang volgehouden,,en nu de andere kant van het masker. de narcist die het echt alleen over zijn eigen heeft..Gisteren was wel lachen, ging bij Esther zitten, en die had duidelijk geen zin meer in Erik, hield haar mond, en weer liep Erik boos weg..en ja iedereen daar heeft een kort lontje gekregen..quote:Op zondag 15 januari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor Erik de laatste tijd toch meer commentaar op dingen geven.
Hij valt soms ook uit als er iets gebeurd wat hem niet aanstaat.
Maar goed dat doen de andere ook niet Erik alleen.
Narcistquote:Op zondag 15 januari 2023 09:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit masker heeft hij lang volgehouden,,en nu de andere kant van het masker. de narcist die het echt alleen over zijn eigen heeft..Gisteren was wel lachen, ging bij Esther zitten, en die had duidelijk geen zin meer in Erik, hield haar mond, en weer liep Erik boos weg..en ja iedereen daar heeft een kort lontje gekregen..
Ik vind het altijd wel leuk om naar Erik te kijken,quote:Op zondag 15 januari 2023 09:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit masker heeft hij lang volgehouden,,en nu de andere kant van het masker. de narcist die het echt alleen over zijn eigen heeft..Gisteren was wel lachen, ging bij Esther zitten, en die had duidelijk geen zin meer in Erik, hield haar mond, en weer liep Erik boos weg..en ja iedereen daar heeft een kort lontje gekregen..
Ze laten hem helemaal geen manager worden, ze laten alleen 'hun mensen' manager worden, die te manipuleren zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 09:17 schreef pingu66 het volgende:
Erik is beus op Isaac en alles is Isaacs schuld. De ruzie tussen Martin en Zoë had Isaac kunnen voorkomen. En de ruzie tussen Leila en Martin deed Isaac ook alles verkeerd.
Laat die man manager worden,alle problemen opgelost.
Ik vraag mij af wie de volgende manager gaat zijn, de "haantjes' zijn het nu allemaal al geweest.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze laten hem helemaal geen manager worden, ze laten alleen 'hun menen' manager worden, die te manipuleren zijn
het wordt toch kenzy tegen rupert volgende maand?quote:Op zondag 15 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie de volgende manager gaat zijn, de "haantjes' zijn het nu allemaal al geweest.
Sasha wilde manager wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie de volgende manager gaat zijn, de "haantjes' zijn het nu allemaal al geweest.
sasha wil in maartquote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sasha wilde manager worden
En Kenzy ook, en die vond dat het haar beloofd was door team Marciano
Kenzi gaat er weer voor, alle stemmen heeft ze gegeven aan Marcia, en de stemmen zou nu terug worden gegeven..En heb gehoord dat Ruppie mss het wil doen en Sas..maar of dit al vast staat?quote:Op zondag 15 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het wordt toch kenzy tegen rupert volgende maand?
Kenzy lijkt mij ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sasha wilde manager worden
En Kenzy ook, en die vond dat het haar beloofd was door team Marciano
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:36 schreef D. het volgende:
Sasha wil in februari manager worden
Mexx in maart
Dan gaat Babette in april, en GJ in mei
En ik dan? Ik wil ook nog, zegt Zoe
Hun menen ?!?!quote:Op zondag 15 januari 2023 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze laten hem helemaal geen manager worden, ze laten alleen 'hun menen' manager worden, die te manipuleren zijn
Kijk er al naar uit als ze vol vertrouwen voor het managerschap gaat en dat dan blijkt dat de helft van de Marciano-stemmers niet op haar stemtquote:Op zondag 15 januari 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kenzy lijkt mij ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
zag haar gisteren iemand een seintje geven met twee vingers naar haar ogen wijzen en toen die twee vingers naar iemand wijzen en die persoon strak aankijken
Typo, moest 'hun mensen' staanquote:
Ik vind dat als iemand zich opwerpt als manager je daar best kritiek op mag hebbenquote:Ĥet was niet serieus bedoeld hoor om Erik manager te laten worden.
Meer van: de beste stuurlui staan aan wal,Erik
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:36 schreef D. het volgende:
Waar is dat 'zingen' goed voor? Ze moesten toch playbacken?
Sterkte met het gemis van Wanda op zijn verjaardagquote:
Kan me zo voorstellen dat ie daar inmiddels al op uitgekeken isquote:Op zondag 15 januari 2023 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Sterkte met het gemis van Wanda op zijn verjaardag
daar is sasha op teruggekomen en wil zich in feb richten op haar therapie en daarom pas in maart zei ze tegen babet verleden weekquote:
Dan kan ze ruilen met Mexx, kan Mexx in februariquote:Op zondag 15 januari 2023 09:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar is sasha op teruggekomen en wil zich in feb richten op haar therapie en daarom pas in maart zei ze tegen babet verleden week
Niet toen ze tegen Jappie aan lagquote:Op zondag 15 januari 2023 09:47 schreef engine het volgende:
Maar gelukkig is Wanda een lieve vriendin en denkt ze wel aan hem.
Doet ze vandaag 1 dagje niet, speciaal voor Ivorquote:Op zondag 15 januari 2023 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet toen ze tegen Jappie aan lag
wanneer komt er weer een nieuwe stempoll?quote:Op zondag 15 januari 2023 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Doet ze vandaag 1 dagje niet, speciaal voor Ivor
Iedere maand rond de 20equote:Op zondag 15 januari 2023 10:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wanneer komt er weer een nieuwe stempoll?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:36 schreef D. het volgende:
Waar is dat 'zingen' goed voor? Ze moesten toch playbacken?
Ooh ja ze zijn echt aan het blèren... maar voor wanneer zijn ze aant oefenen dan?quote:
Toen kregen Wanda en Ivor verkeringquote:
Dat heb ik ook al een paar keer gevraagd, maar dat schijnt niemand hier te wetenquote:Op zondag 15 januari 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja ze zijn echt aan het blèren... maar voor wanneer zijn ze aant oefenen dan?
Ik heb hem snel uit gezetquote:Op zondag 15 januari 2023 10:11 schreef tonja het volgende:
De redactie heeft een perfecte manier gevonden om de deelnemers voor lul te zetten.
Gewoon een paar totaal toondove gasten een liedje laten zingen![]()
Teringpleuris, My ears!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |