ze filteren de ruis niet wegquote:
kan het even niet goed horenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo ook nog even de terugkeer monteren, maar nu eerst een biertje ....
weet niet..hoorde niks meer..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan het even niet goed horen
ondernemersbal
vrouw in gala jurk
heb 2 oortjes inquote:
Ik denk het niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
Ze is wel een beetje wazig af en toe. Krijg je dat van diclofenac?
2 dagen gedronken..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
om zo 11 was zij weg en om 1 weer terugquote:
mwaah nee meestal nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
de Martins bvquote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hadden heel veel bewoners niet eens door dat Sasha was afgevoerd ....
daar ben je voor verzekerd in NL Marioquote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
om zo 11 was zij weg en om 1 weer terug
normal kann je niet weer zo straks weg
heeft febo veel de ziekenhuis betalt, hoe lopt
dat overhaupt zij heeft toch niks met in ziek.huis
mak je daar niet druk om Mario ...quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
om zo 11 was zij weg en om 1 weer terug
normal kann je niet weer zo straks weg
heeft febo veel de ziekenhuis betalt, hoe lopt
dat overhaupt zij heeft toch niks met in ziek.huis
nee maar de e-card had zij toch in de loodsquote:Op zondag 15 januari 2023 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ben je voor verzekerd in NL Mario
dat hoeft ook nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar de e-card had zij toch in de loods
niet bij of wel ?
Is haar natuurlijke staat.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
heb zo,n JBL box..dit is ook erg duidelijk..maar soms versta ik gewoon het dialect of binnenmonds niet en het gefluister natuurlijk..quote:Op zondag 15 januari 2023 01:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb 2 oortjes in
dan hoor je net iets meer
als bij bijna 30 mensen wat met eten gebeurd dat allequote:Op zondag 15 januari 2023 01:29 schreef greysbones het volgende:
volgende keer geen pesto eten zegt Bern
Hmm, ja, dat had ik al gezien, maar er was nu iets vaags in haar mimiek. Alsof haar mond later reageerde dan haar ogen of andersom. Maar misschien heeft ze dat ook altijd.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Is haar natuurlijke staat.
Ook die manier van communiceren met elkaar. Blijft bizar.
neee komt niet door de pestoquote:Op zondag 15 januari 2023 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bij bijna 30 mensen wat met eten gebeurd dat alle
bw in ziekenhuis kommen is dat projekt vorbij
ze is moequote:Op zondag 15 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat had ik al gezien, maar er was nu iets vaags in haar mimiek. Alsof haar mond later reageerde dan haar ogen of andersom. Maar misschien heeft ze dat ook altijd.
dat gebeurt nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik zeg nur wanneer en keer daar wat
gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |