Narcistquote:Op zondag 15 januari 2023 09:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit masker heeft hij lang volgehouden,,en nu de andere kant van het masker. de narcist die het echt alleen over zijn eigen heeft..Gisteren was wel lachen, ging bij Esther zitten, en die had duidelijk geen zin meer in Erik, hield haar mond, en weer liep Erik boos weg..en ja iedereen daar heeft een kort lontje gekregen..
Ik vind het altijd wel leuk om naar Erik te kijken,quote:Op zondag 15 januari 2023 09:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit masker heeft hij lang volgehouden,,en nu de andere kant van het masker. de narcist die het echt alleen over zijn eigen heeft..Gisteren was wel lachen, ging bij Esther zitten, en die had duidelijk geen zin meer in Erik, hield haar mond, en weer liep Erik boos weg..en ja iedereen daar heeft een kort lontje gekregen..
Ze laten hem helemaal geen manager worden, ze laten alleen 'hun mensen' manager worden, die te manipuleren zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 09:17 schreef pingu66 het volgende:
Erik is beus op Isaac en alles is Isaacs schuld. De ruzie tussen Martin en Zoë had Isaac kunnen voorkomen. En de ruzie tussen Leila en Martin deed Isaac ook alles verkeerd.
Laat die man manager worden,alle problemen opgelost.
Ik vraag mij af wie de volgende manager gaat zijn, de "haantjes' zijn het nu allemaal al geweest.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze laten hem helemaal geen manager worden, ze laten alleen 'hun menen' manager worden, die te manipuleren zijn
het wordt toch kenzy tegen rupert volgende maand?quote:Op zondag 15 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie de volgende manager gaat zijn, de "haantjes' zijn het nu allemaal al geweest.
Sasha wilde manager wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie de volgende manager gaat zijn, de "haantjes' zijn het nu allemaal al geweest.
sasha wil in maartquote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sasha wilde manager worden
En Kenzy ook, en die vond dat het haar beloofd was door team Marciano
Kenzi gaat er weer voor, alle stemmen heeft ze gegeven aan Marcia, en de stemmen zou nu terug worden gegeven..En heb gehoord dat Ruppie mss het wil doen en Sas..maar of dit al vast staat?quote:Op zondag 15 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het wordt toch kenzy tegen rupert volgende maand?
Kenzy lijkt mij ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sasha wilde manager worden
En Kenzy ook, en die vond dat het haar beloofd was door team Marciano
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:36 schreef D. het volgende:
Sasha wil in februari manager worden
Mexx in maart
Dan gaat Babette in april, en GJ in mei
En ik dan? Ik wil ook nog, zegt Zoe
Hun menen ?!?!quote:Op zondag 15 januari 2023 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ze laten hem helemaal geen manager worden, ze laten alleen 'hun menen' manager worden, die te manipuleren zijn
Kijk er al naar uit als ze vol vertrouwen voor het managerschap gaat en dat dan blijkt dat de helft van de Marciano-stemmers niet op haar stemtquote:Op zondag 15 januari 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kenzy lijkt mij ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
zag haar gisteren iemand een seintje geven met twee vingers naar haar ogen wijzen en toen die twee vingers naar iemand wijzen en die persoon strak aankijken
Typo, moest 'hun mensen' staanquote:
Ik vind dat als iemand zich opwerpt als manager je daar best kritiek op mag hebbenquote:Ĥet was niet serieus bedoeld hoor om Erik manager te laten worden.
Meer van: de beste stuurlui staan aan wal,Erik
quote:Op zondag 15 januari 2023 09:36 schreef D. het volgende:
Waar is dat 'zingen' goed voor? Ze moesten toch playbacken?
Sterkte met het gemis van Wanda op zijn verjaardagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |