Ze is niet het scherpste gereedschap in de schuur, maar wel lief.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Janet zei : wat beweeg je veel tegen Zoe, denkend dat Sas daar lag
Zoe heeft haar bed afgestaan aan Sas zodat Sas beneden kan liggen en zoveel kan bewegen als ze maar wil, met haar eigen kussen en knuffel
Lief van Zoe
[ afbeelding ]
beneden in verband met hoogslaper ... want ze lag al niet op K3quote:Op zondag 15 januari 2023 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Janet zei : wat beweeg je veel tegen Zoe, denkend dat Sas daar lag
Zoe heeft haar bed afgestaan aan Sas zodat Sas beneden kan liggen en zoveel kan bewegen als ze maar wil, met haar eigen kussen en knuffel
Lief van Zoe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een pil dwars en moet ze even iets eten om het naar beneden te krijgen.
die was erbijquote:Op zondag 15 januari 2023 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat Wanda er niks van heeft meegekregen, die sliep al vroeg
Wanda wist vast ook van niks want die ging vroeg naar bed ... zonder Jappquote:Op zondag 15 januari 2023 01:38 schreef Silves het volgende:
Nu zijn ze ff aan het praten op de wc..wanda en Sas
nope Wanda was bij Sasquote:Op zondag 15 januari 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda wist vast ook van niks want die ging vroeg naar bed ... zonder Japp
geeft nietquote:Op zondag 15 januari 2023 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet meer ,,,, sorry
Wanda had nog paracetamol voor haar gehaald en een kruik gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda wist vast ook van niks want die ging vroeg naar bed ... zonder Japp
same herequote:Op zondag 15 januari 2023 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet meer ,,,, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Sasha is terug in de loods - 15 januari 2023.topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
kruip er naast .... BH is uit .. lekker koezen en dan slapenquote:Op zondag 15 januari 2023 01:45 schreef Flow3r het volgende:
Sas : wil je nog even bij me blijven tot ik slaap ?
Bern : ik blijf wel even bij je zitten
[ afbeelding ]
Boven op de corridor van de managerquote:Op zondag 15 januari 2023 01:53 schreef Flow3r het volgende:
Bern moet iets zoeken voor Sas, geen idee wat, maar hij gaat kijken of hij het kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weten ze nog niet, maar in ieder geval was er niets met haar blindedarm, nieren of alvleesklier zei Sas. Heeft een spuit Diclofinac gehad en krijgt morgen ABkuur.quote:Op zondag 15 januari 2023 03:05 schreef Sestra666 het volgende:
wat heeft ze nou? Kan t niet verstaan int filmpje en tis laatttttttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |