Want er was geen plek.quote:
jappie zijn neus groeitquote:
Ja ze is wel achter geweest. Ze veranderde behoorlijk van humeur daarna. Ineens weer vrolijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan wel de druppel zijn die de emmer toe overlopen
er is al eerder sprake geweest dat er contact was geweest met ivor en de schuldbewuste blik van wanda vannacht zei ook voldoende en ze wist vanmorgen niet hoe snel ze naar kamer 5 moest komen om het een ander recht te zetten.
PiJappio.quote:
Het gaat erom dat Wanda Jappie in haar bed had liggen en die knul is zwaar in lovequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof wel dat er niks gebeurd is tussen Wanda en Jappie
Nee, het verhaal is dat ze bezig waren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Wanda Jappie in haar bed had liggen en die knul is zwaar in love
Dat heb ik hier gelezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hij lag met zijn hoofd op het kussen met Ivor toch?
In die setting vind ik het ook geen ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
Ze zijn gewoon erg close en je hebt een maatje nodig in de loods, of het verstandig is? Ze moeten nog een aantal maanden
Sowieso zouden ze hebben afgesproken buiten en je weet niet wat ze dan allemaal uitspokenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk ook dat het te ver gaat voor haar vriend, Jappie kroop helemaal tegen haar aan
Ja dat. Het is niet verstandig om zo close te worden maar het is ook moeilijk tegen te houden. Denk wel dat dit een soort wake up call was en dat er een grens bereikt is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
Ze zijn gewoon erg close en je hebt een maatje nodig in de loods, of het verstandig is? Ze moeten nog een aantal maanden
Als ze geen vriend had gehad was het geen punt geweest, Babet en GJ kruipen ook vaak bij elkaar in bed en dat Jappie gevoelens heeft hoeft voor haar niks uit te maken, haar gevoel ligt bij Ivor, ik geloof niet dat er wat gaat gebeuren tussen die 2quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
In die setting vind ik het ook geen ding.
Je weet dat zoiets kan ontstaan met veertig mensen dus deelnemen als je in een relatie zou ik gewoonweg nooit doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat. Het is niet verstandig om zo close te worden maar het is ook moeilijk tegen te houden. Denk wel dat dit een soort wake up call was en dat er een grens bereikt is.
dit is wel de ergstequote:
Nu?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
vind Wanda nu ook erg gemaakt doen
ook dat vind ik "bijzonder"quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had gehad was het geen punt geweest, Babet en GJ kruipen ook vaak bij elkaar in bed en dat Jappie gevoelens heeft hoeft voor haar niks uit te maken, haar gevoel ligt bij Ivor, ik geloof niet dat er wat gaat gebeuren tussen die 2
Ja ik ook, maar zie het vaker bij RLSen, schijnt heel normaal te zijn in zo'n settingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ook dat vind ik "bijzonder"
dat bij elkaar in bed gaan liggen, twee man of vrouw in een eenpersoonsbedje
wie zei het ooit 'je wordt nog verliefd op een deurklink' of zoietsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zie het vaker bij RLSen, schijnt heel normaal te zijn in zo'n setting
Billy?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie zei het ooit 'je wordt nog verliefd op een deurklink' of zoiets
dan kan hij maar beter naar huis gaan, nutteloos om daar dan nog te zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Erik maakt zich nog druk om het eindbedrag , hij moet nu wel blijven werken![]()
[ afbeelding ]
Vervelende zeurzak
lottequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Isabella toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Erik maakt zich nog druk om het eindbedrag , hij moet nu wel blijven werken![]()
[ afbeelding ]
Vervelende zeurzak
Pfff not againquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:48 schreef Flow3r het volgende:
Gaan we weer Erik volgen![]()
[ afbeelding ]
En werd verliefd op Lau A.quote:
daar heeft hij gelijk in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
60% Martin
40% Mexx
Schuldverdeling volgens Erik
Jeff..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
allemaal langspeel platen
Mexx
Matin
Erik
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:49 schreef Flow3r het volgende:
Gezeik met die vent elke keer![]()
flikker opppppp
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
aandachttttttttttttttttttttt
[ afbeelding ]
Het is toch niet te geloven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Martin: ik moet een discussie kunnen voeren met mijn vriendin, en dan bemoeit iedereen zich ermee.
Maar zeker geen hand in eigen boezem steken.
Ja prachtigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mexx zegt dat ze niet zielig willen doen, maar geeft wel anderen de schuld van de gele kaart.
daarom blijft hij ook maar doorgaan als iemand of mexx tegen hem zegt dat hij moet ophouden. Hij snapt gewoon niet hoe irritant hij is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Martin: ik moet een discussie kunnen voeren met mijn vriendin, en dan bemoeit iedereen zich ermee.
Maar zeker geen hand in eigen boezem steken.
tegelijk met Matin en Mexxquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Mexx heeft het dom lullen zo ongeveer uitgevonden.
Kim geeft Mexx en Martin de schuldquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Aaah Mexx geeft Kim K en Tiano de schuld
en weer naar Jappie en Wandaquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:57 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nog haske fout
[ afbeelding ]
Ja die leeft voor dit soort gezeik.quote:
Van mij mag Jappiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:57 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nog haske fout
[ afbeelding ]
Zo iemand moet je negeren en laat het maar gewoon gebeurenquote:
Laat maar , we komen er toch niet uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Wanda en Jappie verder kibbelinglastig te verstaan met zoveel muziek op de achtergrond.
Wanda is chaggie vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat maar , we komen er toch niet uit
Ze is nu niet okayquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
iedereen mag raar en irritant doen tegen wanda
behalve jappie
Echt??quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Boeit eigenlijk niet meer wat Mexx zegt, ze heeft BELOOFD om dinsdag naar huis te gaan na maandag haar 24 uur te hebben aangevraagd![]()
Toedels
Als Jappie naast haar zit zit ze met een chagrijnige smoel, maar zodra Bern of Zoe of wie dan ook naast haar zit verandert ze ineens in een pretletter die het prima naar haar zin heeft.quote:
Ik verwacht dat hij elk moment in huilen uit kan barstenquote:
constant naar haar kijkenquote:
het is gewoon een kreng.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Jappie naast haar zit zit ze met een chagrijnige smoel, maar zodra Bern of Zoe of wie dan ook naast haar zit verandert ze ineens in een pretletter die het prima naar haar zin heeft.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja echt, maar dat gaat ze natuurlijk niet doen, is allemaal dreigen
Is hij dronken? Praat zo moeilijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij elk moment in huilen uit kan barsten
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel medelijden met hem
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij wel weer aardig wat opquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Is hij dronken? Praat zo moeilijk
Eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
en aan de andere kant
hij doet het ook een beetje zelf
en het laatste glas wijn??quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel wee aardig wat op
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel medelijden met hem
[ afbeelding ]
er gewoon even zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit naast hem, vraagt nergens naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jappie valt me ook een beetje tegen, eerst vriendje met Jeff. Nu met Wanda ...Heult een beetje mee met iedereen mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Jappie ook zijn nest opgaan zoeken. En zijn roes uitslapen. Of een uithuilen bij Babs of Jeffrey.
Wandaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Harry het volgende:
Jasper is dronken en sentimenteel.
Ook, wanhopig op zoek naar een vrouw.
Las hier dat hij ook amper geslapen heeft afgelopen nacht. Dat helpt ook niet dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n fles is op en zoveel drank was er niet .... maar het lijkt er wel op ... is knap.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie is een emotioneel wrak op het moment.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie is een emotioneel wrak op het moment.
als je daar een relatie hebtquote:
Slim om te zeggen wetende dat het hen kan bereiken en je in hun innercircle zitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
Jappie zegt nu dat Tiano en Kim niet bij elkaar blijven
volgens Japsterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Ima en Rupie het meest stabiele koppel
Ik las : Zoe.quote:
Ik ben het wel eens met wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Kim d hebben elkaar gevonden uit verveling
dat vind ik een gekke uitspraak
Vanmiddag vertelden ze allebei dat het door het zakgeld besteden kwamquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
nee ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met wat hij zegt
Oppisites attract.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
die snap ik ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:21 schreef puzziepie het volgende:
Jappie vindt babette en Ice een mooi koppel
nee hoor je had het goedquote:
Hoorde ik het wel goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die snap ik ook niet
want hij was helemaal anti Ice
Wat heeft ze? En waarom Mag er geen dokter naar kijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil aan Isaac gaan vragen voor Sasha .. mag niet van Sasha.
Sasha : Ik wil niet dat er een dokter naar kijkt ... maar zo fucking veel pijn.
Isaac mag niet weten dat het om Sasha gaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Waarom heb ik last van m'n darmen dan??
Wanda heeft Isaac gevraagd was steken onder je ribben betekent, alsof ze er zelf last van heeft... Ice zei darmen.
Mag niet van Sasha.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac mag niet weten dat het om Sasha gaat?
Ice is dokter?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Waarom heb ik last van m'n darmen dan??
Wanda heeft Isaac gevraagd was steken onder je ribben betekent, alsof ze er zelf last van heeft... Ice zei darmen.
Nou ja .. het is niet alsof de febo niet meekijkt..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:32 schreef pingu66 het volgende:
Nou dat kan van alles zijn heb ik zelf recentelijk ondervonden. Het is beter dat ze naar de dokter gaat.
gewoon een merk .. ander vulmiddel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:33 schreef Harry het volgende:
Waar staat Teva voor?
Teva Pharmaceutical Industries Ltd., ook wel afgekort als Teva, is een Amerikaans-Israëlisch farmaceutisch bedrijf. Teva is Hebreeuws voor natuur.
Ivor,lees je mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:34 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy dacht toen ze Wanda en Jappie in bed zag liggen : is dat slim
Jappie: nee niet slim, het was haar voorstel
vond het ook al zo raar dat ze het zo lang in beeld brachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En we hebben een streamwissel.. de febo vertrouwt het toch ook niet helemaal.
Jappie denkt van welquote:
Okee.Ze denken ook echt dat dingen niet gestreamd worden.quote:
Niet bij mij zijn,straks mijn huis in de fik.quote:
Dat weef ik maar ze zegt zelf dat ze niet wil dat er een dokter naar kijktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja .. het is niet alsof de febo niet meekijkt..
is van de Feboquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:44 schreef pingu66 het volgende:
En weer geëffectueerd JW er geen bal om maar wel erover klagen. Heeft nef als GJ een grote bek maar als puntje bij paaltje komt hoor je ze alletwee niet.
Misschien beter dat Martin niets meer krijgt, dan loopt het wellicht niet uit de hand dit keerquote:
dat is precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:45 schreef Harry het volgende:
Domkop van de dag: Martin.
Gewoon weer zuipen na alles wat er gebeurd is. Hoe dom kan je zijn??
Met de tekst Loser?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft een kaartje gemaakt voor Ivor
"sharing is caring"?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft een kaartje gemaakt voor Ivor
Dikke LUL 3 bierquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Doe maar niet dat Kaartje voor Ivo's verjaardag Jasper. Het is namelijk nogal awkward
u kent hem?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Doe maar niet dat Kaartje voor Ivo's verjaardag Jasper. Het is namelijk nogal awkward
nee energy drinks en snickersquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:50 schreef schizolientje het volgende:
en Jan Willem tikt ze ook aardig weg. En vanmiddag hoorde ik Erik vertellen dat hij vervette lever had en daarvoor dieet heeft moet volgen, wie weet was hij ook een aardige innemert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |