SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jappie valt me ook een beetje tegen, eerst vriendje met Jeff. Nu met Wanda ...Heult een beetje mee met iedereen mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Jappie ook zijn nest opgaan zoeken. En zijn roes uitslapen. Of een uithuilen bij Babs of Jeffrey.
Wandaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Harry het volgende:
Jasper is dronken en sentimenteel.
Ook, wanhopig op zoek naar een vrouw.
Las hier dat hij ook amper geslapen heeft afgelopen nacht. Dat helpt ook niet dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n fles is op en zoveel drank was er niet .... maar het lijkt er wel op ... is knap.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie is een emotioneel wrak op het moment.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie is een emotioneel wrak op het moment.
als je daar een relatie hebtquote:
Slim om te zeggen wetende dat het hen kan bereiken en je in hun innercircle zitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
Jappie zegt nu dat Tiano en Kim niet bij elkaar blijven
volgens Japsterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Ima en Rupie het meest stabiele koppel
Ik las : Zoe.quote:
Ik ben het wel eens met wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Kim d hebben elkaar gevonden uit verveling
dat vind ik een gekke uitspraak
Vanmiddag vertelden ze allebei dat het door het zakgeld besteden kwamquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
nee ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met wat hij zegt
Oppisites attract.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
die snap ik ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:21 schreef puzziepie het volgende:
Jappie vindt babette en Ice een mooi koppel
nee hoor je had het goedquote:
Hoorde ik het wel goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die snap ik ook niet
want hij was helemaal anti Ice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |