Ivor,lees je mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:34 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy dacht toen ze Wanda en Jappie in bed zag liggen : is dat slim
Jappie: nee niet slim, het was haar voorstel
vond het ook al zo raar dat ze het zo lang in beeld brachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En we hebben een streamwissel.. de febo vertrouwt het toch ook niet helemaal.
Jappie denkt van welquote:
Okee.Ze denken ook echt dat dingen niet gestreamd worden.quote:
Niet bij mij zijn,straks mijn huis in de fik.quote:
Dat weef ik maar ze zegt zelf dat ze niet wil dat er een dokter naar kijktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja .. het is niet alsof de febo niet meekijkt..
is van de Feboquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:44 schreef pingu66 het volgende:
En weer geëffectueerd JW er geen bal om maar wel erover klagen. Heeft nef als GJ een grote bek maar als puntje bij paaltje komt hoor je ze alletwee niet.
Misschien beter dat Martin niets meer krijgt, dan loopt het wellicht niet uit de hand dit keerquote:
dat is precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:45 schreef Harry het volgende:
Domkop van de dag: Martin.
Gewoon weer zuipen na alles wat er gebeurd is. Hoe dom kan je zijn??
Met de tekst Loser?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft een kaartje gemaakt voor Ivor
"sharing is caring"?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft een kaartje gemaakt voor Ivor
Dikke LUL 3 bierquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Doe maar niet dat Kaartje voor Ivo's verjaardag Jasper. Het is namelijk nogal awkward
u kent hem?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Doe maar niet dat Kaartje voor Ivo's verjaardag Jasper. Het is namelijk nogal awkward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |