Ja die leeft voor dit soort gezeik.quote:
Van mij mag Jappiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:57 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nog haske fout
[ afbeelding ]
Zo iemand moet je negeren en laat het maar gewoon gebeurenquote:
Laat maar , we komen er toch niet uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Wanda en Jappie verder kibbelinglastig te verstaan met zoveel muziek op de achtergrond.
Wanda is chaggie vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat maar , we komen er toch niet uit
Ze is nu niet okayquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
iedereen mag raar en irritant doen tegen wanda
behalve jappie
Echt??quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Boeit eigenlijk niet meer wat Mexx zegt, ze heeft BELOOFD om dinsdag naar huis te gaan na maandag haar 24 uur te hebben aangevraagd![]()
Toedels
Als Jappie naast haar zit zit ze met een chagrijnige smoel, maar zodra Bern of Zoe of wie dan ook naast haar zit verandert ze ineens in een pretletter die het prima naar haar zin heeft.quote:
Ik verwacht dat hij elk moment in huilen uit kan barstenquote:
constant naar haar kijkenquote:
het is gewoon een kreng.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Jappie naast haar zit zit ze met een chagrijnige smoel, maar zodra Bern of Zoe of wie dan ook naast haar zit verandert ze ineens in een pretletter die het prima naar haar zin heeft.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja echt, maar dat gaat ze natuurlijk niet doen, is allemaal dreigen
Is hij dronken? Praat zo moeilijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij elk moment in huilen uit kan barsten
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel medelijden met hem
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij wel weer aardig wat opquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Is hij dronken? Praat zo moeilijk
Eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
en aan de andere kant
hij doet het ook een beetje zelf
en het laatste glas wijn??quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel wee aardig wat op
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel medelijden met hem
[ afbeelding ]
er gewoon even zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit naast hem, vraagt nergens naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |