Zeer flauw idd, die dat bedacht heeft gun ik een val met een onzachte landing.quote:
Dat mag geen verrassing zijn met die dikke stacks die ze jn de 1e aflevering konden verdienen.quote:
In bak met legoblokjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeer flauw idd, die dat bedacht heeft gun ik een val met een onzachte landing.
Zeker. Zei ik volgende week juist al. Maakt het niet minder matig natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat mag geen verrassing zijn met die dikke stacks die ze jn de 1e aflevering konden verdienen.
Nwah. Hoort erbij, prima element ook op deze manier.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Zei ik volgende week juist al. Maakt het niet minder matig natuurlijk.
Nee. Want de mol hoeft er niks voor te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nwah. Hoort erbij, prima element ook op deze manier.
In de biecht met een andere outfit.quote:
Gewoon op de grondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Als mol een paar balletjes in je mouw laten glijden.
Of ergens anders in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Als mol een paar balletjes in je mouw laten glijden.
Heb het vermoeden dat hij redelijk ver komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:41 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Soy niet leuk dus hij zal wel ver komen.
Wat doet dat voor de app, als ze terug komt? Gewoon weer puntjes op in zetten?quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef Remco het volgende:
Wat een vage opdracht als mol hoef je niets te doen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef DaMart het volgende:
"Stel ze halen 3000 euro"
Goede grap.
Of ze is vervelend en de mol.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef Redefine het volgende:
Annick is echt heel vervelendOf de mol
Renee 2.0quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik vrees met grote vrees dat Sarah weer terug komt
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef Redefine het volgende:
Annick is echt heel vervelendOf de mol
Ja. Lekker vertrouwen kweken bij je medekandidaten. Daarom is zo'n variant ook zo matig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als mol doe je natuurlijk hier je best. Geld uit de pot en mogelijk een kandidaat terug.
Zullen we massaal antwoorden waarom we dat vindenquote:
De opzet was inderdaad wel tof. De eventuele uitkomst dan weer niet. Maar gelukkig gebeurde het niet. Ondanks dat Sarah wel terug had mogen komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Ik vind dat ze hoe het nu hebben gedaan (afvaller heeft alleen invloed op wat met de huidige opdracht wordt verdiend) een stuk beter dan direct geld uit de pot halen.
Klopt, veel mensen in onze pools hebben niets ingezet omdat het dit jaar blijkbaar maar tot de start van de aflevering kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef jogy het volgende:
Godverdegodver ik kan mijn keuze niet meer wijzigen!
Vorige aflevering niet hoor. Zal wel komen door Sarah die eventueel terug had kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, veel mensen in onze pools hebben niets ingezet omdat het dit jaar blijkbaar maar tot de start van de aflevering kan.
Daar had ze zelf dan wel invloed opquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
Sarah dus genaaid omdat de kandidaten niet eens 1500 euro hebben gehaald.
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
O god, nee, bondjes.
Van mij mogen ze namen er onder zetten, dit is dus niet Annick. Wie dan wel?
Te vaak sperma van zijn buik geveegd met die sok na het fappen.quote:
ieuwquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Te vaak sperma van zijn buik geveegd met die sok na het fappen.
Dat trekt er in.
Eigen ervaring?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Te vaak sperma van zijn buik geveegd met die sok na het fappen.
Dat trekt er in.
Wel pijnlijk voor Anke. Zit maar 16 jaar tussenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
O god, nee, bondjes.
Van mij mogen ze namen er onder zetten, dit is dus niet Annick. Wie dan wel?
Ze is verder ook geen duursportster.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Remco het volgende:
Ranomi heeft nu niet echt afgetraind, ook gezien hoe ze laatst op het sportgala stond. Dus die slechte conditie lijkt mij niet gespeeld
Dat zou kunnen inderdaad. Weet ook niet of je haar kon kiezen deze week? Lijkt me niet, omdat ze nog niet terug was.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Vorige aflevering niet hoor. Zal wel komen door Sarah die eventueel terug had kunnen komen.
Nee foto was z/w in het rad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Weet ook niet of je haar kon kiezen deze week? Lijkt me niet, omdat ze nog niet terug was.
Nee, en punten op Sarah waren ook wegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Weet ook niet of je haar kon kiezen deze week? Lijkt me niet, omdat ze nog niet terug was.
Nee kon idd niet. Dacht nog ff dat er wat nieuwe tijd bij zou komen na die scène met Sarah nadat het duidelijk was dat ze weg zou blijven maar nee. Geen drama, ik heb mijn punten wel al ingezet maar wissel best vaak in de aflevering, lijkt me ook niet meer dan logisch, gezien de verdenking over deze aflevering gaat. Maja.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Met heul veul fantasie is die hartstikke duidelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef Redefine het volgende:
Die olifant is wel erg slecht ter zien.
Als er maar één schildering met een olifant is wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met heul veul fantasie is die hartstikke duidelijk
Twee maten olifant achter elkaar zou duidelijker zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef Redefine het volgende:
Die olifant is wel erg slecht ter zien.
Te obvious iddquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
Soy is hier wel heel bewust aan het kloten.
Dat heeft Soy er als eerste opmerking al ingegooid. Dat ze misschien niet alle dieren hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
Waarom steeds denken dat ze een ander dier gebruiken...
Ja klopt. Maar daarna is er niemand die hem nog tegenspreekt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat heeft Soy er als eerste opmerking al ingegooid. Dat ze misschien niet alle dieren hebben.
Welke fotograven?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
De mol lijkt bij de fotograven te zitten. Die anderen doen het steeds beter.
Die met een f erin.quote:
Enige mogelijke mol aan die andere kant is Froukjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
De mol lijkt bij de fotograven te zitten. Die anderen doen het steeds beter.
Ja. Daar is ook het geld ter verdienen.quote:
Die was vorige week ook aan het kloten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige mogelijke mol aan die andere kant is Froukje
Froukje?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:17 schreef svann het volgende:
Wie is die dame met zonnebril en blauwe blouse?
zij of Sander als mol denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was vorige week ook aan het kloten.
De eerste en laatste niet per se.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:20 schreef monkyyy het volgende:
Moeilijk rebus, je had bijna iedere nodig
Nee, joh, met een beetje logisch nadenken had je 'm, alleen rebus was een gemene die je wel nodig hadquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:20 schreef monkyyy het volgende:
Moeilijk rebus, je had bijna iedere nodig
SWAGGALICIOUSquote:
Intelligentie is soms ver te zoeken bij de kandidaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
Ook al is die foto zo genomen dan kun je de telefoon ook gewoon draaien
Tja, de verticale video generatie weet niet meer hoe je beekden draait. Als het geen story-formaat heeft raakt Soy in paniekquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Oh de foto's kwamen op de zijkant binnen.
Dat maakte het wel lastiger ja. Maar op een gegeven moment ga je je ze toch draaien. Zeker als je ziet hoe ze genomen zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Oh de foto's kwamen op de zijkant binnen.
Anke?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef DaMart het volgende:
Die ene die niet Annick is had een groen petje op, terwijl je Rick hoorde zeggen dat de mol nooit naar huis moet.
Geen selectie criteriumquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Intelligentie is soms ver te zoeken bij de kandidaten.
Ja, die met dat groene petje op.quote:
Daar lijkt het helaas wel op. En dan is het programma ook der laatste jaren nog eens tien minuten langer...quote:
Precies en ruimte voor een derde opdracht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Zonder alle biechten zou het programma 30 minuten duren
Ik dacht o.a Soy, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef jogy het volgende:
Heeft Froukje nog gezegd wie ze verdacht?.
Dat laten ze vrijwel nooit zien bij diegene die eruit gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef jogy het volgende:
Volgens mij Ranomi, Jurre en Nabilquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef jogy het volgende:
Vorige ep wel. Ik kijk het wel ff terugquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat laten ze vrijwel nooit zien bij diegene die eruit gaat.
En ze heeft volgens mij op het sport gala aangegeven vooral lekker op de bank te hebben gezeten omdat ze dat normaal niet kon. En dan ga je hard achteruitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze is verder ook geen duursportster.
Vorig jaar was het ook het Corona-bubbel Hotel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Was dat hotel nou vorig jaar ook? Of was dat België?
Ja, duh, maar ik kan niet kijken en de hele tijd heen en weer zappen. Ik heb gewoon een handicap, lastig als je in het onderwijs zit, ik onthoud moeilijk gezichten. Weet ik net wie wie is in de klas, begint « wie is de mol », dat kan mijn gezichten-geheugen niet aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, duh, maar ik kan niet kijken en de hele tijd heen en weer zappen. Ik heb gewoon een handicap, lastig als je in het onderwijs zit, ik onthoud moeilijk gezichten. Weet ik net wie wie is in de klas, begint « wie is de mol », dat kan mijn gezichten-geheugen niet aan.
Dat was met name Sander.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef svann het volgende:
Een olifant met vooral een brievenbus?
Nabil krijgt een mol-turfje van mij.
Ik wel. Ze had in een interview (voor de start van het seizoen) verklapt dat ze al een deel had teruggezien van de beelden. Kon alleen via Splinter zijn.quote:
Dit snap ik niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wel. Ze had in een interview (voor de start van het seizoen) verklapt dat ze al een deel had teruggezien van de beelden. Kon alleen via Splinter zijn.
Helaas wel alweer die allesbehalve spontane bondjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef jogy het volgende:
Geen geldgezeur, (Nog) geen jokers en andere ongein, ik vind het wel fijn.
Eens maar WIDM kennende: dat lag er te dik bovenop w.m.b. die brievenbus werd door Nabil dacht ik gelijk gezegd "ja doen!", Dat is als mol heerlijk, kun je daarna zeggen dat het idee slecht was en dat Sander de mol isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was met name Sander.
Dat was echt zo raar.
Sws al hoe Sander die afbeelding van een olifant koos, zo onduidelijk.
En dan die brievenbus? Zo onnodig.
Die foto was zoooo onduidelijk.
Net als Soy met zijn kansloze foto's.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens maar WIDM kennende: dat lag er te dik bovenop w.m.b. die brievenbus werd door Nabil dacht ik gelijk gezegd "ja doen!", Dat is als mol heerlijk, kun je daarna zeggen dat het idee slecht was en dat Sander de mol is
Die gene die eruit ging de eerste aflevering en de tweede aflevering zeiquote:Op zondag 15 januari 2023 10:30 schreef bianconeri het volgende:
Je moet inderdaad dan een beetje kijken naar degene die het ondersteunen en het ''mollen'' doordrukken.
Die dikke afvaller ging nog even vertellen voor 5 minuten hoe de opdracht moest. Meid je interesseert me 0,0.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Totaal oninteressant seizoen tot nu toe, veel te sloom met matige opdrachten. Bondjesgelul, biechten en kandidaten die uitleggen wat je in de 20 seconden daarvoor net hebt gezien.
Krijg nog maar weinig echt mee van de groepsdynamiek, misschien nog te vroeg in het spel daarvoor wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:44 schreef GereDathan het volgende:
Geen penningmeester en maar 2 opdrachten per aflevering. Wel een paar aardige kandidaten en opdrachten gaan ook wel. Maar loop ook nog niet erg warm, valt allemaal wat tegen helaas.
Het was voor Sarah een 100% onmogelijke opdracht. Al zou ze 100% gehaald hebben (en heb al veel respect voor 90%!) dan nog was het onmogelijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Gemixte meningen lees ik in het topic. Ik vind de opdrachten leuk tot nu toe. Niet zo godsonmogelijk dat het zonder Mol ook wel mislukt. Ook is het voor mijn gevoel heel vaak "alles of niets" bij WIDM, maar tot nu toe alleen maar opdrachten gehad waar je ook delen kon winnen. Bevalt me allemaal wel.
Ik vind het een groot gemis. Er werd nog wel eens wat uitgehaald met het fysieke geld, zowel vanuit de productie als kandidaten/Mol. Het gaf ook een goed beeld hoe de verhoudingen in de groep lagen.quote:Blijf ook nog steeds erge fan van het feit dat er geen fysiek geld meer is.
Niks nieuws onder de zon. Is bij Expeditie Robinson ook. Het gewauwel over de opdracht duurt vaak langer dan de opdracht.quote:Alleen het biechten tussendoor is wel aardig langdradig geworden, want dat betreft was 3 opdrachten prima.
Dat ze 90% gehaald heeft laat toch juist zien dat het géén onmogelijk opdracht was? Dat het niet genoeg was is een heel ander verhaal en niet relevant bij de discussie mogelijk/onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:49 schreef GereDathan het volgende:
Het was voor Sarah een 100% onmogelijke opdracht. Al zou ze 100% gehaald hebben (en heb al veel respect voor 90%!) dan nog was het onmogelijk.
Ik vond dat het veel en veel groter werd gemaakt dan het was. Hele stemmingen, discussies en wat niet al om een taak die uiteindelijk niet meer behelst dan het bewaren van wat stukjes papier. Dingen uithalen zoals het fysieke geld uit een trein flikkeren zoals Anne-Marie ooit deed kan natuurlijk nog steeds, want er ligt nu gewoon een envelop waarop een bedrag genoteerd staat in plaats van een biljet dat tot het einde bewaard wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:49 schreef GereDathan het volgende:
Ik vind het een groot gemis. Er werd nog wel eens wat uitgehaald met het fysieke geld, zowel vanuit de productie als kandidaten/Mol. Het gaf ook een goed beeld hoe de verhoudingen in de groep lagen.
De opdracht van Sarah was onmogelijk, zelfs als ze 100% had gehaald dan nog was de kans zeer klein dat de groep 3000 zou pakken. 3000 was de max, die kans is zo klein dat het voor mij als onmogelijk geldt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ze 90% gehaald heeft laat toch juist zien dat het géén onmogelijk opdracht was? Dat het niet genoeg was is een heel ander verhaal en niet relevant bij de discussie mogelijk/onmogelijk.
Daarbij nogal selectief om deze "sidemissie" eruit te pikken om te beargumenteren dat de opdrachten echt wel heel onmogelijk zijn.
Je krijgt een zinloos gewauwel over bondjes en 3x uitleggen van een simpele opdracht voor terug. Ik vond het fysiek geven van geld echt onderdeel van de opdracht.quote:Ik vond dat het veel en veel groter werd gemaakt dan het was. Hele stemmingen, discussies en wat niet al om een taak die uiteindelijk niet meer behelst dan het bewaren van wat stukjes papier. Dingen uithalen zoals het fysieke geld uit een trein flikkeren zoals Anne-Marie ooit deed kan natuurlijk nog steeds, want er ligt nu gewoon een envelop waarop een bedrag genoteerd staat in plaats van een biljet dat tot het einde bewaard wordt.
Nogmaals, het was absoluut geen onmogelijke opdracht. Dat ze bijna dat hele ding heeft uitgespeeld bewijst dat wel. Als het een onmogelijke opdracht was geweest, had ze wel blijven hangen op 20% ofzo. Het feit dat de door Sarah bereikte prestatie niet voldoende was om erin te blijven is een heel andere discussie. Tevens wat @DombohetOlifantje1 zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:49 schreef GereDathan het volgende:
De opdracht van Sarah was onmogelijk, zelfs als ze 100% had gehaald dan nog was de kans zeer klein dat de groep 3000 zou pakken. 3000 was de max, die kans is zo klein dat het voor mij als onmogelijk geldt.
Ik heb nergens en nooit beargumenteerd dat opdrachten heel onmogelijk zijn. Jij roept dat we dit jaar geen "godsonmogelijke" opdrachten hebben en ik geef je een voorbeeld van een onmogelijke opdracht. Niet meer, niet minder.
Ach, dat was er toch al. Maar dat vind ik inderdaad ook vrij zinloos ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:49 schreef GereDathan het volgende:
Je krijgt een zinloos gewauwel over bondjes en 3x uitleggen van een simpele opdracht voor terug. Ik vond het fysiek geven van geld echt onderdeel van de opdracht.
Bij de opdracht met het koor vorige week waren er enveloppen waar een papier in zat waarop het bedrag genoteerd stond, dus ik neem aan dat als er bedragen gevonden moeten worden of iets dergelijks het altijd zo gaat in de komende afleveringen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:49 schreef GereDathan het volgende:
Die envelop heb ik niet gezien, geen idee of dat dus zo is.
Het feit dat ze met 100% score nog steeds een 50% van de groep nodig had maakte het onmogelijk voor haar. De groep pakte amper 1300 euro, minder dan de helft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nogmaals, het was absoluut geen onmogelijke opdracht. Dat ze bijna dat hele ding heeft uitgespeeld bewijst dat wel. Als het een onmogelijke opdracht was geweest, had ze wel blijven hangen op 20% ofzo. Het feit dat de door Sarah bereikte prestatie niet voldoende was om erin te blijven is een heel andere discussie. Tevens wat @:DombohetOlifantje1 zegt.
[..]
Eh, dat was onderdeel van een specifieke opdracht? En dat is als sinds het eerste seizoen het geval. Lang niet alle opdrachten wordt geld in enveloppen gevonden, dat is meer uitzondering dan regel. Bijvoorbeeld de opdracht van zaterdag, daar moesten kogels in een koker waar bedragen op stonden.quote:Bij de opdracht met het koor vorige week waren er enveloppen waar een papier in zat waarop het bedrag genoteerd stond, dus ik neem aan dat als er bedragen gevonden moeten worden of iets dergelijks het altijd zo gaat in de komende afleveringen.
Echt onzin dat het onmogelijk is. Als ze niet een kwartier blind hadden rond gerend opzoek naar die brancard had dat het verschil kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het feit dat ze met 100% score nog steeds een 50% van de groep nodig had maakte het onmogelijk voor haar. De groep pakte amper 1300 euro, minder dan de helft.
Het was een zinloos zoethoudertje, ze zou nooit teruggekomen zijn.
[..]
Eh, dat was onderdeel van een specifieke opdracht? En dat is als sinds het eerste seizoen het geval. Lang niet alle opdrachten wordt geld in enveloppen gevonden, dat is meer uitzondering dan regel. Bijvoorbeeld de opdracht van zaterdag, daar moesten kogels in een koker waar bedragen op stonden.
Neuh, als ze minder vaak drones en schokken had los gelaten over de groep hadden ze makkelijk meer dan 1500 euro kunnen pakken, als ze dan op 90% was geëindigd was ze gewoon binnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het feit dat ze met 100% score nog steeds een 50% van de groep nodig had maakte het onmogelijk voor haar. De groep pakte amper 1300 euro, minder dan de helft.
Het was een zinloos zoethoudertje, ze zou nooit teruggekomen zijn.
[..]
Eh, dat was onderdeel van een specifieke opdracht? En dat is als sinds het eerste seizoen het geval. Lang niet alle opdrachten wordt geld in enveloppen gevonden, dat is meer uitzondering dan regel. Bijvoorbeeld de opdracht van zaterdag, daar moesten kogels in een koker waar bedragen op stonden.
En als de groep had besloten om toch eerst de koker met 1500 euro te vullen waren ze er nog sneller geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuh, als ze minder vaak drones en schokken had los gelaten over de groep hadden ze makkelijk meer dan 1500 euro kunnen pakken, als ze dan op 90% was geëindigd was ze gewoon binnen.
Ja, dat was onderdeel van de opdracht voor de groep. En mede daardoor totaal onhaalbaar voor de groep én onhaalbaar voor Sarah. Zeker binnen 45 minuten, wat sowieso altijd belachelijk korte tijden zijn in opdrachten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuh, als ze minder vaak drones en schokken had los gelaten over de groep hadden ze makkelijk meer dan 1500 euro kunnen pakken, als ze dan op 90% was geëindigd was ze gewoon binnen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:57 schreef GereDathan het volgende:
Er moet helemaal geen optie zijn om terug te komen. Rood scherm = rood scherm = naar huis.
Test en executie klinkt ook beterquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:32 schreef Redefine het volgende:
Nu werd wel weer jokers genoemd. Stuk beter dan dat suffe troeven van de laatste paar seizoenen.
Ik ben geen proleet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom kijkt user @:coco eigenlijk niet mee
Dit is uitlokking.quote:
Leuk voor zequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat met die knoppen is gestolen van FF VII
Voor wie?quote:
FF VII?quote:
Dat is niet zinvol idd.quote:
Final fantasy 7quote:
Ik wacht nog steeds op het addertje onder het duinzand.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef Legoblokje het volgende:
Ik volg er weer helemaal niets van...
Weet ik, ik beantwoorde de vraag.quote:
En ook wel weer typisch voor nepmol Soy om dat te zeggen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik, ik beantwoorde de vraag.
Dit is te makkelijk zo inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het addertje onder het duinzand.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Die met die rode jas is uiterst verdacht
ze wordt verdacht gemaakt dus geen mol. In de laatste uitzending zie je hoe de mol terwijl niemand het ziet een paar knoppen indruktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Die met die rode jas is uiterst verdacht
Dat er een motor uitvalt en niet op tijd terug is en alle combi's met hem/haar niet tellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
Ik wacht nog steeds op het addertje onder het duinzand.
Straks zal Rik wel zeggen dat er nauwelijks geld in de pot is gekomen want blablaquote:
De orginele of de remake?quote:
Ik ga wel balen als zij het alsnog blijkt te zijn, dan had ik het voor de 3e keer op rij vanaf het begin goed gehad als ik niet op Daniël was overgestaptquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:39 schreef Redefine het volgende:
Annick loopt weer te kloten. Je verwacht het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |