abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2023 @ 10:22:43 #226
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207567561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 22:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat was met name Sander.

Dat was echt zo raar.
Sws al hoe Sander die afbeelding van een olifant koos, zo onduidelijk.
En dan die brievenbus? Zo onnodig.

Die foto was zoooo onduidelijk.
Eens maar WIDM kennende: dat lag er te dik bovenop w.m.b. die brievenbus werd door Nabil dacht ik gelijk gezegd "ja doen!", Dat is als mol heerlijk, kun je daarna zeggen dat het idee slecht was en dat Sander de mol is
pi_207567677
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 10:22 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Eens maar WIDM kennende: dat lag er te dik bovenop w.m.b. die brievenbus werd door Nabil dacht ik gelijk gezegd "ja doen!", Dat is als mol heerlijk, kun je daarna zeggen dat het idee slecht was en dat Sander de mol is
Net als Soy met zijn kansloze foto's.
Dat is heel erg mollen, dus hij is de mol niet _O-
(Is overigens geen klacht naar het programma, want als hij wel de mol zou zijn dan is het geen reet aan).

Je moet inderdaad dan een beetje kijken naar degene die het ondersteunen en het ''mollen'' doordrukken.
  Redactie Sport zondag 15 januari 2023 @ 18:51:54 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207575419
Ellie kent Gijs Staverman en Paul Rabbering niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 januari 2023 @ 11:13:46 #229
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207582499
Wie ligt er nu uit? En is dat zeker? Of krijgen ze nog een opdracht op het vliegveld? of thuis? Of tijdens de finale?
  maandag 16 januari 2023 @ 11:15:01 #230
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207582526
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 10:30 schreef bianconeri het volgende:

Je moet inderdaad dan een beetje kijken naar degene die het ondersteunen en het ''mollen'' doordrukken.
Die gene die eruit ging de eerste aflevering en de tweede aflevering zei

'maar 1500 euro moet toch wel lukken' snapt dus nog steeds niet waar het spel over gaat. _O-
  maandag 16 januari 2023 @ 11:19:51 #231
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207582573
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 10:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Totaal oninteressant seizoen tot nu toe, veel te sloom met matige opdrachten. Bondjesgelul, biechten en kandidaten die uitleggen wat je in de 20 seconden daarvoor net hebt gezien.
Die dikke afvaller ging nog even vertellen voor 5 minuten hoe de opdracht moest. Meid je interesseert me 0,0.
  maandag 16 januari 2023 @ 18:52:42 #232
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207588733
Iemand nog een idee over de titel van aflevering 2? (kunstgreep) 🤔
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_207590787
Geen penningmeester en maar 2 opdrachten per aflevering. Wel een paar aardige kandidaten en opdrachten gaan ook wel. Maar loop ook nog niet erg warm, valt allemaal wat tegen helaas.
  maandag 16 januari 2023 @ 20:57:56 #234
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207591014
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:44 schreef GereDathan het volgende:
Geen penningmeester en maar 2 opdrachten per aflevering. Wel een paar aardige kandidaten en opdrachten gaan ook wel. Maar loop ook nog niet erg warm, valt allemaal wat tegen helaas.
Krijg nog maar weinig echt mee van de groepsdynamiek, misschien nog te vroeg in het spel daarvoor wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207591206
Gemixte meningen lees ik in het topic. Ik vind de opdrachten leuk tot nu toe. Niet zo godsonmogelijk dat het zonder Mol ook wel mislukt. Ook is het voor mijn gevoel heel vaak "alles of niets" bij WIDM, maar tot nu toe alleen maar opdrachten gehad waar je ook delen kon winnen. Bevalt me allemaal wel.
Blijf ook nog steeds erge fan van het feit dat er geen fysiek geld meer is.

Alleen het biechten tussendoor is wel aardig langdradig geworden, want dat betreft was 3 opdrachten prima.
pi_207591610
Gewoon Splinter Chabot spotten bij de huizen van de acht overgebleven kandidaten en dan weet je wie er gaat uitvallen :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207594654
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Gemixte meningen lees ik in het topic. Ik vind de opdrachten leuk tot nu toe. Niet zo godsonmogelijk dat het zonder Mol ook wel mislukt. Ook is het voor mijn gevoel heel vaak "alles of niets" bij WIDM, maar tot nu toe alleen maar opdrachten gehad waar je ook delen kon winnen. Bevalt me allemaal wel.
Het was voor Sarah een 100% onmogelijke opdracht. Al zou ze 100% gehaald hebben (en heb al veel respect voor 90%!) dan nog was het onmogelijk.

quote:
Blijf ook nog steeds erge fan van het feit dat er geen fysiek geld meer is.
Ik vind het een groot gemis. Er werd nog wel eens wat uitgehaald met het fysieke geld, zowel vanuit de productie als kandidaten/Mol. Het gaf ook een goed beeld hoe de verhoudingen in de groep lagen.

quote:
Alleen het biechten tussendoor is wel aardig langdradig geworden, want dat betreft was 3 opdrachten prima.
Niks nieuws onder de zon. Is bij Expeditie Robinson ook. Het gewauwel over de opdracht duurt vaak langer dan de opdracht.
pi_207595914
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 08:49 schreef GereDathan het volgende:
Het was voor Sarah een 100% onmogelijke opdracht. Al zou ze 100% gehaald hebben (en heb al veel respect voor 90%!) dan nog was het onmogelijk.

Dat ze 90% gehaald heeft laat toch juist zien dat het géén onmogelijk opdracht was? Dat het niet genoeg was is een heel ander verhaal en niet relevant bij de discussie mogelijk/onmogelijk.
Daarbij nogal selectief om deze "sidemissie" eruit te pikken om te beargumenteren dat de opdrachten echt wel heel onmogelijk zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 08:49 schreef GereDathan het volgende:
Ik vind het een groot gemis. Er werd nog wel eens wat uitgehaald met het fysieke geld, zowel vanuit de productie als kandidaten/Mol. Het gaf ook een goed beeld hoe de verhoudingen in de groep lagen.
Ik vond dat het veel en veel groter werd gemaakt dan het was. Hele stemmingen, discussies en wat niet al om een taak die uiteindelijk niet meer behelst dan het bewaren van wat stukjes papier. Dingen uithalen zoals het fysieke geld uit een trein flikkeren zoals Anne-Marie ooit deed kan natuurlijk nog steeds, want er ligt nu gewoon een envelop waarop een bedrag genoteerd staat in plaats van een biljet dat tot het einde bewaard wordt.
pi_207596448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dat ze 90% gehaald heeft laat toch juist zien dat het géén onmogelijk opdracht was? Dat het niet genoeg was is een heel ander verhaal en niet relevant bij de discussie mogelijk/onmogelijk.
Daarbij nogal selectief om deze "sidemissie" eruit te pikken om te beargumenteren dat de opdrachten echt wel heel onmogelijk zijn.
De opdracht van Sarah was onmogelijk, zelfs als ze 100% had gehaald dan nog was de kans zeer klein dat de groep 3000 zou pakken. 3000 was de max, die kans is zo klein dat het voor mij als onmogelijk geldt.

Ik heb nergens en nooit beargumenteerd dat opdrachten heel onmogelijk zijn. Jij roept dat we dit jaar geen "godsonmogelijke" opdrachten hebben en ik geef je een voorbeeld van een onmogelijke opdracht. Niet meer, niet minder.

Vond het een beetje een slecht zoethoudertje om eerlijk te zijn, Sarah ging eruit en als teaser zag je dat ze een kans had om erin te blijven. Maar die kans was in werkelijkheid 0. Vond het eigenlijk zelfs een beetje onbeschoft richting Sarah als ik erover nadenk. Als je een kans geeft moet je wel een echte kans krijgen (zoals bij de Belgische wel het geval is).

quote:
Ik vond dat het veel en veel groter werd gemaakt dan het was. Hele stemmingen, discussies en wat niet al om een taak die uiteindelijk niet meer behelst dan het bewaren van wat stukjes papier. Dingen uithalen zoals het fysieke geld uit een trein flikkeren zoals Anne-Marie ooit deed kan natuurlijk nog steeds, want er ligt nu gewoon een envelop waarop een bedrag genoteerd staat in plaats van een biljet dat tot het einde bewaard wordt.
Je krijgt een zinloos gewauwel over bondjes en 3x uitleggen van een simpele opdracht voor terug. Ik vond het fysiek geven van geld echt onderdeel van de opdracht.

Die envelop heb ik niet gezien, geen idee of dat dus zo is.
pi_207596619
Het is natuurlijk ongekende bullshit dat de missie van Sarah bestempeld wordt als kansloos. Dit was meer dan haalbaar, alleen al het feit dat men een kwartier hebben lopen dwalen naar die derde brancard was genoeg geweest. Om nog maar te zwijgen als Sarah wat minder haar best gedaan had en gestopt was bij 70%, en dus minder schokken had veroorzaakt.
pi_207597403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:49 schreef GereDathan het volgende:
De opdracht van Sarah was onmogelijk, zelfs als ze 100% had gehaald dan nog was de kans zeer klein dat de groep 3000 zou pakken. 3000 was de max, die kans is zo klein dat het voor mij als onmogelijk geldt.

Ik heb nergens en nooit beargumenteerd dat opdrachten heel onmogelijk zijn. Jij roept dat we dit jaar geen "godsonmogelijke" opdrachten hebben en ik geef je een voorbeeld van een onmogelijke opdracht. Niet meer, niet minder.
Nogmaals, het was absoluut geen onmogelijke opdracht. Dat ze bijna dat hele ding heeft uitgespeeld bewijst dat wel. Als het een onmogelijke opdracht was geweest, had ze wel blijven hangen op 20% ofzo. Het feit dat de door Sarah bereikte prestatie niet voldoende was om erin te blijven is een heel andere discussie. Tevens wat @DombohetOlifantje1 zegt.

Met onmogelijke opdrachten bedoel ik bijvoorbeeld het schieten van die ballen vorig seizoen. Daar is de geluksfactor om raak te schieten zo enorm groot, dat het al dan niet aanwezig zijn van een Mol volgens mij geen enkel verschil maakt. Dat vind ik helemaal geen leuke opdrachten en voor mijn gevoel zijn dat soort opdrachten altijd in de meerderheid. Dit seizoen vind ik de opdrachten wel leuk, er is echt gemol nodig om ze te laten mislukken.
quote:
Je krijgt een zinloos gewauwel over bondjes en 3x uitleggen van een simpele opdracht voor terug. Ik vond het fysiek geven van geld echt onderdeel van de opdracht.
Ach, dat was er toch al. Maar dat vind ik inderdaad ook vrij zinloos ja.
quote:
Die envelop heb ik niet gezien, geen idee of dat dus zo is.
Bij de opdracht met het koor vorige week waren er enveloppen waar een papier in zat waarop het bedrag genoteerd stond, dus ik neem aan dat als er bedragen gevonden moeten worden of iets dergelijks het altijd zo gaat in de komende afleveringen.
pi_207597924
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Nogmaals, het was absoluut geen onmogelijke opdracht. Dat ze bijna dat hele ding heeft uitgespeeld bewijst dat wel. Als het een onmogelijke opdracht was geweest, had ze wel blijven hangen op 20% ofzo. Het feit dat de door Sarah bereikte prestatie niet voldoende was om erin te blijven is een heel andere discussie. Tevens wat @:DombohetOlifantje1 zegt.
[..]
Het feit dat ze met 100% score nog steeds een 50% van de groep nodig had maakte het onmogelijk voor haar. De groep pakte amper 1300 euro, minder dan de helft.

Het was een zinloos zoethoudertje, ze zou nooit teruggekomen zijn.

quote:
Bij de opdracht met het koor vorige week waren er enveloppen waar een papier in zat waarop het bedrag genoteerd stond, dus ik neem aan dat als er bedragen gevonden moeten worden of iets dergelijks het altijd zo gaat in de komende afleveringen.
Eh, dat was onderdeel van een specifieke opdracht? En dat is als sinds het eerste seizoen het geval. Lang niet alle opdrachten wordt geld in enveloppen gevonden, dat is meer uitzondering dan regel. Bijvoorbeeld de opdracht van zaterdag, daar moesten kogels in een koker waar bedragen op stonden.
pi_207597988
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 13:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het feit dat ze met 100% score nog steeds een 50% van de groep nodig had maakte het onmogelijk voor haar. De groep pakte amper 1300 euro, minder dan de helft.

[..]
Eh, dat was onderdeel van een specifieke opdracht? En dat is als sinds het eerste seizoen het geval. Lang niet alle opdrachten wordt geld in enveloppen gevonden, dat is meer uitzondering dan regel. Bijvoorbeeld de opdracht van zaterdag, daar moesten kogels in een koker waar bedragen op stonden.
Echt onzin dat het onmogelijk is. Als ze niet een kwartier blind hadden rond gerend opzoek naar die brancard had dat het verschil kunnen zijn.

Verder moet het ook niet te makkelijk zijn om terug te komen, zeker met de extra info die je met het rode scherm hebt.

Dit had gewoon de perfecte balans, en verre van onmogelijk.
pi_207598555
Er moet helemaal geen optie zijn om terug te komen. Rood scherm = rood scherm = naar huis.
  woensdag 18 januari 2023 @ 18:38:59 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207615398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 13:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]

[..]
Neuh, als ze minder vaak drones en schokken had los gelaten over de groep hadden ze makkelijk meer dan 1500 euro kunnen pakken, als ze dan op 90% was geëindigd was ze gewoon binnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 18 januari 2023 @ 19:10:50 #246
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_207615968
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2023 18:38 schreef jogy het volgende:

[..]
Neuh, als ze minder vaak drones en schokken had los gelaten over de groep hadden ze makkelijk meer dan 1500 euro kunnen pakken, als ze dan op 90% was geëindigd was ze gewoon binnen.
En als de groep had besloten om toch eerst de koker met 1500 euro te vullen waren ze er nog sneller geweest.
De koker was even hoog als die andere maar liep sneller op. Ik weet alleen even niet meer of ze daarvoor meer moesten klimmen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_207623069
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2023 18:38 schreef jogy het volgende:

[..]
Ja, dat was onderdeel van de opdracht voor de groep. En mede daardoor totaal onhaalbaar voor de groep én onhaalbaar voor Sarah. Zeker binnen 45 minuten, wat sowieso altijd belachelijk korte tijden zijn in opdrachten.
pi_207624380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 13:57 schreef GereDathan het volgende:
Er moet helemaal geen optie zijn om terug te komen. Rood scherm = rood scherm = naar huis.
pi_207658859
Hapjes check, drankjes check, 1 van de 2 programma's op de reguliere tv waar ik nog echt naar kijk :D

(het andere is Heel Holland Bakt)

:Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207659539
Ik bedenk mij net dat ik de aflevering van vorige week nog niet eens gezien heb. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')