Ik dacht o.a Soy, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef jogy het volgende:
Heeft Froukje nog gezegd wie ze verdacht?.
Dat laten ze vrijwel nooit zien bij diegene die eruit gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef jogy het volgende:
Volgens mij Ranomi, Jurre en Nabilquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef jogy het volgende:
Vorige ep wel. Ik kijk het wel ff terugquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat laten ze vrijwel nooit zien bij diegene die eruit gaat.
En ze heeft volgens mij op het sport gala aangegeven vooral lekker op de bank te hebben gezeten omdat ze dat normaal niet kon. En dan ga je hard achteruitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze is verder ook geen duursportster.
Vorig jaar was het ook het Corona-bubbel Hotel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Was dat hotel nou vorig jaar ook? Of was dat België?
Ja, duh, maar ik kan niet kijken en de hele tijd heen en weer zappen. Ik heb gewoon een handicap, lastig als je in het onderwijs zit, ik onthoud moeilijk gezichten. Weet ik net wie wie is in de klas, begint « wie is de mol », dat kan mijn gezichten-geheugen niet aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, duh, maar ik kan niet kijken en de hele tijd heen en weer zappen. Ik heb gewoon een handicap, lastig als je in het onderwijs zit, ik onthoud moeilijk gezichten. Weet ik net wie wie is in de klas, begint « wie is de mol », dat kan mijn gezichten-geheugen niet aan.
Dat was met name Sander.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef svann het volgende:
Een olifant met vooral een brievenbus?
Nabil krijgt een mol-turfje van mij.
Ik wel. Ze had in een interview (voor de start van het seizoen) verklapt dat ze al een deel had teruggezien van de beelden. Kon alleen via Splinter zijn.quote:
Dit snap ik niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wel. Ze had in een interview (voor de start van het seizoen) verklapt dat ze al een deel had teruggezien van de beelden. Kon alleen via Splinter zijn.
Helaas wel alweer die allesbehalve spontane bondjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef jogy het volgende:
Geen geldgezeur, (Nog) geen jokers en andere ongein, ik vind het wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |