quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik vrees met grote vrees dat Sarah weer terug komt
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef Redefine het volgende:
Annick is echt heel vervelendOf de mol
Ja. Lekker vertrouwen kweken bij je medekandidaten. Daarom is zo'n variant ook zo matig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als mol doe je natuurlijk hier je best. Geld uit de pot en mogelijk een kandidaat terug.
Zullen we massaal antwoorden waarom we dat vindenquote:
De opzet was inderdaad wel tof. De eventuele uitkomst dan weer niet. Maar gelukkig gebeurde het niet. Ondanks dat Sarah wel terug had mogen komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Ik vind dat ze hoe het nu hebben gedaan (afvaller heeft alleen invloed op wat met de huidige opdracht wordt verdiend) een stuk beter dan direct geld uit de pot halen.
Klopt, veel mensen in onze pools hebben niets ingezet omdat het dit jaar blijkbaar maar tot de start van de aflevering kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef jogy het volgende:
Godverdegodver ik kan mijn keuze niet meer wijzigen!
Vorige aflevering niet hoor. Zal wel komen door Sarah die eventueel terug had kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, veel mensen in onze pools hebben niets ingezet omdat het dit jaar blijkbaar maar tot de start van de aflevering kan.
Daar had ze zelf dan wel invloed opquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
Sarah dus genaaid omdat de kandidaten niet eens 1500 euro hebben gehaald.
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
O god, nee, bondjes.
Van mij mogen ze namen er onder zetten, dit is dus niet Annick. Wie dan wel?
Te vaak sperma van zijn buik geveegd met die sok na het fappen.quote:
ieuwquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Te vaak sperma van zijn buik geveegd met die sok na het fappen.
Dat trekt er in.
Eigen ervaring?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Te vaak sperma van zijn buik geveegd met die sok na het fappen.
Dat trekt er in.
Wel pijnlijk voor Anke. Zit maar 16 jaar tussenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
O god, nee, bondjes.
Van mij mogen ze namen er onder zetten, dit is dus niet Annick. Wie dan wel?
Ze is verder ook geen duursportster.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Remco het volgende:
Ranomi heeft nu niet echt afgetraind, ook gezien hoe ze laatst op het sportgala stond. Dus die slechte conditie lijkt mij niet gespeeld
Dat zou kunnen inderdaad. Weet ook niet of je haar kon kiezen deze week? Lijkt me niet, omdat ze nog niet terug was.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Vorige aflevering niet hoor. Zal wel komen door Sarah die eventueel terug had kunnen komen.
Nee foto was z/w in het rad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Weet ook niet of je haar kon kiezen deze week? Lijkt me niet, omdat ze nog niet terug was.
Nee, en punten op Sarah waren ook wegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Weet ook niet of je haar kon kiezen deze week? Lijkt me niet, omdat ze nog niet terug was.
Nee kon idd niet. Dacht nog ff dat er wat nieuwe tijd bij zou komen na die scène met Sarah nadat het duidelijk was dat ze weg zou blijven maar nee. Geen drama, ik heb mijn punten wel al ingezet maar wissel best vaak in de aflevering, lijkt me ook niet meer dan logisch, gezien de verdenking over deze aflevering gaat. Maja.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |