SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Nou het staat gewoon letterlijk op de verpakkingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, die mensen hebben hun prioriteiten verkeerd liggen. Ergens anders kopen dus.
Waarom ga je dan ook je rug stofzuigenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn rug vond stofzuigen niet fijn.
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook je rug stofzuigen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook je rug stofzuigen
zolang ik het niet hoef te eten...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze bekijken het maar met die vegan zooi.
Pijn in je rug?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, alles is weer netjes. Straks nog met de oppervlakkenreiniger in de weer.
Nee dat ik schoonmaakspul heb waar eco op staat. Is toch ook hip tegenwoordig?quote:
Ik wil gewoon appeltaart met roomboter en slagroom uit een koe.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zolang ik het niet hoef te eten...
Dat doe ik altijd voor het stofzuigen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks nog met de oppervlakkenreiniger in de weer.
Ik denk het wel, maar wat betekent eco nou eigenlijk? Misschien ook een soort reclame -term?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat ik schoonmaakspul heb waar eco op staat. Is toch ook hip tegenwoordig?
En koequote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon appeltaart met roomboter en slagroom uit een koe.
Ja weet niet, voor mij net zo weinig als vegan enz.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar wat betekent eco nou eigenlijk? Misschien ook een soort reclame -term?
Ik zuig eerst stof wegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd voor het stofzuigen.
gewoon helemaal geen make-up gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen vinden het ook belangrijk dat er geen proefdieren in het spel zijn m.b.t. make up / toiletartikelen
Doorgaans eet je die ook niet op.
Ik gebruik maar paar keer per jaar make-up volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon helemaal geen make-up gebruiken
Nou ja, vegan is nog wel te duidenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet, voor mij net zo weinig als vegan enz.
Misschien is die roze pasta wel hartstikke lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zolang ik het niet hoef te eten...
Oke is goedquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon helemaal geen make-up gebruiken
Zit het ook in bio-afbreekbaar plastic of dat dan weer niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het staat gewoon letterlijk op de verpakking
[ afbeelding ]
Uhmmm ja nou.. als jij het nou ook besteld.. kan je het uitproberen voor ons.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die roze pasta wel hartstikke lekker
Ik ben gewoon lelijk en oud. Maar pukkels heb ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef Ama het volgende:
Ik geef er ook gewoon steeds minder om. Dan zien mensen maar dat ik pukkels heb. Boehoe nou wat erg.
Meestal wordt het met plamuur ook niet echt beterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef Ama het volgende:
Ik geef er ook gewoon steeds minder om. Dan zien mensen maar dat ik pukkels heb. Boehoe nou wat erg.
Maar dan ben ik een proefdier en is het niet meer vegan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmmm ja nou.. als jij het nou ook besteld.. kan je het uitproberen voor ons.
Je kan bij mij heel goed zien als het weer de tijd is van de maand/2 maanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar pukkels heb ik eigenlijk niet.
Ja, maar het is in elk geval niet animal crueltyquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben ik een proefdier en is het niet meer vegan?
Ja maar bij jou maakt het niet uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben ik een proefdier en is het niet meer vegan?
Waarom die Amerikaanse termen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is in elk geval niet animal crueltytenzij je jezelf identificeert met een dier
Een mens is ook gewoon een dier hoor, ook al zeggen we zelf van nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is in elk geval niet animal crueltytenzij je jezelf identificeert met een dier
Ja weet niet goed hoe ik mijn ribbenkast droog kan houden en zit met een hechtpleister die ik niet nat mag maken.quote:
Omdat dat totally awesome is zodat je kunt shinen met je international skills en zulksquote:
Ja, weet ik veelquote:
Nou jippie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeer koude lucht in het oosten, -24C overdag in Rusland, als de wind iets draait komen er weer enorm koude dagen.
OEH, schaatsenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeer koude lucht in het oosten, -24C overdag in Rusland (Moskou), als de wind iets draait komen er weer enorm koude dagen.
Totally insane die Engelse termen die zo out of the blue in een zin worden gepleurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat totally awesome is zodat je kunt shinen met je international skills en zulks
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeer koude lucht in het oosten, -24C overdag in Rusland (Moskou), als de wind iets draait komen er weer enorm koude dagen.
Is de winterstop voorbij?quote:
Ik dat vooral hun ego's gekrenkt zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Den Haag - Na bijna twee maanden 'pollerstilte' is vanmiddag voor de tweede keer in één etmaal een auto op de poller op de Escamplaan gebotst.
Om even voor twee uur botste een auto (volgens onze telling nummer 56) op de poller.
Deze keer botste de auto op de poller vanaf de richting Dedemsvaartweg in de richting van de Leyweg. Een inzittende is door het ambulancepersoneel verzorgd en is daarna naar het ziekenhuis vervoerd.
Een bergingsbedrijf heeft de auto afgevoerd.
Terwijl de hulpdiensten bezig waren met de afhandeling van het incident, waren er meerdere automobilisten die toch nog de borden negeerden en over de busbaan, in de richting van de poller reden.
maar hopen niet te erg gewond
Dit is voor overjarige vrouwen in een iets te strakke legging met panterprint.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat totally awesome is zodat je kunt shinen met je international skills en zulks
voor jongeren net zo hoor..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is voor overjarige vrouwen in een iets te strakke legging met panterprint.
Beenbroekje
panter-opdruk
Stop de tijd.
misschien even wennen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef mschol het volgende:
ik heb net wat kastjes her ingedeeld in de keuken..
weet alleen niet of ik er tevreden mee ben
Foto?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef mschol het volgende:
ik heb net wat kastjes her ingedeeld in de keuken..
weet alleen niet of ik er tevreden mee ben
vorige indeling iig ook niet...
mja, gewoon niet weten waar handig is wat op te bergen in de keukenquote:
quote:
Er is zelfs een reeks voor: LIF / Perfect georganiseerde kasten #3quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, gewoon niet weten waar handig is wat op te bergen in de keuken
Ik ken ook van die nerdjes (op werk ook) die dan altijd maar Engels praten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
voor jongeren net zo hoor..
mijn nichtje (tiener) gebruikt ook te pas en te onpas engelse termen
Heeft die poller niet een eigen twitteraccount inmiddels?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is een beetje een dingetje voor mensen in Den Haag denk ik.
die heb ik wel eens voorbij zien komen.. daar durf ik echt niet te postenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er is zelfs een reeks voor: LIF / Perfect georganiseerde kasten #3
Geen idee. Maar als ik er naast zou wonen zou ik er een webcam opzetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die poller niet een eigen twitteraccount inmiddels?
Lurken kan altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik wel eens voorbij zien komen.. daar durf ik echt niet te posten
Lijkt een beetje op die 8foot6 brug in 'Muricaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik er naast zou wonen zou ik er een webcam opzetten.
Is dat die dreads meneer met dat toffe busje?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Karzai het volgende:
Visite is weer vertrokken, hij heeft een leuke baan gekregen in het muiderslot
inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat die dreads meneer met dat toffe busje?
ohh als wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Karzai het volgende:
Visite is weer vertrokken, hij heeft een leuke baan gekregen in het muiderslot
Die Penske maakt wel heel veel reclame hierquote:
Moeders heeft nu een dikke bos hout voor de deur?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
Geen burrito's vanavond, kreeg een bakje bami mee in ruil voor het hout van mijn moeder
Die komt de winter wel doorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeders heeft nu een dikke bos hout voor de deur?
Genereus van jequote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef Karzai het volgende:
Busje staat nog even in de opslag, hij mag voorlopig even mijn auto lenen voor een bepaald bedrag
Hier niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, het raam en de kozijnen zijn bijna schoon
quote:
Als je ruimte over hebt in de keuken of een kamer over zo'n Amerikaanse koelkast van 5 bij 3 meter neerzetten, gezellig vind ik dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef mschol het volgende:
zo, picnic is grotendeels ook weer opgeborgen, nu alleen bedenken waar ik de voorraad flessen ga laten... ben erg geneigd ze in de berging te gooien als voorraad, maar tegelijkertijd is dat onhandig voor even snel een fles pakken...
Fles be like: uitsloverquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien nog even stofzuigen beneden
Als ik nog zin heb
14.248 stapjes getrippeld nu
LTVDK be like: amateur
De eerste ja. Zit nu in de lounge gin tonic te tanken voor de volgende vlucht.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
De eerste ja. Zit nu in de lounge gin tonic te tanken voor de volgende vlucht.
Ging jij nou ook mee naar Kristiansand of was dat nog niet bekend?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond de WIDM opwarming voor De Mol.
heb je er ee pricealert op gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Dekbedovertrek bij Hema weer 50 cent duurder.
Als ik dan vrij kan krijgen en als ik er toevallig tegenaan loop op vakantieveilingen. Want die link van je van gister dat is per persoon en als je alleen gaat, is het x2.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging jij nou ook mee naar Kristiansand of was dat nog niet bekend?
quote:
Doe maar even je stem opnemen voor Dimmy.quote:
Als ik dat kon dan deed ik het.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je er ee pricealert op gezet
Ah okee ja dat kan. Dat kan ik ook niet helpen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dan vrij kan krijgen en als ik er toevallig tegenaan loop op vakantieveilingen. Want die link van je van gister dat is per persoon en als je alleen gaat, is het x2.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar even je stem opnemen voor ons
Ik behoor denk ik wel tot de top 1 procent van de homo sapiens die erg slecht op de gebiedende wijs reageert.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar even je stem opnemen voor Dimmy.
Nee is ook geen verwijt ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee ja dat kan. Dat kan ik ook niet helpen natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar 450 euro vind ik uiteraard fantastisch
Dat is een heel goed excuus om het niet te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik behoor denk ik wel tot de top 1 procent van de homo sapiens die erg slecht op de gebiedende wijs reageert.
Komt wel, dadelijk eerst even de boodschapjes opruimen en met het gehakt vrijen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een heel goed excuus om het niet te doen inderdaad.
Je ramen lappen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt wel, dadelijk eerst even de boodschapjes opruimen en met het gehakt vrijen.
Nee is primaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is ook geen verwijt ofzo?Maar 450 euro vind ik uiteraard fantastisch, maar net iets te duur.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch weer een experimentje, wie kruid er wel eens gehakt met vissaus?
Las ergens dat dit razend goed combineert met rundvlees dus nu ben ik te benieuwd of dat zo is.quote:
Iedere Aziaat ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:35 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
kruidt
brandt
[ afbeelding ]Te moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me like.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nu een groentebouillon trekken. En die gebruik ik morgen voor een goede bolognese
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nu een groentebouillon trekken. En die gebruik ik morgen voor een goede bolognese
Nee, zijn we vast ook te moe voorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Aziaten donderen ook een overdosis kruidnagel in hun hamburger, als je ooit je tanden zet in een Aziatische hamburger sta dan eventjes plechtig stil bij hoeveel US wel niet weet.
Dat dansje op 01:31, zoooooo lang op geoefend met een aantal harige kerels en wat stonden wij heerlijk voor lul op Shibuya squarequote:
Waarschijnlijk was ik de laatste KSC-er die nog op jouw linkjes klikte, maar dat is nu dus ook afgelopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dansje op 01:31, zoooooo lang op geoefend met een aantal harige kerels en wat stonden wij heerlijk voor lul op Shibuya square
Zo raak je nooit verheven en wereldwijzer natuurlijk hèquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ik de laatste KSC-er die nog op jouw linkjes klikte, maar dat is nu dus ook afgelopen.
Nee, alleen broccoli.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me deed dat ook vaak in de middag, zo'n powernapje, dan rende ik er altijd achteraan voor wat lome lieve blotebillenseks.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even bijkomen met een chococino en dan misschien even in bed liggenGewoon, omdat het kan
Is oestersaus niet zowat hetzelfde?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen broccoli.
Alleen is mijn vissaus op, dus het wordt: oester/ soja/ sesam/ saus met chiliolie
Ja, ik doe dat eigenlijk nooit meer, kan niet meer in de middag slapen of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me deed dat ook vaak in de middag, zo'n powernapje, dan rende ik er altijd achteraan voor wat lome lieve blotebillenseks.
Niet helemaal, smaakt wel anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is oestersaus niet zowat hetzelfde?
Zal ik het proberen, vissaus door het gehakt? Kwart lam, kwart kalf, helft rund.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet helemaal, smaakt wel anders.
Vissaus is een stukje scherper (niet pittiger)
Uhhhh, ik heb het nog nooit door vlees gedaan en ik weet niet of het daar nou echt lekkerder van wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik het proberen, vissaus door het gehakt? Kwart lam, kwart kalf, helft rund.
Ok, ik offer me wel weer op als heldhaftige culinaire ontdekkingsreiziger.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhhh, ik heb het nog nooit door vlees gedaan en ik weet niet of het daar nou echt lekkerder van wordt.
Maar houd ons vooral op de hoogte
Iesj brabokoeltoerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dat trouwens voor Frankenstein gehakt?
quote:
Had gevraagd bij een befaamde slager, wat is de lekkerste combinatie voor hamburgers?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb het wel eens door vlees gedaan (pad thai en dergelijke), maar ben er geen groot fan van, beetje te overheersende zoute smaak vaakquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhhh, ik heb het nog nooit door vlees gedaan en ik weet niet of het daar nou echt lekkerder van wordt.
Maar houd ons vooral op de hoogte
Ja oke, als dat maar lekker smaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had gevraagd bij een befaamde slager, wat is de lekkerste combinatie voor hamburgers?
Rund, omdat hamburger.
Kalf, omdat jong lekker beestje met wat vetlaagjes.
Lam, voor de sterkere smaak en het extra vetje.
Toogoodtogo pakketje van de Turkse slager denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe het liever bij groenten, zoals:quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het wel eens door vlees gedaan (pad thai en dergelijke), maar ben er geen groot fan van, beetje te overheersende zoute smaak vaak
Ik ga het uitproberelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, als dat maar lekker smaakt
Ik vind half om half walgelijk![]()
Vind ketjap lekkerder eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe het liever bij groenten, zoals:
BROCCOLI
Ja, dat kanquote:
Is eigenlijk gewoon heel veel suiker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dan weer gruwelijk ongezond te zijn.
Waarom?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dan weer gruwelijk ongezond te zijn.
Loopt je kater te miauwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe dan ook, ik ga ook even een powernappie doenVoel me niet zo goed eigenlijk, misschien toch wat verkeerds gegeten gisteren of zo. Geen idee.
Het is de kern voor een goede marinade en pindasausquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon heel veel suiker.
Maar soms is het wel oke.
Ja dat las ik laatst ergens, stofje dat erin zit......heb toen stad en land afgezocht om een fles waar dat niet in zou zitten, maar weet niet meer precies hoe dat zat.quote:
Ja dat zeker, denk niet dat je er een litertje per dag bij het ontbijt bij moet drinken of zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:08 schreef -Shii- het volgende:
Ach als je het af en toe over het eten doet dan zal het wel meevallen.
Begin de dag met een eetlepel ketjap.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, denk niet dat je er een litertje per dag bij het ontbijt bij moet drinken of zo.
Oh, dat wilde ik net doen..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, denk niet dat je er een litertje per dag bij het ontbijt bij moet drinken of zo.
Chilisaus en gezondquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net als chilisaus.
Eigenlijk ook heel veel suiker, maar schoonloe dacht dat het gezond was.
Laat.
Maar.
Ken ook een vrouw en die drinkt 4-6 rauwe eieren iedere ochtend, ga daar echt van over mijn nek.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Begin de dag met een eetlepel ketjap.
Soja?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat las ik laatst ergens, stofje dat erin zit......heb toen stad en land afgezocht om een fles waar dat niet in zou zitten, maar weet niet meer precies hoe dat zat.
Ja, een van de gezondere keuzes...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chilisaus en gezondDat is 50% suiker en maiszetmeel, 45% water en dan nog rode peper en kruiden
Ja, dat doet echt niemand.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook een vrouw en die drinkt 4-6 rauwe eieren iedere ochtend, ga daar echt van over mijn nek.
brrrrrrquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook een vrouw en die drinkt 4-6 rauwe eieren iedere ochtend, ga daar echt van over mijn nek.
Dagelijks een flesje ketjap en je voelt je nooit meer slap.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Begin de dag met een eetlepel ketjap.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, het geurt al lekker naar bleekselderij in huize Buda![]()
Euhm...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks een flesje ketjap en je voelt je nooit meer slap.
quote:
Er is een vrij goede reden waarom er geen bleekselderijparfum bestaat hè.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadeel is alleen dat ik straks een hoop bouillon en morgen een hoop saus heb en maar een klein vriezertje
echt geweldig zo'/n landquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:52 schreef bitterbal het volgende:
hmm moet geloof ik weer zo'n covid verzekering afsluiten
Ik vind dat luchtje erg lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm...
De cavia's zouden wel heel enthousiast zijn.
Zo drinken sommige olijfkleurige mensen toch ook wel eens hele dure balsamicoazijn en olijfolie, voor de gezond en de lekker?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik het regelmatig, maar moet er niet aan denken om het te drinken.
Biefstukparfum ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een vrij goede reden waarom er geen bleekselderijparfum bestaat hè.
Ik vind bleekselderij wel lekker in de kibbensoep, maar verder eet ik het eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat luchtje erg lekker.En naast wortel en ui is het de basis van mijn bouillon
quote:
En smeren het op hun huid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo drinken sommige olijfkleurige mensen toch ook wel eens hele dure balsamicoazijn en olijfolie, voor de gezond en de lekker?
Ach zolang je het maar niet hoeft te kauwen, mondgevoel van bleekselderij is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat luchtje erg lekker.En naast wortel en ui is het de basis van mijn bouillon
Nee, zo los eet ik het ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind bleekselderij wel lekker in de kibbensoep, maar verder eet ik het eigenlijk nooit
Dat je de hele dag naar dode koe ruikt en je afvraagt waarom Eva met haar vleeskleurige zeppelins altijd de trap neemt als jij voor de lift staat te wachten.quote:
Balsamicoazijn zou ik best nog wel een lepeltje zo van opslurpen, lekkere smaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo drinken sommige olijfkleurige mensen toch ook wel eens hele dure balsamicoazijn en olijfolie, voor de gezond en de lekker?
Ja ik ben ook verslaafd aan allebei, kan helemaal lyrisch worden van de perfecte olijfolie ook, aardbeien met (dure) balsamicoazijn is ook lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Balsamicoazijn zou ik best nog wel een lepeltje zo van opslurpen, lekkere smaak.En met olijfolie erbij heerlijk als dressing.
Zijn olijfkleurige mensen andere mensen dan beige mensen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net een ander en stiekem mooier tintje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn olijfkleurige mensen andere mensen dan beige mensen?
Oh dat ga ik eens proberen die aardbeien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verslaafd aan allebei, kan helemaal lyrisch worden van de perfecte olijfolie ook, aardbeien met (dure) balsamicoazijn is ook lekker
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de hele dag naar dode koe ruikt en je afvraagt waarom Eva met haar vleeskleurige zeppelins altijd de trap neemt als jij voor de lift staat te wachten.
Dat is niet wat ik lasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doen ze met vissensnot toch?
Wat zijn blanken eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net een ander en stiekem mooier tintje.
Tomaat met suiker schijnt verdacht veel naar aardbei te smaken. Nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verslaafd aan allebei, kan helemaal lyrisch worden van de perfecte olijfolie ook, aardbeien met (dure) balsamicoazijn is ook lekker
Bleekscheetjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn blanken eigenlijk?
Hoe noem je die? Kaasachtige mensen?
Arisch gekleurde mensen?
Schouderhamkleurig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arisch gekleurde mensen?
Ja hebt je ook wel eens de zoete variant daarvan in zo'n flesje bij de LIDL of de ALDI met hun Italiaanse weken, maar een "duur" flesje van Oil and Vinegar is eigenlijk veel lekkerder, zoet met zoetzuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat ga ik eens proberen die aardbeien.
Ik ga over mijn nek als ik daar alleen al aan denk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomaat met suiker schijnt verdacht veel naar aardbei te smaken. Nooit geprobeerd.
Normaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arisch gekleurde mensen?
Je moet wel open staan voor experimenten, 4Equote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga over mijn nek als ik daar alleen al aan denk.
Die heb ik eerder gelezen ja, ook nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomaat met suiker schijnt verdacht veel naar aardbei te smaken. Nooit geprobeerd.
ies haramquote:
Ja, maar mag ik de experimenten dan ook zelf uitkiezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel open staan voor experimenten, 4E
Boers Brabants Kniertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel open staan voor experimenten, 4E
Hmm, daar denk ik nog even over naquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik de experimenten dan ook zelf uitkiezen?
Bij voorbaat dank!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar denk ik nog even over na
Je wilde ook al niet de roze spons proeven, dus denk dat wij beter de experimenten kunnen uitkiezen, anders komt er niks van terechtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik de experimenten dan ook zelf uitkiezen?
Daar zag je als een (ijs)berg tegenop!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had zo’n trek in ijs. Maar ik heb het niet gekocht.
Van haar wat?quote:
van mijn schouder?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik droom zelfs af en toe van jouw
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zijn zongebruinde blanke mensen/huid n nog wel steeds echt het mooist. Blond haar ook.
Dit is eerder met schoensmeer gebruind dan zongebruindquote:
Mensen met een goed karakter zijn het mooistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zijn zongebruinde blanke mensen/huid n nog wel steeds echt het mooist. Blond haar ook.
zonnebank of zonne bruin: potato potathoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das zonne-bank-kanker-bruin
Ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilde ook al niet de roze spons proeven, dus denk dat wij beter de experimenten kunnen uitkiezen, anders komt er niks van terecht
Heeft hij een zuurstoftank mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Een vriend van mij schrijft op facebook dat hij in één nacht tien bergen gaat oprennen.
1. Kutya-hegy (558 m)
2. Meszes-hegy (381 m)
3. Ilona-lak (390 m)
4. Nagy-kopasz (559 m)
5. Tarnai-pihenő (435 m)
6. Fekete-fej (386 m)
7. Fazekas-hegy (281 m)
8. Homok-hegy (340 m)
9. Vihar-domb (480 m)
10. Kálvária-hegy (384 m)
Wel goed van jequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had zo’n trek in ijs. Maar ik heb het niet gekocht.
De totale afstand is 45 km. Ik zou dat wandelend al een uitdaging vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij een zuurstoftank mee?
Yep... wtf.. ik ben sowieso niet gemaakt om te rennenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De totale afstand is 45 km. Ik zou dat wandelend al een uitdaging vinden.
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep... wtf.. ik ben sowieso niet gemaakt om te rennen
Waarvoor wel dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep... wtf.. ik ben sowieso niet gemaakt om te rennen
Weet ik niet.quote:
Ploef en de wereld was weer een schattig roosje rijker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik was er ineens.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ploef en de wereld was weer een schattig roosje rijker.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik was er ineens.
Ik las iets anders dan roosjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ploef en de wereld was weer een schattig roosje rijker.
Ik zou niet weten wat je er anders van kan maken.quote:
Ik ga hier niet op antwoorden, uitlokpostquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je er anders van kan maken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Het Amerikaanse bankconcern Wells Fargo heeft een topman van zijn Indiase afdeling ontslagen, omdat hij op een Air India-vlucht van New York naar Delhi over een medereiziger zou hebben geplast. Het incident gebeurde eind november.
Het gaat om Shankar Mishra (34), die vicepresident was van de Indiase tak van Wells Fargo, een van de grootste banken ter wereld. Hij zou op de vlucht dronken zijn geweest, zijn broek hebben geopend en over de medepassagier van 72 jaar oud hebben geürineerd. Het nieuws kwam onlangs naar buiten via een Indiase krant, die de klacht van de vrouw publiceerde. Mishra is inmiddels ook opgepakt.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-over-medereiziger
Jammerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden, uitlokpost
Dacht hij dat hij misschien een cavia was?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Het Amerikaanse bankconcern Wells Fargo heeft een topman van zijn Indiase afdeling ontslagen, omdat hij op een Air India-vlucht van New York naar Delhi over een medereiziger zou hebben geplast. Het incident gebeurde eind november.
Het gaat om Shankar Mishra (34), die vicepresident was van de Indiase tak van Wells Fargo, een van de grootste banken ter wereld. Hij zou op de vlucht dronken zijn geweest, zijn broek hebben geopend en over de medepassagier van 72 jaar oud hebben geürineerd. Het nieuws kwam onlangs naar buiten via een Indiase krant, die de klacht van de vrouw publiceerde. Mishra is inmiddels ook opgepakt.
Ja ik ben een wandelende teleurstelling, dat weet ikquote:
Dan voel je je wel een beetje in de zeik genomenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Op pootjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben een wandelende teleurstelling, dat weet ik
ja ze doen pijn :pquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je been? Hoor er niet zoveel meer over.
had ik maar gepastquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ff een minuutje in de magnetron kruipen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja andere been is bijna net zo nu
Jezusquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb nu die kousen en bij de laatste afspraak bij de huisarts had hij gezegd dat hij dit een paar maanden zou adviseren en dan kijken of het beter zou worden. Maar als ik terug ben van vakantie ga ik weer verwijzing vragen voor een onderzoek of tenminste een afspraak bij een specialistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En heb je nog ergens een afspraak gepland ofzo?
Ze mogen er wel iets meer vaart achter zettenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb nu die kousen en bij de laatste afspraak bij de huisarts had hij gezegd dat hij dit een paar maanden zou adviseren en dan kijken of het beter zou worden. Maar als ik terug ben van vakantie ga ik weer verwijzing vragen voor een onderzoek of tenminste een afspraak bij een specialist
ja ze nemen het niet zo serieus. niemand heeft het ook serieus genomen dat ik niet meer kon werken en ze geloven ook niet dat het zo'n pijn doet. Want die huisarts zei dat hij mij niet door had verwezen naar die ene kliniek waar ik was geweest. Dat had toen die huisarts light gedaan omdat ze niet wist wat het was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen er wel iets meer vaart achter zetten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vriend van me heeft vanavond niets te doen. Kan zo in de auto stappen.
Dan wil je maandag toch bij een echte dokter zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze nemen het niet zo serieus. niemand heeft het ook serieus genomen dat ik niet meer kon werken en ze geloven ook niet dat het zo'n pijn doet. Want die huisarts zei dat hij mij niet door had verwezen naar die ene kliniek waar ik was geweest. Dat had toen die huisarts light gedaan omdat ze niet wist wat het was.
ja maar ben ik toch geweest. zelfs al bij een vaatchirurg in maasstad ziekenhuis hier in rotterdam maar die vond ook niksquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan wil je maandag toch bij een echte dokter zijn?
beter regel je een second/third opinionquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |