Ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilde ook al niet de roze spons proeven, dus denk dat wij beter de experimenten kunnen uitkiezen, anders komt er niks van terecht
Heeft hij een zuurstoftank mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Een vriend van mij schrijft op facebook dat hij in één nacht tien bergen gaat oprennen.
1. Kutya-hegy (558 m)
2. Meszes-hegy (381 m)
3. Ilona-lak (390 m)
4. Nagy-kopasz (559 m)
5. Tarnai-pihenő (435 m)
6. Fekete-fej (386 m)
7. Fazekas-hegy (281 m)
8. Homok-hegy (340 m)
9. Vihar-domb (480 m)
10. Kálvária-hegy (384 m)
Wel goed van jequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had zo’n trek in ijs. Maar ik heb het niet gekocht.
De totale afstand is 45 km. Ik zou dat wandelend al een uitdaging vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij een zuurstoftank mee?
Yep... wtf.. ik ben sowieso niet gemaakt om te rennenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De totale afstand is 45 km. Ik zou dat wandelend al een uitdaging vinden.
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep... wtf.. ik ben sowieso niet gemaakt om te rennen
Waarvoor wel dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yep... wtf.. ik ben sowieso niet gemaakt om te rennen
Weet ik niet.quote:
Ploef en de wereld was weer een schattig roosje rijker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik was er ineens.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ploef en de wereld was weer een schattig roosje rijker.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik was er ineens.
Ik las iets anders dan roosjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ploef en de wereld was weer een schattig roosje rijker.
Ik zou niet weten wat je er anders van kan maken.quote:
Ik ga hier niet op antwoorden, uitlokpostquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je er anders van kan maken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Het Amerikaanse bankconcern Wells Fargo heeft een topman van zijn Indiase afdeling ontslagen, omdat hij op een Air India-vlucht van New York naar Delhi over een medereiziger zou hebben geplast. Het incident gebeurde eind november.
Het gaat om Shankar Mishra (34), die vicepresident was van de Indiase tak van Wells Fargo, een van de grootste banken ter wereld. Hij zou op de vlucht dronken zijn geweest, zijn broek hebben geopend en over de medepassagier van 72 jaar oud hebben geürineerd. Het nieuws kwam onlangs naar buiten via een Indiase krant, die de klacht van de vrouw publiceerde. Mishra is inmiddels ook opgepakt.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-over-medereiziger
Jammerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden, uitlokpost
Dacht hij dat hij misschien een cavia was?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Het Amerikaanse bankconcern Wells Fargo heeft een topman van zijn Indiase afdeling ontslagen, omdat hij op een Air India-vlucht van New York naar Delhi over een medereiziger zou hebben geplast. Het incident gebeurde eind november.
Het gaat om Shankar Mishra (34), die vicepresident was van de Indiase tak van Wells Fargo, een van de grootste banken ter wereld. Hij zou op de vlucht dronken zijn geweest, zijn broek hebben geopend en over de medepassagier van 72 jaar oud hebben geürineerd. Het nieuws kwam onlangs naar buiten via een Indiase krant, die de klacht van de vrouw publiceerde. Mishra is inmiddels ook opgepakt.
Ja ik ben een wandelende teleurstelling, dat weet ikquote:
Dan voel je je wel een beetje in de zeik genomenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Op pootjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben een wandelende teleurstelling, dat weet ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |