Uhmmm ja nou.. als jij het nou ook besteld.. kan je het uitproberen voor ons.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die roze pasta wel hartstikke lekker
Ik ben gewoon lelijk en oud. Maar pukkels heb ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef Ama het volgende:
Ik geef er ook gewoon steeds minder om. Dan zien mensen maar dat ik pukkels heb. Boehoe nou wat erg.
Meestal wordt het met plamuur ook niet echt beterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef Ama het volgende:
Ik geef er ook gewoon steeds minder om. Dan zien mensen maar dat ik pukkels heb. Boehoe nou wat erg.
Maar dan ben ik een proefdier en is het niet meer vegan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmmm ja nou.. als jij het nou ook besteld.. kan je het uitproberen voor ons.
Je kan bij mij heel goed zien als het weer de tijd is van de maand/2 maanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar pukkels heb ik eigenlijk niet.
Ja, maar het is in elk geval niet animal crueltyquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben ik een proefdier en is het niet meer vegan?
Ja maar bij jou maakt het niet uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben ik een proefdier en is het niet meer vegan?
Waarom die Amerikaanse termen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is in elk geval niet animal crueltytenzij je jezelf identificeert met een dier
Een mens is ook gewoon een dier hoor, ook al zeggen we zelf van nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is in elk geval niet animal crueltytenzij je jezelf identificeert met een dier
Ja weet niet goed hoe ik mijn ribbenkast droog kan houden en zit met een hechtpleister die ik niet nat mag maken.quote:
Omdat dat totally awesome is zodat je kunt shinen met je international skills en zulksquote:
Ja, weet ik veelquote:
Nou jippie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeer koude lucht in het oosten, -24C overdag in Rusland, als de wind iets draait komen er weer enorm koude dagen.
OEH, schaatsenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeer koude lucht in het oosten, -24C overdag in Rusland (Moskou), als de wind iets draait komen er weer enorm koude dagen.
Totally insane die Engelse termen die zo out of the blue in een zin worden gepleurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat totally awesome is zodat je kunt shinen met je international skills en zulks
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeer koude lucht in het oosten, -24C overdag in Rusland (Moskou), als de wind iets draait komen er weer enorm koude dagen.
Is de winterstop voorbij?quote:
Ik dat vooral hun ego's gekrenkt zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Den Haag - Na bijna twee maanden 'pollerstilte' is vanmiddag voor de tweede keer in één etmaal een auto op de poller op de Escamplaan gebotst.
Om even voor twee uur botste een auto (volgens onze telling nummer 56) op de poller.
Deze keer botste de auto op de poller vanaf de richting Dedemsvaartweg in de richting van de Leyweg. Een inzittende is door het ambulancepersoneel verzorgd en is daarna naar het ziekenhuis vervoerd.
Een bergingsbedrijf heeft de auto afgevoerd.
Terwijl de hulpdiensten bezig waren met de afhandeling van het incident, waren er meerdere automobilisten die toch nog de borden negeerden en over de busbaan, in de richting van de poller reden.
maar hopen niet te erg gewond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |