Hier niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, het raam en de kozijnen zijn bijna schoon
quote:
Als je ruimte over hebt in de keuken of een kamer over zo'n Amerikaanse koelkast van 5 bij 3 meter neerzetten, gezellig vind ik dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef mschol het volgende:
zo, picnic is grotendeels ook weer opgeborgen, nu alleen bedenken waar ik de voorraad flessen ga laten... ben erg geneigd ze in de berging te gooien als voorraad, maar tegelijkertijd is dat onhandig voor even snel een fles pakken...
Fles be like: uitsloverquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien nog even stofzuigen beneden
Als ik nog zin heb
14.248 stapjes getrippeld nu
LTVDK be like: amateur
De eerste ja. Zit nu in de lounge gin tonic te tanken voor de volgende vlucht.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
De eerste ja. Zit nu in de lounge gin tonic te tanken voor de volgende vlucht.
Ging jij nou ook mee naar Kristiansand of was dat nog niet bekend?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond de WIDM opwarming voor De Mol.
heb je er ee pricealert op gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Dekbedovertrek bij Hema weer 50 cent duurder.
Als ik dan vrij kan krijgen en als ik er toevallig tegenaan loop op vakantieveilingen. Want die link van je van gister dat is per persoon en als je alleen gaat, is het x2.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging jij nou ook mee naar Kristiansand of was dat nog niet bekend?
quote:
Doe maar even je stem opnemen voor Dimmy.quote:
Als ik dat kon dan deed ik het.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je er ee pricealert op gezet
Ah okee ja dat kan. Dat kan ik ook niet helpen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dan vrij kan krijgen en als ik er toevallig tegenaan loop op vakantieveilingen. Want die link van je van gister dat is per persoon en als je alleen gaat, is het x2.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar even je stem opnemen voor ons
Ik behoor denk ik wel tot de top 1 procent van de homo sapiens die erg slecht op de gebiedende wijs reageert.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar even je stem opnemen voor Dimmy.
Nee is ook geen verwijt ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee ja dat kan. Dat kan ik ook niet helpen natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar 450 euro vind ik uiteraard fantastisch
Dat is een heel goed excuus om het niet te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik behoor denk ik wel tot de top 1 procent van de homo sapiens die erg slecht op de gebiedende wijs reageert.
Komt wel, dadelijk eerst even de boodschapjes opruimen en met het gehakt vrijen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een heel goed excuus om het niet te doen inderdaad.
Je ramen lappen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt wel, dadelijk eerst even de boodschapjes opruimen en met het gehakt vrijen.
Nee is primaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is ook geen verwijt ofzo?Maar 450 euro vind ik uiteraard fantastisch, maar net iets te duur.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch weer een experimentje, wie kruid er wel eens gehakt met vissaus?
Las ergens dat dit razend goed combineert met rundvlees dus nu ben ik te benieuwd of dat zo is.quote:
Iedere Aziaat ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch weer een experimentje, wie kruid er wel eens gehakt met vissaus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
kruidt
brandt
[ afbeelding ]Te moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me like.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nu een groentebouillon trekken. En die gebruik ik morgen voor een goede bolognese
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nu een groentebouillon trekken. En die gebruik ik morgen voor een goede bolognese
Nee, zijn we vast ook te moe voorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Aziaten donderen ook een overdosis kruidnagel in hun hamburger, als je ooit je tanden zet in een Aziatische hamburger sta dan eventjes plechtig stil bij hoeveel US wel niet weet.
Dat dansje op 01:31, zoooooo lang op geoefend met een aantal harige kerels en wat stonden wij heerlijk voor lul op Shibuya squarequote:
Waarschijnlijk was ik de laatste KSC-er die nog op jouw linkjes klikte, maar dat is nu dus ook afgelopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dansje op 01:31, zoooooo lang op geoefend met een aantal harige kerels en wat stonden wij heerlijk voor lul op Shibuya square
Zo raak je nooit verheven en wereldwijzer natuurlijk hquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ik de laatste KSC-er die nog op jouw linkjes klikte, maar dat is nu dus ook afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |