Heeft die poller niet een eigen twitteraccount inmiddels?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is een beetje een dingetje voor mensen in Den Haag denk ik.
die heb ik wel eens voorbij zien komen.. daar durf ik echt niet te postenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er is zelfs een reeks voor: LIF / Perfect georganiseerde kasten #3
Geen idee. Maar als ik er naast zou wonen zou ik er een webcam opzetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die poller niet een eigen twitteraccount inmiddels?
Lurken kan altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik wel eens voorbij zien komen.. daar durf ik echt niet te posten
Lijkt een beetje op die 8foot6 brug in 'Muricaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik er naast zou wonen zou ik er een webcam opzetten.
Is dat die dreads meneer met dat toffe busje?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Karzai het volgende:
Visite is weer vertrokken, hij heeft een leuke baan gekregen in het muiderslot
inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat die dreads meneer met dat toffe busje?
ohh als wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Karzai het volgende:
Visite is weer vertrokken, hij heeft een leuke baan gekregen in het muiderslot
Die Penske maakt wel heel veel reclame hierquote:
Moeders heeft nu een dikke bos hout voor de deur?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
Geen burrito's vanavond, kreeg een bakje bami mee in ruil voor het hout van mijn moeder
Die komt de winter wel doorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeders heeft nu een dikke bos hout voor de deur?
Genereus van jequote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef Karzai het volgende:
Busje staat nog even in de opslag, hij mag voorlopig even mijn auto lenen voor een bepaald bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |