Dit is voor overjarige vrouwen in een iets te strakke legging met panterprint.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat totally awesome is zodat je kunt shinen met je international skills en zulks
voor jongeren net zo hoor..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is voor overjarige vrouwen in een iets te strakke legging met panterprint.
Beenbroekje
panter-opdruk
Stop de tijd.
misschien even wennen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef mschol het volgende:
ik heb net wat kastjes her ingedeeld in de keuken..
weet alleen niet of ik er tevreden mee ben
Foto?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef mschol het volgende:
ik heb net wat kastjes her ingedeeld in de keuken..
weet alleen niet of ik er tevreden mee ben
vorige indeling iig ook niet...
mja, gewoon niet weten waar handig is wat op te bergen in de keukenquote:
quote:
Er is zelfs een reeks voor: LIF / Perfect georganiseerde kasten #3quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, gewoon niet weten waar handig is wat op te bergen in de keuken
Ik ken ook van die nerdjes (op werk ook) die dan altijd maar Engels praten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
voor jongeren net zo hoor..
mijn nichtje (tiener) gebruikt ook te pas en te onpas engelse termen
Heeft die poller niet een eigen twitteraccount inmiddels?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is een beetje een dingetje voor mensen in Den Haag denk ik.
die heb ik wel eens voorbij zien komen.. daar durf ik echt niet te postenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er is zelfs een reeks voor: LIF / Perfect georganiseerde kasten #3
Geen idee. Maar als ik er naast zou wonen zou ik er een webcam opzetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die poller niet een eigen twitteraccount inmiddels?
Lurken kan altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik wel eens voorbij zien komen.. daar durf ik echt niet te posten
Lijkt een beetje op die 8foot6 brug in 'Muricaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik er naast zou wonen zou ik er een webcam opzetten.
Is dat die dreads meneer met dat toffe busje?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Karzai het volgende:
Visite is weer vertrokken, hij heeft een leuke baan gekregen in het muiderslot
inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat die dreads meneer met dat toffe busje?
ohh als wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Karzai het volgende:
Visite is weer vertrokken, hij heeft een leuke baan gekregen in het muiderslot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |