Normaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn blanken eigenlijk?
Hoe noem je die? Kaasachtige mensen?
Arisch gekleurde mensen?
Je moet wel open staan voor experimenten, 4Equote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga over mijn nek als ik daar alleen al aan denk.
Die heb ik eerder gelezen ja, ook nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomaat met suiker schijnt verdacht veel naar aardbei te smaken. Nooit geprobeerd.
ies haramquote:
Ja, maar mag ik de experimenten dan ook zelf uitkiezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel open staan voor experimenten, 4E
Boers Brabants Kniertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel open staan voor experimenten, 4E
Hmm, daar denk ik nog even over naquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik de experimenten dan ook zelf uitkiezen?
Bij voorbaat dank!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar denk ik nog even over na
Je wilde ook al niet de roze spons proeven, dus denk dat wij beter de experimenten kunnen uitkiezen, anders komt er niks van terechtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik de experimenten dan ook zelf uitkiezen?
Daar zag je als een (ijs)berg tegenop!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had zo’n trek in ijs. Maar ik heb het niet gekocht.
Van haar wat?quote:
van mijn schouder?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik droom zelfs af en toe van jouw
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zijn zongebruinde blanke mensen/huid n nog wel steeds echt het mooist. Blond haar ook.
Dit is eerder met schoensmeer gebruind dan zongebruindquote:
Mensen met een goed karakter zijn het mooistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zijn zongebruinde blanke mensen/huid n nog wel steeds echt het mooist. Blond haar ook.
zonnebank of zonne bruin: potato potathoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das zonne-bank-kanker-bruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |