Is eigenlijk gewoon heel veel suiker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dan weer gruwelijk ongezond te zijn.
Waarom?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dan weer gruwelijk ongezond te zijn.
Loopt je kater te miauwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe dan ook, ik ga ook even een powernappie doenVoel me niet zo goed eigenlijk, misschien toch wat verkeerds gegeten gisteren of zo. Geen idee.
Het is de kern voor een goede marinade en pindasausquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon heel veel suiker.
Maar soms is het wel oke.
Ja dat las ik laatst ergens, stofje dat erin zit......heb toen stad en land afgezocht om een fles waar dat niet in zou zitten, maar weet niet meer precies hoe dat zat.quote:
Ja dat zeker, denk niet dat je er een litertje per dag bij het ontbijt bij moet drinken of zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:08 schreef -Shii- het volgende:
Ach als je het af en toe over het eten doet dan zal het wel meevallen.
Begin de dag met een eetlepel ketjap.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, denk niet dat je er een litertje per dag bij het ontbijt bij moet drinken of zo.
Oh, dat wilde ik net doen..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, denk niet dat je er een litertje per dag bij het ontbijt bij moet drinken of zo.
Chilisaus en gezondquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net als chilisaus.
Eigenlijk ook heel veel suiker, maar schoonloe dacht dat het gezond was.
Laat.
Maar.
Ken ook een vrouw en die drinkt 4-6 rauwe eieren iedere ochtend, ga daar echt van over mijn nek.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Begin de dag met een eetlepel ketjap.
Soja?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat las ik laatst ergens, stofje dat erin zit......heb toen stad en land afgezocht om een fles waar dat niet in zou zitten, maar weet niet meer precies hoe dat zat.
Ja, een van de gezondere keuzes...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chilisaus en gezondDat is 50% suiker en maiszetmeel, 45% water en dan nog rode peper en kruiden
Ja, dat doet echt niemand.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook een vrouw en die drinkt 4-6 rauwe eieren iedere ochtend, ga daar echt van over mijn nek.
brrrrrrquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook een vrouw en die drinkt 4-6 rauwe eieren iedere ochtend, ga daar echt van over mijn nek.
Dagelijks een flesje ketjap en je voelt je nooit meer slap.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Begin de dag met een eetlepel ketjap.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, het geurt al lekker naar bleekselderij in huize Buda![]()
Euhm...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, het geurt al lekker naar bleekselderij in huize Buda![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks een flesje ketjap en je voelt je nooit meer slap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |