https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:28 schreef Paul het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)r-gijp-johan-derksen
Nieuw jaar, nieuw seizoen Vandaag Inside. Tenminste, dat was de bedoeling. Vanavond zouden de mannen van Vandaag Inside weer terug zijn met hun talkshow, maar hun opwachting laat nog even op zich wachten.
Natuurlijk ook niet zo gek dat Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen nog even hun rust pakken voor de drukte weer begint.
Extra weekje vrij
Na een bewogen jaar met een rel, het WK voetbal (waarbij ze 7 dagen per week een uitzending maakten), een live event in de Ziggo Dome en de Oudejaarsspecial, heeft Talpa besloten om de mannen nog een weekje extra vrij te geven. In een eerder interview liet Wilfred Genee al weten dat ze dit jaar al ruim 200 uitzendingen op de teller hadden.
Hoogte- en dieptepunten
Had je je echt verheugd op de uitzending van vanavond? Niet getreurd, want er is voor een alternatief gezorgd. SBS zendt vanavond namelijk I Love Vandaag Inside uit. Hierin krijg je alle hoogte- en dieptepunten uit Vandaag Inside van het afgelopen jaar te zien. En niet alleen vanavond, tot en met donderdag zit je gebakken.
Vanaf volgende week maandag zitten de heren weer fris en fruitig achter de desk voor de aftrap van een nieuw seizoen.
I Love Vandaag Inside is de komende dagen om 21:30 uur te zien op SBS 6.
Moet jij weten.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om elke dag te kijken.
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:28 schreef Paul het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)r-gijp-johan-derksen
Nieuw jaar, nieuw seizoen Vandaag Inside. Tenminste, dat was de bedoeling. Vanavond zouden de mannen van Vandaag Inside weer terug zijn met hun talkshow, maar hun opwachting laat nog even op zich wachten.
Natuurlijk ook niet zo gek dat Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen nog even hun rust pakken voor de drukte weer begint.
Extra weekje vrij
Na een bewogen jaar met een rel, het WK voetbal (waarbij ze 7 dagen per week een uitzending maakten), een live event in de Ziggo Dome en de Oudejaarsspecial, heeft Talpa besloten om de mannen nog een weekje extra vrij te geven. In een eerder interview liet Wilfred Genee al weten dat ze dit jaar al ruim 200 uitzendingen op de teller hadden.
Hoogte- en dieptepunten
Had je je echt verheugd op de uitzending van vanavond? Niet getreurd, want er is voor een alternatief gezorgd. SBS zendt vanavond namelijk I Love Vandaag Inside uit. Hierin krijg je alle hoogte- en dieptepunten uit Vandaag Inside van het afgelopen jaar te zien. En niet alleen vanavond, tot en met donderdag zit je gebakken.
Vanaf volgende week maandag zitten de heren weer fris en fruitig achter de desk voor de aftrap van een nieuw seizoen.
I Love Vandaag Inside is de komende dagen om 21:30 uur te zien op SBS 6.
Dit was al een tijd bekend hoor, het werd al aangekondigd aan het eind van de Oranjewinter.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is wel heel matig van de heren ja. Ben benieuwd van wie dit zou komen? Johan is toch echt een man van de afspraak(?). Die zegt ook dat hij er niet tegenop ziet om weer te beginnen. Hm, Rene misschien? Wilfred zat nu toch weer bij Offside. Als je weer gepland staat moet je gewoon aanwezig zijn. Hebben toch al een aantal weken rust gehad?
Stel je aan. Jinek werkt 2 maandjes per jaar zowat. Zij hebben net 7 dagen per week live erop zitten plus de shows ervoor. Lekker genieten van de rustquote:
Ah oke, dan snap ik het.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit was al een tijd bekend hoor, het werd al aangekondigd aan het eind van de Oranjewinter.
Tja, 7 dagen per week 1 uurtje bikkelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 01:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stel je aan. Jinek werkt 2 maandjes per jaar zowat. Zij hebben net 7 dagen per week live erop zitten plus de shows ervoor. Lekker genieten van de rust
Zeven uurtjes per week "werken"quote:Op dinsdag 10 januari 2023 01:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stel je aan. Jinek werkt 2 maandjes per jaar zowat. Zij hebben net 7 dagen per week live erop zitten plus de shows ervoor. Lekker genieten van de rust
Vond het vorig seizoen best prima wegkijken eigenlijk al klinkt dit niet best.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:44 schreef nils_22 het volgende:
Gisteren voor het eerst een stukje Veronica Offside gezien, ik werd daar toch een beetje depressief van. Sneijder op de plek van Derksen, die terugkwam uit Qatar. Had een fantastisch WK gezien en over de kritiek hoor je ook niemand meer dus wat maakt het uit? En Infantino is ook een hele toffe peer. Van der Meyde geeft hem ook geen weerwoord. Daarna gezapt naar Big Brother, de deelnemers daar hebben leukere gesprekken dan de getatoeëerde patsers aan de Veronica Offside tafel.
Het was gisteren tenenkrommend. Lees maar in het topic.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het vorig seizoen best prima wegkijken eigenlijk al klinkt dit niet best.
Het zijn "hoogtepunten" van afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
Verheug me toch wel weer op vanavond. Lekker beetje ouwehoeren met elkaar. Daar. En hier. Niks mis mee
Nou ja, ook wel leuk toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn "hoogtepunten" van afgelopen jaar.
Gisteren wel iigquote:
Ik vergeet het gewoon vaak, komt omdat ik normaal nooit die baggerzender op heb staan.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om elke dag te kijken.
Hoe was het ?quote:
Genee is gewoon niks zonder Gijp en Derksenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het vorig seizoen best prima wegkijken eigenlijk al klinkt dit niet best.
Echt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee is gewoon niks zonder Gijp en Derksen
Bnr friday move godenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee is gewoon niks zonder Gijp en Derksen
Vanavond met KNOEPERTquote:
Hij vond dus Paul de leeuw maar te druk aanwezig. Het werd volgens Derksen te veel de Paul de Leeuw show. Kortom hij was jaloers en wil zelf de show stelen. Liever meepratende eenheidsworsten.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Maanvis het volgende:hier waarom Johan Kemps een mongool vindt
Koffie met Johan: over programma Rob Kemps, Claudia de Breij, Vandaag Inside en eigen nummer | DEEL1
Daarom is hij zo'n fan van Knoepert.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vond dus Paul de leeuw maar te druk aanwezig. Het werd volgens Derksen te veel de Paul de Leeuw show. Kortom hij was jaloers en wil zelf de show stelen. Liever meepratende eenheidsworsten.
Precies, en Hendriks.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarom is hij zo'n fan van Knoepert.
Johan heeft wel het gevaar dat ie idd straks geen enkele goede gast meer aan tafel heeft die nog wil..... dus dan is het ook meteen voorbij met het programma.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vond dus Paul de leeuw maar te druk aanwezig. Het werd volgens Derksen te veel de Paul de Leeuw show. Kortom hij was jaloers en wil zelf de show stelen. Liever meepratende eenheidsworsten.
Iets met een olifantenslurf en nootjes?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:22 schreef tong80 het volgende:
Vandaag zou Wim Suurbier 75 zijn geworden. Misschien een anekdote van van der Gijp.
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Iets met een olifantenslurf en nootjes?
ik vond het kut dat ze haar ook uitzonden, was kei vervelendquote:
Heerlijk om op deze manier bakken met geld binnen te kunnen slepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:04 schreef Maanvis het volgende:
Show is half uur bezig en eindelijk zegt Gijp eens iets!
Johán roept wel vaker iets ongefundeerds.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Derksen had trouwens wel ongelijk over Lieuwe Westra (die overleden is aan omstandigheden gerelateerd aan een levensstijl met middelengebruik). Hij zei dat niemand hem in de gaten hield nadat ie stopt ,maar dat is dus wel zo, z'n omgeving en ex ploeggenoten etc hebben 'm wel geholopen
Niet wel vaker. Maar voortdurend. Het wordt geslikt als zoete koek. Daarom zijn de gasten aan tafel alleen maar gedweeë ja-en mee-knikkers.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Johán roept wel vaker iets ongefundeerds.
Alleen Eus gaat er af en toe tegeninquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet wel vaker. Maar voortdurend. Het wordt geslikt als zoete koek. Daarom zijn de gasten aan tafel alleen maar gedweeë ja-en mee-knikkers.
Vind ik niet. 9 van de 10 keer zit ie bij Derksen in z'n reet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen Eus gaat er af en toe tegenin
vind je het nog wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik niet. 9 van de 10 keer zit ie bij Derksen in z'n reet.
Ja. Door het onverwachte en onvoorspelbare. En ik erger me soms omdat ik er ook van kan genieten. Over voetbal zijn ze meestal wel deskundig. Ik erger me ook aan Veronica Off Side of Jinek en hlf8. Die zap ik dan weg omdat er niks leuks tegenover Andy van der Meijden, piepkuiken en Robert Molendijk staat als ondeskundige megalomane randdebielen.quote:
ik vond offside wel leuk met advocaatquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Door het onverwachte en onvoorspelbare. En ik erger me soms omdat ik er ook van kan genieten. Over voetbal zijn ze meestal wel deskundig. Ik erger me ook aan Veronica Off Side of Jinek en hlf8. Die zap ik dan weg omdat er niks leuks tegenover Andy van der Meijden, piepkuiken en Robert Molendijk staat als ondeskundige megalomane randdebielen.
Als ik iemand haat is het dat nietszeggende non wezen wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vond offside wel leuk met advocaat
Ik kom niet meer in ONZ door jou. Nu blijkt weer dat dat terecht is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:53 schreef Maanvis het volgende:
ik had nog een topique geopend over de harige kut dame
ONZ / Noemi Calzavara...
nou dan blijf je toch lekker wegquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in ONZ door jou. Nu blijkt weer dat dat terecht is.
Doe ik ook. Net zoals tientallen anderen door je niet-leuke gebagger. Stop je kop verder in het zand en zie niet dat ONZ dood is.quote:
Jaja, nounou, ik probeer er tenmiste iets van te maken. Jouw topiqiues waren ook geen pareltjesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Net zoals tientallen anderen door je niet-leuke gebagger. Stop je kop verder in het zand en zie niet dat ONZ dood is.
Mijn slechtste ONZ-topics waren Nobelprijs voor de literatuur waardig ten opzichte van jouw beste topics.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaja, nounou, ik probeer er tenmiste iets van te maken. Jouw topiqiues waren ook geen pareltjes
We pakken ze er wel even bij.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn slechtste ONZ-topics waren Nobelprijs voor de literatuur waardig ten opzichte van jouw beste topics.
Je bent niet eens op peuterzaal niveau vergeleken met mij in ONZquote:
Doe eens wat goede topiques danquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent niet eens op peuterzaal niveau vergeleken met mij in ONZ
Alsof je aan Johan Cruijff vraagt: 'Laat eens een mooie beweging zien.'quote:
die is doodquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je aan Johan Cruijff vraagt: 'Laat eens een mooie beweging zien.'
Vandaar dat de vergelijking goed opgaat.quote:
Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:53 schreef Maanvis het volgende:
@:tong80 vindt het vanavond niets aan
ja ik dacht ik review het effe voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Maanvis het volgende:
tong80 zit vast te genieten van op1 nu.
En dan op zondag kijken hoe Ajax verliest
vergeet niet te pissenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.
Eens. Al ben ik wel blij met één lang blok. Even de honden laten plassen en tanden poetsen en na de uitzending meteen mijn nest in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef Maanvis het volgende:
vinden jullie het ook zo kut dat de reclame niet halverwege zit... nu krijgen we 7 minuten reclame en dan nog 10 minuten VI
Wel leuk dat ze zijn auto afzekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar ik moet wel kijken
Chris komt langs
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehadquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef Paul het volgende:
Ze mogen wel wat meer nieuwe gasten uitnodigen. Roxy ken ik nu wel
Blame Johan en rene. Die kunnen er niet mee omgaan helaas. Of branden ze de volgende dagen finaal af zodat ze zelf helaas niet meer willen. Echt zonde want af en toe verrassende nieuwe gast zou erg leuk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehad
Hooo chris mag blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehad
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mathijs Manders is toch Graydon mannetje
Dit is geil.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Het meisje achter Johan heeft wat mannelijks
Vrij links type. Die scheert sowieso niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Lachte ook niet toen het om behaarde kutjes gingquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrij links type. Die scheert sowieso niet.
Het meisje naast hem ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
En een leuke giechel, ook bij de seksistische grappen van de mannen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:43 schreef RipCity het volgende:
Glittermeisje.
kan me niet voorstellen dat mensen zo haten op Rox. Toch heerlijk sympathiek in deze tijden.
Ik stoor me aan haar. Saai, nietszeggend, vervelende stem en dito accent. Volgens mij zit Geneetje haar wel zitten en mag ze daarom aanschuiven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En een leuke giechel, ook bij de seksistische grappen van de mannen.
ze is niet de slimste, verder een leuke meidquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:48 schreef bbuddybb het volgende:
Rox komt op mij een beetje over als een zwakzinnige. Ben ik de enige?
Inderdaad. Ze voegt 0,0 toe aan het programma, al helemaal niet als hoofdgast aan tafel. Dan heeft zelfs Hélène nog meer te melden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik stoor me aan haar. Saai, nietszeggend, vervelende stem en dito accent. Volgens mij zit Geneetje haar wel zitten en mag ze daarom aanschuiven.
Wytse van der GOATquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blame Johan en rene. Die kunnen er niet mee omgaan helaas. Of branden ze de volgende dagen finaal af zodat ze zelf helaas niet meer willen. Echt zonde want af en toe verrassende nieuwe gast zou erg leuk zijn.
Al was dat voetbal jochie echt heel slecht. Weet niet eens meer wie het was. Milan? Of andere voetbalcommentator. Kwam er totaal niet tussen.
waarom is het mensonterendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef prievieleezjuh het volgende:
Als Rox er zit, moeten ze het eens over ‘het mensonterende’ Boer Zoekt Vrouw hebben. Haar broer heeft jaren geleden meegedaan (als boer, ruim 70 brieven). Maar dat zal wel niet.
Vind ik niet, maar Johan vond dat. Benieuwd of ze zich dan wat op de vlakte houden. Want eerder zei Johan: ‘Zou er liever m’n hele leven een rukje aan geven, dan dat ik daar moet gaan bidden en smeken of zo’n boerenpummel het met me wil doen.’quote:
quote:
De notaris van Kopen zonder kijken houdt de stand bijquote:
Berghuis...quote:Op zondag 22 januari 2023 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Weghorst was net boos op vd Gijp omdat hij iets over hem heeft gezegd wat de boel opjutte ofzo... Ben ff vergeten wat gijp dan zei
Gvd ja mijn database was ff corruptquote:
Dat ze Berghuis maar thuis moesten laten. Oftewel buigen voor bedreigingen. Gijpvogel is echt mokerdom.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Berghuis was net boos op vd Gijp omdat hij iets over hem heeft gezegd wat de boel opjutte ofzo... Ben ff vergeten wat gijp dan zei
Maar ik zag daar geen opruiing in, snap niet waarom Berghuis zijn pijlen zo op Gijp richtquote:Op zondag 22 januari 2023 21:07 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dat ze Berghuis maar thuis moesten laten. Oftewel buigen voor bedreigingen. Gijpvogel is echt mokerdom.
Noemde Gijp de domste van allemaal. Gijp gaat morgen de slachtoffer kaart trekken en zeggen dat je nooit mag oordelen over iemands verstand.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar ik zag daar geen opruiing in, snap niet waarom Berghuis zijn pijlen zo op Gijp richt
@tong80: Nu dus Eus Noa en Bas.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:53 schreef Maanvis het volgende:
Maandag Noa en Bas Nijhuis
dus @:tong80 hoeft niet te kijken
Omdat hij de haat van net zo domme Feyenoorders aanwakkert. Die waren anders allang vergeten dat dit de 1e maal met publiek was.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar ik zag daar geen opruiing in, snap niet waarom Berghuis zijn pijlen zo op Gijp richt
Zou ze altijd de oude kleren van haar moeder aantrekken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |