Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:53 schreef Maanvis het volgende:
@:tong80 vindt het vanavond niets aan
ja ik dacht ik review het effe voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Maanvis het volgende:
tong80 zit vast te genieten van op1 nu.
En dan op zondag kijken hoe Ajax verliest
vergeet niet te pissenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.
Eens. Al ben ik wel blij met één lang blok. Even de honden laten plassen en tanden poetsen en na de uitzending meteen mijn nest in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef Maanvis het volgende:
vinden jullie het ook zo kut dat de reclame niet halverwege zit... nu krijgen we 7 minuten reclame en dan nog 10 minuten VI
Wel leuk dat ze zijn auto afzekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar ik moet wel kijken![]()
Chris komt langs![]()
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehadquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef Paul het volgende:
Ze mogen wel wat meer nieuwe gasten uitnodigen. Roxy ken ik nu wel
Blame Johan en rene. Die kunnen er niet mee omgaan helaas. Of branden ze de volgende dagen finaal af zodat ze zelf helaas niet meer willen. Echt zonde want af en toe verrassende nieuwe gast zou erg leuk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehad
Hooo chris mag blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehad
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mathijs Manders is toch Graydon mannetje
Dit is geil.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Het meisje achter Johan heeft wat mannelijks
Vrij links type. Die scheert sowieso niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Lachte ook niet toen het om behaarde kutjes gingquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrij links type. Die scheert sowieso niet.
Het meisje naast hem ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |